Nails

Top 5 oje preferate vara asta

Vara este pe sfarsite, dar as vrea sa nu ma intristez, caci desi nu va mai fi cald, sunt atatea lucruri care ma fac sa iubesc toamna. Vreau sa ma bucur din plin de ultimele zile de vara si sa va arat si voua cat de colorata a fost vara pe unghiile mele.

Imi place sa-mi colorez unghiile cat mai colorat in sezonul cald, dar nu strident si nici nu port unghiile prea lungi. Ca si forma, le-am avut atat patrate, cat si rotunde, insa cea din urma mi se pare ca ma caracterizeaza mai bine. N-am avut niciodata unghii false, insa din cand in cand mai merg sa-mi aplic oja semipermanenta.  Unghiile mi se rup mai greu astfel si arata si bine cel putin doua saptamani. Prefer unghiile simple, fara modele sau fara modele complicate.

Ojele de la Kiko le am din primavara si inca imi plac foarte mult, rozul este usor sidefat, dar arata tare bine, movul l-as fi dorit putin mai deschis, dar imi place mult si asa. Sunt niste oje care se aplica frumos si se usuca destul de repede. Cu siguranta voi continua sa le port si pe timpul toamnei sau iernii.

Oja Corai de la Golden Rose o am din iarna (primita cadou), insa am pastrat-o pentru perioada verii. Ador cum arata unghiile mele colorate corai, mi se par feminine si frumoase. Sunt surprinsa cat de caltitative au devenit ojele Golden Rose, cu siguranta imi voi lua si eu in viitor, pentru ca sunt foarte lucioase, se usuca repede si frumos, chiar daca am aplicat strat mai gros.

Ojele de la Rimmel le am de vreo luna si ceva si le-am prins la o super promotie in Cora, undeva la 5 lei si ceva. Sunt din gama Rita Ora (cea albastra) si 60 Second (cea alba) si mi se pare ca fac parte din categoria “ieftin si bun”. Pe cea albastra am luat-o special pentru pedichiura pe timpul vacantei la mare. Arata atat de bine aceasta culoare atunci cand ai pielea bronzata, acest lucru fiind valabil si pentru lacul de culoare alba. Daca mi-ai fi zis acum vreo doi-trei ani ca vreodata o sa-mi fac unghii albe, ti-as fi zis ca ai innebunit, insa vara asta trebuie sa recunosc ca m-a prins si pe mine trend-ul cu oja alba si mi-am dorit-o. Imi place cum se vede, insa cand o vad la alte fete pe Instagram mi se pare ca arata si mai bine.

Oja roz de pe unghiile mele (in foto de mai jos) este semipermanenta si am purtat-o de doua ori vara asta, adica mai bine de o luna. Este o oja Orly, care a rezistat foarte bine pe varful unghiilor, am fost sa o refac dupa aproape trei saptamani doar pentru ca-mi crescuse prea mult unghia si nu mai arata estetic.

20160809_19450920160809_19462720160809_19471620160809_194814

Voi cu ce nuante v-ati colorat unghiile vara asta?

Cu drag,

Selena

3 thoughts on “Top 5 oje preferate vara asta

  1. Kiko u am folosit niciodata. Nici macar nu stiu de unde as putea sa cumpar aceasta oja. In schimb cred ca cele mai potrivite sunt cele de la Avon. M-a dezamagit golden rose pentru ca le-am luat de la un stand din mall si erau cam matuite. Am un feeling ca fetele de acolo le mai folosesc si ele un pic inainte de a fi vandute.

Leave a Reply

