Fashion · Tips&Tricks · Wedding

Nunta noastra de poveste (1)

Astazi este ziua mea de nastere si vreau sa va fac si voua o surpriza prin postarea pe care am tot promis-o, cu fotografii de la nunta noastra ce a avut loc pe 30 August 2015.

Am avut nunta intr-o zi minunata de vara, cu o caldura mare, poate prea mare, dar mie sincer mi-a placut mai mult asa, mai ales ca am urmarit accuweather cu cateva luni inainte si pana la aproape o saptamana-doua inainte de eveniment, parea sa fie o zi mohorata, cu multe furtuni. Deci pentru mine ziua cu mult soare a fost o binecuvantare, iar fotografiile au iesit asa cum mi-am dorit sa fie.

Cununia religioasa am avut-o la Schitul Troianu de la Ramnicu Valcea, un loc pe care l-am descoperit cu aproximativ un an inainte si de care m-am indragostit si mi-am spus ca acela trebuie sa fie locul unde sa primim binecuvantarea lui Dumnezeu. Fiind manastire, a trebuit sa obtinem aprobare de la Episcopie, ceea ce s-a intamplat din fericire.

Ziua nuntii a fost iar o peripetie. Initial stabilisem data de 6 iunie (zi in care am si avut de altfel cununia civila), dar din anumite motive organizatorice a trebui sa ne alegem o zi din august. Singura sambata disponibila din august a fost cea de 22 (in rest era post in celelalte 3 sambete), si aceea nu a putut fi aleasa din cauza ca sala noastra era deja ocupata (desi am fost sa vorbim cu vreun an si jumatate inainte). Singura optiune a ramas asadar o zi de Duminica, 30 august. Acum, nici nu va imaginati cat stres am avut inainte gandindu-ma ca voi avea nunta duminica si nimeni nu va veni pentru ca luni se lucreaza. M-am perpelit pe toate partile, am auzit si citit pareri peste pareri. Devenisem aproape obsedata. Privind in urma, va spun doar atat, persoanele care tin la voi si vor sa vina la nunta, vin si daca o puneti marti, asa ca in veci acesta nu poate fi un argument sa nu fie prezenti. Noi chiar am avut cu vreo 50 de persoane mai mult decat ne facusem calculul initial. Oamenii tot au stat pana dimineata, desi ca o precautie, noi am trecut pe invitatii ora 18.00, dar n-a fost problema, invitatii au venit la timp si distractia a tinut mai mult.

Pentru mine, a fost ziua perfecta, nu am vrut sa las nicio grija sa ma strabata, am vrut sa ma simt bine, sa ma distrez, sa nu am niciun regret. Si chiar nu am. Ca un sfat pentru viitoarele mirese, nu stati in ziua respectiva sa va ganditi ca aia trebuia sa fie asa, celalta altfel. Incercati sa vedeti doar frumosul din ziua voastra speciala. Chiar daca veti constientiza ulterior micile nereguli, important e sa nu le vedeti chiar in ziua aia. Va veti face doar sange rau. Plus ca e posibil sa fiti singurele care le vedeti.πŸ˜›

Am visat vreo doi ani la rochii, la pantofi, la coafura si machiaj, plus atatea si atatea detalii, aranjamente florale, decorul salii, fotografii. Si sunt multumita de tot, de cum am aratat noi (a fost exact ce imi doream). Nu am niciun regret si va doresc si voua sa aveti nunta la care ati visat dintotdeauna.

Asa cum v-am spus si mai sus, am avut nunta la Ramnicu Valcea si imi doresc foarte mult sa revin cu o noua postare prin care sa va vorbesc despre toti cei care au contribuit sa avem nunta pe care ne-am dorit-o, de la fotograf, formatie, firma de aranjamente si pana la machiaj si coafura. Eu nu am avut foarte multe informatii in timp ce cautam pe internet si poate vor mai fi de folos cuiva de-a lungul timpului. In urmatoarea postare, mi-as dori mult sa vin si cu mai multe tips&tricks. Daca aveti si voi curiozitati, va astept cu drag intrebarile in comentarii.

Va las cu fotografiile daca ati avut rabdare sa cititi tot. Mi-a fost foarte greu sa aleg dintre ele, am atat de multe care imi plac mult. Acesta este si unul dintre motivele pentru care voi mai face o postare despre nunta, si poate chiar una despre cununia civila, mai ales ca luna viitoare facem un anisor. De altfel, am evitat sa sa postez fotografii cu persoanele din jur, desi multe fotografii in care sutem mai multi sunt superbe (probabil voi face asta pe profilul meu personal de facebook, asa ca prieteni stati pe aproape pentru mai mult))

PS: M-am gandit ca un detaliu ar trebui mentionat de acum. Rochia mea este unul dintre modelele din colectia Aryanna Karen din 2015 si am facut-o pe comanda la atelierul din Bucuresti. Este rochia pe care am visat-o, model A alba, dar nu acel alb lucios, cu dantela, delicata si in care sa ma simt ca o printesa. Si chiar asa m-am simtit!

2015-08-30 13-25-55

2015-08-30 13-23-27

2015-08-30 13-47-16

2015-08-30 13-24-56 - Copy

 

2015-08-30 13-53-042015-08-30 13-57-502015-08-30 14-02-12 - Copy2015-08-30 15-36-142015-08-30 16-23-322015-08-30 16-40-482015-08-30 16-43-382015-08-30 16-47-222015-08-30 16-56-502015-08-30 17-01-482015-08-30 17-10-082015-08-30 17-13-542015-08-30 17-15-182015-08-30 17-16-282015-08-30 17-16-30

Va urma “Dansul mirilor ” si Tortul!

Cu drag,

Selena

6 thoughts on “Nunta noastra de poveste (1)

  1. imi place foarte mult rochia, ti se potriveste la fix! eu am o mare frica legata de dansul mirilor… nu-mi place sa dansez, iar lucrul asta se vede. multi inainte! si noi avem deja actele facute, mai e doar biserica. sper sa fie totul ok!

    1. Multumesc mult, Gabriela! Si noua ne era frica de dans si l-am invatat singuri acasa. Ne-am si filmat in timp ce dansam prin sufragerie ca sa vedem unde gresim. :))) Din ce am vazut pe video ulterior, ne-am descurcat onorabil. Credeam ca atunci de emotii, nu o sa mai stiu niciun pas, dar parca a curs in momentul ala. O singura schema am uitat, trebuia eu sa ma las pe spate nu stiu cum, dar nu s-a observat ca doar nu stia nimeni coregrafia. Simplificati cat puteti daca nu iti place sa dansezi, mai bine ceva simplu si frumos, decat complicat si nereusit. Pup!

  2. Vaaai Selena , pozele sunt superba , tu esti superba , voi sunteti superbi sunt sigura ca a fost una din cee mai fericite zile din viata ta .

Leave a Reply

