Beauty & Make-up · Reviews

Produse terminate – iunie 2016

Am revenit si eu cu un articol beauty dupa cam mult timp, ce-i drept. Sper totusi ca v-au placut si celelalte articole. Din pacate n-am mai avut timp sa fac fotografii, iar asta influenteaza si frecventa postarilor. Astazi am un articol cu cateva produse pe care le-am terminat sau le termin in cel mult o saptamana, pentru ca m-am pus pe ele si nu mai cumpar nimic pana nu le dovedesc. Pe unele le am de ceva timp si am tot tras de ele, pentru ca nu m-am putut abtine sa nu cumpar din aceeasi categorie si normal ca cele noi au devenit preferate. Despre unele din cele de mai jos, am mai scris pe blog, fie review mai amplu, fie au fost prin articolele cu preferatele lunii si o sa pun link catre ele, in caz ca vreti sa cititi mai mult.

20160625_153711

Altadata cred ca le puneam mai mult pe categorii, adica par, corp, machiaj. Acum mi-a fost mai greu sa le divizez, asa ca singura trasatura dupa care le-am impartit a fost dimensiunea ambalajului fiecaruia dintre produse.

20160625_153828

  1. Gel de dus cremos Palmolive cu orhidee neagra si lapte – nici nu mai stiu de cand il am, pentru ca la geluri de dus chiar nu ma pot abtine sa nu cumpar mereu altele, dar acesta este si va ramane unul dintre favorite. Cred ca l-am mai avut o data si mi l-am cumparat si asa in cantitatea uriasa de 750 ml pentru ca efectiv nu ma plictisesc de miros, de textura. Este foarte, foarte cremos, o placere pentru simturile tactile, dar mai ales olfactive. Va recomand cu mare drag gelurile de dus Palmolive, preferatele mele raman cele cremoase si am vazut de curand ca au scos unele cu mirosuri delicioase de ciocolata, capsuni sau vanilie.
  2. Β Balsam de par Wella ProΒ  Series – am avut toata gama odata, adica inclusiv sampon si masca. Pe acestea le-am terminat primele, de balsam am tras mai mult. Mi-a placut, isi face treaba, dar nu pot spune ca exceleaza cu ceva. Descurca parul si il lasa fin. Le-am cumparat din Germag.
  3. Sampon L’Oreal Elseve color-vive – este unul dintre acele produse de ingrijire la care revin iar si iar. Desi mai apelez si la altele din plictiseala sau curiozitate, sapmponul L’oreal pentru par vopsit este unul dintre cele care chiar nu m-au dezamagit. Am inceput sa-mi vopsesc din nou parul de vreo 2-3 luni, dupa o pauza mai lunga, asa ca deja ma asteapta un nou Elseve rosu nou-nout.

20160625_153921

4. Masca de par Kallos cu cheratina si proteine din lapte – mai am din ea fix pentru o utilizare, am terminat-o destul de repede pentru ca mi-am luat varianta mica de 250 ml. Cred ca sunt putine fetele care sa nu fi incercat o masca de la Kallos, asa ca nu stiu ce sa spun prea multe. Este foarte ieftina si buna, descurca parul si il hraneste. Mi-a placut si probabil voi mai reveni la ea.

5. Gel – crema anticelulitica Elmiplant – mi-am dorit foarte mult sa testez aceasta crema pe care am terminat de vreo 3 saptamani. Nu am avut rezultate in ceea ce priveste reducerea celulitei pentru ca recunosc ca nu am folosit-o zilnic, nu am avut neaparat un stil de a ma hrani sarac in calorii si nici nu m-am omorat cu sportul, dar mi-a lasat pielea fina si cu o textura diferita. Mi-a placut foarte mult ca nu are acel efect de incalzire de care eu ma feresc din cauza vinisoarelor sparte. Am scris mai multe aici.

6. Crema hidratanta Bioliv Hydra – imi place mult si i-a priit tenului meu, dar parca nu se mai termina :))) Este foarte hidratanta, insa din pacate, nu are factor de protectie, asa ca pe timp pe vara nu prea are ce cauta in rutina de ingrijire de dimineata. Am scris despre ea aici.

20160625_153947

7. Gel igiena intima Bella Sensitive – despre gelul acesta v-am mai vorbit si se va regasi mai mereu in preferatele mele. Are un miros subtil asa cum ar trebui sa fie toate gelurile intime si un pret rezonabil.

8. Deodorant Dove invisible dry – miroase frumos si cu siguranta ma voi mai intoarce la el, insa nu vi-l recomand pe timpuri caniculare ca acum, eu prefer ceva mai puternic, chiar si cu saruri de aluminiu. Din pacate sunt daunatoare, dar mie mi se pare ca deodorantele fara saruri de aluminiu nu fac fataΒ  temperaturilor mari nici 8 ore ce sa mai vorbim de 48. Momentan folosesc Mitchum cu bila, care nu miroase extraordinar, este foarte mentolat si nici nu ma omor dupa senzatia lasata, este destul de lipicios si trebuie sa astepti sa se usuce, dar ca rezistenta impotriva mirosului neplacut, trebuie sa recunosc ca e the best.

9. Apa micelara Avon – am avut Garnier, am avut Nivea, asa ca a fost de moment decizia sa incerc si o apa micelara de la Avon. Curata binisor machiajul, fara sa insist, insa as recomanda si spalarea tenului ulterior. Nu ustura si nu lasa senzatia de ten care tine, ceea ce sunt mari plusuri. Ce as schimba este mirosul, pe mine ma duce cu gandul usor la medicamente, cred ca Rivanol mai exact. Este foarte subtil ce-i drept, dar parca as renunta de tot la putinul “parfum”. Un alt minus este ca se pierde destul produs in tipul unei utilizari, cred ca e prea mare gaurica prin care curge.πŸ˜› Garnier stiu ca ma tinea o vesnicie, aceasta s-a terminat destul de repede.

20160625_15401610. Fond de ten L’Oreal Accord Parfait – un fond de ten care mi se potriveste, am nimerit si nuanta, mai am o sticluta noua la care ma voi intoarce din toamna, pentru ca acum pe calduri folosesc doar BB cream pentru a lasa tenul sa respire. Despre fond de ten, va invit sa cititi mai multe aici, unde are un review complet.

11. Mascara The One 5in1 wonderlash de la Oriflame – la mine mascara este unul dintre produsele de machiaj care tin foarte mult, asa ca as face bine sa nimeresc ceva bun. Produsele The One mi se par printre cele mai bune de la Oriflame, insa daca e sa alegeti un rimel The One, vi-l recomand mai mult pe cel in ambalaj mov. Nu pot spune ca acesta nu mi-a placut, dar parca arata mai spectaculos cel mov. Pentru poze, click aici.

Voi ce produse ati folosit din cele prezentate de mine si ce parere v-au lasat?

Cu drag,

Selena

6 thoughts on “Produse terminate – iunie 2016

  1. rimelul 5 in 1 wonderlash e unul din favoritele mele! la fel s gelul anticelulitic elmiplant, luna asta sigur il termin si eu. de la bella am si eu o lotiune intima, dar varianta portocalie

  2. Am si eu acest fond de ten, insa nu l-am mai folosit de ceva timp. Nu stiu ce sentimente am pentru el…uneori imi place, alteori nu. Astept sa mai treaca vara si sa il refolosesc. Poate pana il consum imi dau seama de sentimentele mele pentru el :)))

Leave a Reply

