Tips&Tricks

Review: Tefal statie de calcat #buzztefal

Buzzstore si Tefal mi-au oferit ocazia sa testez  statia de calcat Tefal Pro Express Control GV8962, de acum aproape doua luni de cand am primit-o. Am fost foarte incantata cand s-a anuntat aceasta campanie si mi-am dorit mult sa fiu unul dintre buzzeri.

Nu pot spune ca activitatea de a calca este printre preferatele mele din gospodarie, insa daca vrem sa fim “la dunga”, trebuie sa o facem si pe asta. Mai ales acum vara, cand purtam mai mult haine care necesita a fi calcate: camasi, tricouri, rochii, pantaloni subtiri.

Haideti sa va prezint pe scurt detaliile tehnice ale statiei care a ajuns in posesia mea, modelul GV8962:

Pro Express Control ajusteaza aburul si temperatura in functie de tipul de tesatura, datorita celor 3 combinatii optime de temperatura si abur pentru fiecare tip de material (delicat / normal / blugi).  
Aparatul elibereaza un abur cu presiune inalta ce patrunde adanc in tesatura pentru rezultate rapide si eficiente.
Colectorul anticalcar colecteaza chiar si cele mai fine particule de calcar si pastreaza depunerile separat chiar si cand statia este in miscare.Abur vertical
Perfect pentru materiale delicate. Permite eliminarea cutelor de pe perdele sau haine asezate pe umeras. (sursa: emag.ro)
 

Parerea mea:

Inca de cand am primit-o, am privit statia ca pe un robotel prieten al familiei mele, un ajutor de care nu m-as mai desparti. Acum calc si lucrusoare pe care inainte nu le vedeam asa necesar a fi calcate, cu ar fi lenjeria de pat. Dar daca poate sa arate perfect si intr-un timp mult mai scurt, deoarece poate fi calcata in mai multe straturi, de ce nu? Aburul cu care calca statia este infinit mai puternic decat orice alt fier de calcat pe care l-am folosit eu pana acum, tesatura este patrunsa si se calca perfect.

In timpul testarii, am folosit statia Tefal pe toate tipurile de tesaturi, de la blugi si pana la rochite de dantela pe care le-am calcat vertical. Pentru ca da, acesta este unul dintre avantajele statiei, poti calca vertical hainele din tesaturi fine precum dantela. Mai mult de atat, de Paste am spalat toate perdelele pe care va dati seama ca n-as fi avut curaj sa pun fierul. Cu statia, le-am calcat vertical si acum arata perfect.

Unul dintre obiectele cele mai grele de calcat mi se pare camasa. Mai ales cea barbateasca. Cu statia Tefal am observat ca timpul pe care il aloc calcatului unei camasi scade foarte mult. Repede spatele, in doi timpi si trei miscari pieptii (ce ciudat suna :P), fierul statiei aluneca printre nasturi datorita varfului ascutit ca ciocul unui soim, pac-pac si manecile, dintr-o miscare gulerul si am dat-o gata!

Vara, port adesea pantaloni la dunga si vreau sa va spun ca, daca inainte evitam sa le fac mereu acea dunga in fata, acum mi se pare mult mai simplu sa-i calc asa, iar dunga aia chiar rezista si arata bine la pantalonii mei preferati si colorati de la Koton.

Rezervorul de apa al statiei Tefal este foarte mare si imi ajunge pentru o intreaga sesiune de calcat, la fier inainte reumpleam si de 3-4 ori. Talpa aparatului este foarte calitativa, are functie de auto-curatare, este rezistenta la zgarieturi si aluneca foarte usor pe orice tip de tesatura. O caracteristica ce pe mine m-a surprins este colectorul de calcar, care colecteaza si cele mai fine particule, iar performanta aburului este mai buna si de lunga durata.

Sunt convinsa ca oricare dintre voi a plecat macar o data de acasa si pe drum un gand nu v-a dat pace: “Oare am scos fierul din priza?” Ei bine, am o veste buna, cu statia Tefal, am scapat de gandul acesta pentru totdeauna deoarece robotelul meu se opreste dupa 8 minute in care nu a fost folosit. Nu e grozav?

As vrea sa inchei articolul prin a va spune ca statia Tefal modelul GV 8962 (+alye modele)beneficiaza de reduceri substantiale pe principalele site-uri de comert de la noi, asa ca nu ratati sansa. Iar daca vreti si voi sa participati la campaniile organizate de Buzzstore, tot ce trebuie sa faceti este va inscrieti aici si sa-i urmariti deoarece acum campaniile sunt tot mai dese si mai interesante.

Cu drag,

Selena

DSC_0804DSC_0822

DSC_1005

dddcdcgub

Leave a Reply

