Beauty & Make-up · Reviews

Favoritele lunii iulie 2016

Pentru ca pana in iunie am fost harnicuta si am reusit sa termin o buna parte din produsele pe care le aveam de ceva timp, iulie a fost o luna in care am introdus in rutina mea mai multe cosmetice noi. Cu toate astea, pentru “Favoritele lunii” am decis sa va prezint mai putine, deoarece pe celelalte doresc sa le testez mai mult pentru a-mi face o parere argumentata.

Pe unele din cele de mai jos le-am luat inclusiv cu mine in vacanta, asa ca se poate spune ca au reprezentat kit-ul meu esential pentru concediu (bineinteles ca am avut mai multe, spre disperarea domnului :P).

20160708_184911

1. Lac de unghii Rimmel London, gama “Rita Ora”, nuanta 860 “Bestival Blue” – mi-am facut mai ales pedichiura cu aceasta oja, aproape toata luna iulie, unghiile mele de la picioare au fost albastre, este o nuanta adorabila, ce arata perfect pe langa pielea bronzata.

2. Mascara Big False Lash de la Avon pentru volum. Are o periuta uriasa ce uneori da batai de cap, dar este o mascara buna  (am avut si mai bune de atat), este un negru intens, dar mi se pare ca lipeste genele intre ele mai mult decat mi-as dori.

3. BB Cream Anew Vital de la Avon. Este un BB cream pentru toate tipurile de ten si m-a incantat ca are SPF 20. Uniformizeaza frumos nuanta tenului, dar are o acoperire foarte mica. Totusi, dupa ce m-am mai bronzat, am renuntat sa-l mai folosesc. Nu este in functie de nuanta tenului, este universal. Este un produs foarte cremos si fin, ideal pentru zilele calde cand fondul de ten este poate prea mult.

20160708_184737

4. Servetele demachiante Cleanic cu apa micelara. Le-am luat special pentru zilele in care suntem in deplasare, in concediu, zilele de weekend cand plecam din Bucuresti si este mult mai simplu sa cari un pachet de servetele decat demachiant/apa micelara, dischete demachainte etc. Le-am si terminat deja, mi-a placut foarte mult cum miroseau, dar si cum curatau tenul. Pentru curatarea rimelului, trebuie sa recunosc ca insistam ceva mai mult, dar curatau destul de bine si foarte important, nu ma usturau ochii deloc.

5. Apa micelara Garnier Pure active pentr ten mixt si gras, dar si sensibil. Am ajuns ca de vreo doi ani sa prefer de o mie de ori apa micelara in defavoarea laptelui demachiant. Prin urmare, pana acum am incercat cam tot ce e mass-market apa micelara. Garnier a fost prima incercata, dar varianta roz, pe care am avut-o de vreo 3 ori printre Elmiplant, Nivea si mai stiu eu ce. Am tenul mixt, asa ca mi-am dorit sa o incerc si pe aceasta. Nu mi se pare diferita de cea roz, curata destul de bine, nu ma ustura ochii, tenul ramane hidratat fara sa ma “tina”.

20160708_184803

 

6. Bioderma Photoderm mineral 50+ spf – lapte-spray. L-am folosit pe perioada vacantei la mare. Este un produs bun, nu m-am ars, l-am folosit alternativ cu cel alaturat de la La Roche-Posay. Mi s-a parut putin cam gras pentru ten totusi.

7. Lapte de corp Anthelios La Roche-Posay spf 50+ pentru copii. Mi-a placut mai mult decat Bioderma, intra mai repede in piele, este mai cremos, dar mai putin uleios, l-am folosit inclusiv pe fata in timpul “bailor de soare”. Nu m-am inrosit deloc pe zonele aplicate. Imi era teama ca nu o sa ma bronzez deloc, avand un factor de protectie atat de mare, insa nu a fost asa. Intr-adevar nu m-am innegrit (nici nu-mi doresc), insa am prins putin bronz.

20160708_184820

 

8. Vopsea de par Palette (pentru par inchis natural) – nuanta LG 5 “ciocolatiu stralucitor”. Stiu ca parerile despre Palette sunt impartite, unele fete zic ca e groznica, altele ca e vopseaua lor preferata, insa trebuie sa intelegem ca si noi suntem diferite. Este a doua oara cand ma vopsesc cu aceasta nuanta si inainte nu mai folosisem niciodata Palette. Mi-am dorit sa o folosesc dupa ce am vazut ca Andreea Balaban se vopseste cu ea, dar alta nuanta (acel rosu superb, da). Eu nu am avut curaj sa ma fac iar roscata, nu inca. Ce pot spune despre nuanta pe care o folosesc eu, este ca mi-a deschis parul cu vreo 2-3 tonuri, este un ciocolatiu-aramiu, care imi place foarte mult. Nu se decoloreaza repede, de aceea a doua oara am preferat sa-mi vopsesc doar radacinile. Parul vopsit mai vechi mi-a iesit putin mai inchis, dar pe parul natural vad cu adevarat care este nuanta, si este ceea ce imi doresc. Nu mi-a cazut parul mai mult ca de obicei.

Cu drag,

SElena🙂

4 thoughts on “Favoritele lunii iulie 2016

    1. Multumesc! Trec si eu des prin asta. :))) De fapt, cred ca e scuza mea cand trece prea mult timp si n-am mai scris pe blog: Nu am poze bune. Fotografiile, din pacate sau fericire, fac cam 80% dinntr-o postare…

  1. Cremele tale de protectie solara mi-ar fi placut si mie sa le incerc. Sunt unele dintre cele mai bune si cu siguranta nu as fi dat gres.
    Am renuntat de ceva vreme la rimelul de la Avon pentru ca pe coperta arata frumos iar pe gene parca erau manjite cu ceva negru. Nu vedeam schimbari prea mari. Am inceput sa folosesc Loreal si este altceva …. chiar se vede ca ma dau cu rimel si credema ca nu sunt genul care sa isi faca picioruse de paianjen dar macar sa vad un pic de volum sau macar putina alungire …

Leave a Reply

