Reviews

Review: Garnier Color Naturals- “Cupru magnetic”

DSCF5428Am observat că se ajunge des pe blogul meu de la cuvinte precum ”șaten ciocolatiu”, ”ciocolatiu”, ”vopsea care deschide părul” etc., așa că m-am gândit să descriu mereu experiențele mele noi cu vopseaua de păr, mai ales că în ultima vreme  am mers pe ciocolatiu- arămiu.

Când am văzut că a apărut o nouă gamă de vopsea Garnier Color Natural și mai avea și nuanțele care mie îmi plac foarte mult, am zis că trebuie să încerc și eu. Este vorba de gama ”cupru magnetic” ce are 3 nuanțe de șaten-roșcat. Eu am ales nuanța 6.41- Chihlimbar dulce,  în speranța că-mi va ieși un șaten natural. Sun mulțumită de nuanță, chiar dacă nu m-aș fi supărat dacă era ceva mai deschis.

DSCF5395Am insistat pe rădăcini, iar în ultimele 5 minute am pus puțină apă în păr și am întins vopseaua pe tot părul. Fac acest lucru de când am observat că îmi ieșeau rădăcinile mai deschise decât restul părului. Astfel nuanța iese destul de uniformă și îmi expun și mai puțin părul ,și în special vârfurile, la chimicalele din vopsea.

Un minus al acestei vopsele este mirosul foarte înțepător, iar un plus îi acord faptului că nu rămâne scalpul pătat și nici urechile sau tâmplele dacă v-ați atins din greșeală(se ia destul de ușor).

Chiar dacă acum culoarea este puțin cam închisă, la spălat se va duce ușor-ușor, plus că acum mai decolorează și soarele.

Îmi pare rău că nu am și poze făcute în aer liber, unde se vede un roșcat foarte frumos- ciocolatiu arămiu.

Vă las cu rezultatele ÎNAINTE și DUPĂ.

                 ÎNAINTE                                                                                                                                                                                                                                                             

DSCF5336

DSCF5351

DUPĂ:

DSCF5407

DSCF5410

DSCF5421

Mie parcă îmi place ceva mai mult nuanța pe care o aveam înainte- poate și pentru că îmi doresc un păr din ce în ce mai deschis, dar rădăcinile astea crescute, bată-le vina!

Cu bine,

Elena

Dacă ți-a plăcut postarea, urmărește Fii Mai Frumoasă pe Facebook!

4 thoughts on “Review: Garnier Color Naturals- “Cupru magnetic”

    1. A trecut doar o saptamana de cand m-am vopsit, iar intre timp m-am spalat o data pe par si parca deja e mai deschis. Nu-mi place ca-si pierde din intensitate, dar ma bucur ca se deschide😀

  1. si eu am par des si cret dar la al tau, nu stiu de ce, culoarea nu pare destul de uniforma. cred ca insisti prea mult pe radacini si lasi vopseaua prea putin timp pe restul parului🙂 asta fiind o culoare 6, e un saten deschis, oricum se va mai deschide dupa cateva spalari. daca vrei si mai deschis, ia-ti culori 7, adica variante de blond (inchis). la culoarea tenului tau, ceva mai deschis si mai spre aramiu ti-ar veni bine. de evitat roscatul visiniu si variantele lui.

    1. Multumesc pentru sfaturi! Acum am revenit la saten, dar intr-adevar se duce la fiecare spalare culoarea. O sa ma uit de culori 7, cum spui si tu.

Leave a Reply

