Tips&Tricks

Ramele de ochelari perfecte pentru mine

Port ochelari de aproape cinci luni si nici mie nu imi vine sa cred ca a trecut atata timp, cand stau sa ma gandesc cat timp i-am respins. Sunt la a treia tentativa de a purta ochelari, dar abia acum a devenit un obicei. Chiar daca acum sunt atatea forme si culori de rame ca n-ai cum sa nu gasesti una care sa nu-ti vina, tot mai bine ne sta fara, nu?

Mie chiar mi-a luat cativa ani buni pana sa ajung sa gasesc o pereche de ochelari care sa-mi placa si sa o port permanent. Va intrebati de ce? Am o forma a fetei destul de dificila, adica cea patrata, care este caracterizata de unghiuri proeminente, care dau o oarecare duritate chipului. Chiar si machiatul unui astfel de chip este o mare provocare pentru oricare make-up artist, daca ma intrebati pe mine. Va dati seama cat de greu este sa gasesti o pereche de ochelari care sa mai indulceasca trasaturile? De aproximativ un an, am inceput sa ma obisnuiesc cu ideea ca acesta este chipul meu si nu am ce sa schimb, dar multa vreme a fost unul dintre complexele mele cele mai mari. Ce sa faci, fiecare cu piticii lui. Cred ca imbatranesc si ma inteleptesc, pentru ca acum, efectiv incepe sa nu-mi mai pese si nu mai consider un defect sa ai o anumita forma a fetei si nu alta. Ba din contra, consider ca o fata patrata este mai expresiva, chiar daca nu la fel de gingasa ca cea ovala. Probabil din acest motiv am si inceput sa postez pe blog tot mai multe fotografii cu mine.😀

glasses-face-shape

M-am documentat destul de mult inainte de a-mi cumpara ultima pereche de ochelari, dar nu o sa va mint, decizia am luat-o in fata oglinzii proband multe-multe perechi. Pentru forma fetei patrate, sunt ideale ramele mai rotunde, mai ales la baza, pentru a crea impresia de chip rotund, nu patrat. Stiu ca negrul este cel mai usor de asortat, insa in cazul unei fete cu forma patrata, ramele de culoarea neagra inaspresc si mai mult trasaturile. Cel putin aceasta a fost impresia mea proband astfel de rame. Am ales ochelari cu  rame de culoarea rosu-inchis, visiniu. Nu am fost convinsa de la inceput, gandindu-ma ca vor fi greu de asortat, dar am observat ca nu conteaza atat de mult in cromatica tinutelor pe care mi le compun, ba chiar sunt de multe ori pata de culoare din tinute. Poate ca ar fi trebuit sa-mi aleg niste rame chiar mai rotunde de atat, dar cred ca nu mi s-ar fi potrivit stilul, asa ca am mers pe varianta cea mai agreabila pentru mine.

Singurul minus al purtatului de ochelari este acela ca un machiaj la care ai muncit nu prea mai iese in evidenta. Pe de alta parte, poti ascunde mai usor atunci cand nu ai prea mult timp sau chef de machiat dimineata.😀

Mai jos va las cu cateva imagini pe care le am de pe lenspick.com si care sunt edificatoare pentru a va da si voi seama ce vi se potriveste mai bine sau daca aveti acum perechea de ochelari ideala in functie de forma fetei.

glasses-for-oval-faceglasses-for-heart-faceglasses-for-round-faceglasses-for-square-face

 

 

 

13128905_10201792946180711_1281716577_o

Ca si concluzie, va recomand sa va faceti o pereche de ochelari potrivita formei fetei voastre si nu neaparat daca aveti probleme de vedere (eu am o miopie mica), ci si doar daca stati mult in fata calculatorului. Inainte de a purta ochelari, aveam aproape la sfarsitul fiecarei zile ochii rosii si obositi, iar de cand port ochelari cu lentile antireflex, imi simt ochii mult mai odihniti.

Cu drag,

Selena

7 thoughts on “Ramele de ochelari perfecte pentru mine

    1. Mulțumesc! E important sa purtam niște ochelari care sa ni se potrivească și cu care sa ne simțim bine. Înainte, am avut doua perechi cu care nu mă identificam și din acest motiv nici nu le purtam.

Leave a Reply

