Nails

NOTD Farmec nr 19

DSC_0311  Astăzi va arăt un lac de unghii pe care îl ador și pe care l-am purtat aproape toată primăvara. Are o nuanță foarte frumoasă, feminină și ideală pentru sezonul călduros.

Este vorba de Farmec ultrarezistent nr. 19.

Nu știu ce părere aveți despre lacurile de la Farmec, dar mie îmi plac și mi se potrivesc. Plus ca ai de unde alege nuanțe. Rezistă destul timp pe unghii, aproximativ 5 zile, fără să sară, dar depinde  și de activitățile casnice la care sunt supuse unghiuțele.

DSC_0785

DSC_0308

DSC_0305

DSC_0311

DSC_0798

Această ojă am avut-o pe unghii și am asortat-o la ținuta pe care am purtat-o ieri, când a fost ziua mea de naștere (23 de ani).

DSC_0726

DSC_0700

10 thoughts on “NOTD Farmec nr 19

Leave a Reply

