Fashion

OOTD: Culoarea verii – turcoaz!

Bine v-am regasit, fete dragi. M-am intors de ceva timp din vacanta, insa mi-a luat ceva mai mult sa-mi revin si sa revin si pe blog. Desi incerc sa fiu cat pot de activa in mediile sociale, pe blog implica mult mai multa munca sa vii mereu cu continut nou. Le apreciez tare mult pe fetele care scriu aproape zilnic pe blog si au si continut de calitate. Asta implica foarte mult timp si energie. Cand mai ai si un job full-time devine destul de greu sa scrii pe blog de 2-3 ori pe saptamna, uneori chiar si doar o postare pe saptamana.

Va invit cu drag sa ma urmariti pe Instagram: s.elena18 , unde sunt cel mai activa, dar si pe pagina de facebook a  blogului: Selena – fii mai frumoasa.

Astazi am pentru voi o tinuta in care ma simt tare bine, este colorata, girlish, feminina, stilul in care ma regasesc si ma caracterizeaza perfect. Consider turcoazul una dintre culorile care ar trebui sa se gaseasca in garderoba oricui vara. Este o culoare vie, vesela si care scoate frumos in evidenta bronzul.

Piesa principala a tinutei este fusta midi (sau aproape midi, mi-ar fi placut mult sa fie un pic mai lunga), dintr-un material foarte bun, un bumbac ce se calca foarte frumos, este ampla si se asaza frumos pe corp. Ca sa nu mai zic ca are buzunare si eu ador buzunarele la rochii sau fuste.

Am gasit-o la raionul de haine in Cora si desi nu a fost chiar ieftina avand in vedere ca nu e vreun brand cunoscut, m-am indragostit iremediabil cand am probat-o. Este produsa la Iasi si am descoperit ca firma producatoare are si magazin online. Din prima mi-am imaginat fusta turcoaz cu imprimeu cu o ie alba simpla si pantofi stilleto cu toc mediu. Fiind in vacanta atunci cand am facut pozele, tinuta de mai jos este mai casual, relaxanta si perfecta de vacanta!

  • Fusta BeYou ( beyoushop.ro)
  • Tricou Tex
  • Espadrile slip-on Oldcom

20160716_10043020160716_10045820160716_10050820160716_10051920160716_10052220160716_133122

Cu drag,

SElena🙂

 

 

3 thoughts on “OOTD: Culoarea verii – turcoaz!

Leave a Reply

