Reviews

Mini Haul- Îngrijire pentru păr

OLYMPUS DIGITAL CAMERABună tuturor celor care încă mă mai citiți!

Mda, a trecut mult timp de când nu am mai scris. Au fost mai multe motive, printre care sesiune, examene, practica aferentă masterului, căutarea unui loc de muncă și găsirea lui etc. etc.  Până și interfața la WordPress Dashboard s-a schimbat. :))

Între timp, am terminat ceva produse despre care aș vrea să mai scriu și am și început altele noi, despre care am început să-mi fac câte o părere.

M-am gândit să revin cu ultimele achiziții pe care le-am făcut pentru îngrijirea părului. Mai exact părul vopsit și uscat/degradat la vârfuri.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA1. Tratament pentru păr colorat Elseve Color-Vive Miracle Instantane. Îl folosesc deja de vreo 2 saptămâni și îmi place la nebunie că-mi descurcă foarte bine părul, îi lasă un miros plăcut și îl face foarte moale (poate chiar mai moale decât mi-aș dori). Voi mai reveni cu o părere după o perioadă mai lungă de utilizare. A costat vreo 22 de lei din Auchan (200 ml).

2. Șampon Elseve Total Repair Extreme cu LAK 1000. Prima oară am văzut reclama la acest șampon la metrou la Unirii. Mi-a atras puțin atenția, dar am zis să nu pic eu în capcana marketingului. Se pare c-am făcut-o în cele din urmă, dar mai mult din disperare. Disperarea mea constă în faptul că nu reușesc să ajung la lungimea dorită a părului din cauză că trebuie să-i tund foarte des vârfurile uscate și despicate. Așa cum am mai spus și altă dată, prefer un păr mediu dar care să arate cât de cât sănătos, decât unul lung și degradat. După ce am avut o dezamăgire cu samponul de la Farmec cu ulei de argan pentru părul uscat (despre care voi scrie cât de curând), am zis să încerc și noul Elseve, care spune că este pentru părul extrem de deteriorat, vârfuri despicate.

Deocamdată pot doar spune că m-am reîndrăgostit de mirosul sampoanelor Elseve și îmi place foarte mult cât îl lasă de mătăsos  și descurcat, aproape că nu mai am nevoie de balsam. Alte observații mai târziu. A costat 19 lei ( 400 ml).

3. Vopsea Garnier Color Naturals– noua gamă ”cupru magnetic”- nuanța ”chihlimbar dulce” 6.41. Îmi cam place să mă joc cu nuanțele și deși nu-mi iese niciodată ca pe cutie 😀 , experimentez și eu. O să mă vopsesc weekend-ul ăsta, căci mi-au cam crescut rădăcinile. Cel mai probabil voi descrie experiența ulterior. A costat 12 lei, dar prețul diferă des la acest produs (sunt tot felul de promoții).

Cu bine,

Elena

Dacă ți-a plăcut postarea, urmărește Fii Mai Frumoasa pe Facebook!

 

 

5 thoughts on “Mini Haul- Îngrijire pentru păr

  1. Eu folosesc Elseve total repaire de ceva timp, din aceeasi cauza, vreau par lung! Dar pentru rezultate excelente va recomand sa folositi si ulei de argan , aplicati doar pe varfuri :)) …in combinatie da rezultate excelente ! Si nu folositi placa de par, uscator de par sau ondulator (folositi doar in combinatie cu un spray protector ) 😉

    1. Multumim pentru sfaturi! Eu cred ca am incercat aproape orice, inclusiv uleiul de argan, de cocos, de shea. Parul meu cret este foarte pretentios su nu se vrea matasos la varfuri asa cu una cu doua. Sper sa-l aduc totusi pe drumul cel bun. Facem tot ce putem 🙂

Leave a comment