Health · Tips&Tricks

Cum ne revitalizăm părul sau tenul uscat #tratamentminune

N-am mai scris demult pe blog despre ce ingrediente naturale mai folosesc atunci când vine vorba de îngrijire. Primăvara am mai multă dispoziție pentru a aloca timp preparării, dar și aplicării diverselor măști pe care le folosesc mai ales pentru păr, dar și pentru ten.

Am inventat, dacă se poate spune așa,  o mască ce din tratament pentru tenul uscat, devine foarte ușor tratament pentru părul uscat și deshidratat. Atât tenul, cât și părul nostru au nevoie de mai multă hidratare în această perioadă în care bate vântul frecvent, e când cald, când frig, așa că ar trebui să ne răsfățăm puțin.

Iată ingredientele folosite de mine:

  • ulei pur de avocado Life-flo de la Secom
  • o banană foarte coaptă
  • un gălbenuș de ou
  • opțional, tratament Kallos (pentru păr)

DSC_0761

DSC_0764

 

Am zdrobit banana cu furculița (pentru a fi mai fină, vă recomand blender-ul, eu am vrut să fac cât mai puține vase murdare, recunosc), am amestecat-o cu gălbenușul, am adăugat aproximativ două linguri de ulei de avocado Life-flo. Am omogenizat totul bine și am obținut o mască super-hidratantă pentru ten.

Pentru că de mai multă hidratare am nevoie pentru păr, masca de mai sus am transformat-o intr-una pentru păr doar adăugând puțin tratament de la Kallos, însă doar pentru a o face mai ușor de întins (poate fi folosită și fără Kallos sau cu orice alt balsam).

Am stat cu acest tratament home-made aproximativ o oră, după care am șamponat și clătit foarte-foarte bine.

Uleiul de avocado este recomandat pentru hidratarea intensa si regenerarea pielii uscate si sensibile datorita actiunii intens nutritive, dar si a efectului reparator. Uleiul pur de avocado Life-Flo de la Secom.

  • Provine din cultura organica, obtinut prin presare la rece
  • Este o sursa bogata in vitaminele A, B1, B2,B5, aminoacizi si alti fitonutrienti cu efect emolient si hidratant
  • Contine acid oleic, acid gras important pentru efectul regenerant
  • Formula imbogatita cu vitamina E, cu actiune antioxidanta

DSC_0763

Bananele au o concentrație mare de vitamine (inclusiv B-urile foarte importante pentru creșterea sănătoasă a părului), minerale și sunt extrem de benefice dacă părul tău a fost des supus la chinuri precum vopsitul, decolorarea sau diverse aparate ca placa, ondulatorul sau chiar uscătorul de păr. De fapt, ideea măștii mi-a venit chiar de la acest fruct, pe care îl uitasem în frigider. Era o banană foarte-foarte coaptă, care ar fi mers într-un shake, dar am zis că trebuie să-i găsesc o altă utilizare.

Atât banana cât și gălbenușul de ou fortifică firul de păr de la rădăcină până la vârfuri și îi dau o strălucire aparte.

Mai devreme am scris că aș recomanda ca banana să o blenduiți cât mai bine și am să insist deoarece cu cât este mai fină, cu atat va fi mai ușor de scos din păr, mai ales dacă aveți de gând să o aplicați de la rădăcină.

DSC_0776

Voi ați încercat să vă personalizați vreun tratament pentru păr sau ten? Sunt curioasă ce combinație reușită ați obținut și cum v-a folosit.

Cu drag,

SElena

 

 

6 thoughts on “Cum ne revitalizăm părul sau tenul uscat #tratamentminune

  1. Si eu folosesc tot felul de combinatii de “casa” pentru par, de la ulei de cocos plus ulei de ricin, pana la masca cu praf de mustar iute plus galbenus de ou, ulei de masline, zahar, apa. :)) Stiu, a doua masca suna dubios, dar am incercat-o si pe asta in dorinta de a avea un par mai lung.😀
    P.S: mereu sunt in cautarea mastilor care au ca efect stimularea cresterii parului.

  2. Am folosit si eu uleiul de avocado pt par. Pt ten nu prea folosesc masti, dar pt par mai fac. Mie imi place masca cu galbenus, ulei de ricin, ulei avocado, ulei de masline, ulei de kukui, vitamina a si e si putin balsam de par pentru o aplicare mai usoara. Dar se poate renunta la balsam.

    1. Recunosc ca și eu tot mai mult ptr par îmi fac măști. Cea de care scrii tu e foar6e complexa si la cate uleiuri contine cred ca e foarte hidratanta ptr par. Aveam una preferata ptr ten cu aspirina și vitamina A. Am scris și pe blog despre ea. Cred ca ar fi cazul sa reiau tratamentul.

      1. ( tot eu dar cu alt nume) : da, e foarte hidratanta masca asta si merita incercata. Partea mai putin placute pentru mine este ca indreapta parul, in conditiile in care eu am parul ondulat si nu imi place deloc parul drept :))) Pentru fata eu puneam aspirina dizolvata in apa, nu stiam ca merge si cu vitamina A. O sa incerc si eu, m-ai facut curioasa.

      2. Trebuie si cateva picaturi de apa peste tabletele de aspirina. Intr-adevar nu se dizolva doar cu vitamina A.😀

Leave a Reply

