Fără categorie

Am aparut in Revista Ioana de mai!

Sunt tare fericita ca unul dintre articolele mele a aparut in print in Revista Ioana, editia de mai. Am o pagina dedicata in care va vorbesc despre aceasta luna frumoasa de primavara, o luna pe care o iubesc si in care fac cele mai multe schimbari in garderoba si nu numai.

Cu ocazia aceasta am descoperit o Revista Ioana moderna, cu sfaturi de beauty, de moda, de psihologie si calatorie, cu subiecte abordate intr-un stil actual vremurilor noastre. Daca nu ati rasfoit recent Revista Ioana, va anunt ca apare lunar si costa doar 4.99 lei la Inmedio. Eu recunosc ca am defavorizat revistele glossy print in favoarea articolelor online, dar senzatia de a rasfoi o revista este unica si mi-am promis ca o voi face mai des.

Va invit sa cititi numarul din mai al revistei Ioana si bineinteles articolul meu.

Revista Ioana are in fiecare editie o pagina dedicata blogurilor de moda, asa ca, daca esti autoarea unui blog de moda sau cunosti unul care merita sa apara in revista, da de stire la adresa de e-mail revista_ioana@burda.ro.

Eu nu as putea spune ca blogul meu este de moda sau ca sunt vreo fashionista, dar imi face mare placere sa va arat stilul meu prin diverse tinute pe care le prezint si pe blog.

Sper sa ma urmariti in continuare!

ioana13153420_10201805384211654_708687846_n

Cu drag,

Selena

6 thoughts on “Am aparut in Revista Ioana de mai!

  1. Wow super , felicitarile mele , ma bucur pentru tine , e un pas important , sa stii ca azi mi-au venit ochelarii si saptamana viitoare apare postarea speciala.Pupici :*

Leave a Reply

