Fashion

Roze si raze de soare

Buna, fete dragi! Am revenit in Bucuresti dupa un weekend plin in care mi-am sarbatorit ziua numelui de Sfintii Constantin si Elena. A fost un weekend superb cu mult soare, putina ploaie, dar mai mult soare. Am petrecut la parintii nostri, ne-am bucurat de capsuni si cirese din gradina, muuult verde si fooarte multe flori. Pentru noi, sa plecam din Bucuresti in weekend este ca o evadare, mai ales primavara si vara. Pentru ca este perioada trandafirilor, nu ne-am putut abtine sa nu facem cateva fotografii chiar in curte.

Desi rochita verde este una pe care v-am mai aratat-o pe blog, dar intr-o interpretare tomnatica, acum tinuta este clar una de primavara, fiind inveselita de sumedenia de trandafiri.

M-am incarcat cu multa energie pozitiva dupa acest weekend si sper ca si saptamana ce urmeaza sa fie la fel: POZITIVA si plina de zambete.

Va doresc o saptamana minunata!

DSC_1045DSC_1046DSC_1061DSC_1067DSC_1071DSC_1075DSC_1078DSC_1083DSC_1089DSC_1091

3 thoughts on “Roze si raze de soare

Leave a Reply

