Fashion

OOTD: Fata cu nume de floare

La multi ani, fata cu nume de floare! Sa fii iubita si mangaiata de soare. Nu, nu am nume de floare, dar nu mi-ar fi displacut. Am doua nume, ambele de sfinti, care cred ca mi se potrivesc: Elena Andreea. Totusi, cred ca oricare dintre noi s-a gandit macar o data : “cum ar fi fost daca numele meu era …?”

Imi doresc foarte mult ca atunci cand voi avea un copil, sa fie fata. O fata cu nume de floare, de ce nu? Sau macar unul dintre nume sa fie de floare. Am atatea nume in cap pentru fata mea care nici nu exista, incat nu stiu ce o sa ma fac daca nu va fi fata? :)))

Este ziua de Florii, o zi cu o importanta semnificatie religioasa si istorica. Ziua in care IIsus a intrat in Ierusalim, intampinat cu frunze de palmier. Ce poate fi mai frumos decat sa-ti serbezi ziua de nume intr-o zi de aprilie, primavara cu soare si multe flori (liliac, irisi, bujori).

Si pentru ca nu degeaba v-am vorbit despre nume de flori, iata care sunt preferatele mele si sper sa va inspire si pe voi sa va numiti intr-o zi printesa:

  • Anemona
  • Camelia
  • Delia (de la Dalia)
  • Iris
  • Laura (de la laur)
  • Liliana
  • Olivia (de la olive tree – maslin)
  • Rosalia
  • Violeta

Anemona, Iris si Olivia mi se par cele mai speciale. Bineinteles ca si alte nume de flori sunt frumoase, dar am vrut sa le aleg pe cele care imi inspira delicatete, feminitate si o muzicalitate deosebita.

Mai jos, as vrea sa va las cu o tinuta pe care am imbracat-o pentru aceasta sarbatoare de primavara, alcatuita cu cateva elemente care sa va inspire exact semnificatia acestei zile: FLORI SI CULOARE.

Port o rochie din dantela ivoire pe care o am cumparat-o acum ceva vreme dintr-un outlet (care nici nu stiu daca mai exista) de pe langa Magazinul Unirea,  dar in care ma simt atat de bine, tenisi inflorati usori si perfecti pentru primavara de la ppt.ro, un cardigan scurt in culoarea anului 2016,  serenity. L-am achizitionat zilele trecute din H&M doar pentru ca m-a pacalit vremea si am plecat prea dezbracata de acasa. Mai era si pe roz, verde mint si galben, albastru inchis, dar aceasta este culoarea in care m-a vazut si m-a placut sotul meu, si nici mie nu imi pare deloc rau de alegere. Geanta o stiti din postarile trecute si mi s-a parut cea mai potrivita pentru aceasta tinuta, iar colierul multicolor l-am primit de Secret Santa de la o colega draga si de la inceput mi l-am imaginat purtat la rochia aceasta. Iata ca acum i-a sosit momentul.

DSC_0886DSC_0891DSC_0893DSC_0910DSC_0925DSC_0929DSC_0930DSC_0934DSC_0937DSC_0941DSC_0948DSC_0953DSC_0958DSC_0962DSC_0968DSC_0972DSC_0986DSC_0989DSC_0992

Cu drag,

S.elena

Pentru noutati, nu uitati sa ma urmariti pe Facebook, Instagram si sa va abonati pe mail, in coloana din dreapta.

4 thoughts on “OOTD: Fata cu nume de floare

Leave a Reply

