Fashion · Wedding

Cum să te îmbraci la cununia civilă

Astăzi este duminică, este Paștele catolic și aș vrea să încep această postare prin a-ți ura un ”Paște Fericit!” dacă îl sărbătorești astăzi. Noi, celelalte fete, mai avem puțin până la Paște și apoi ne vom bucura din nou de evenimente fericite precum nunți, botezuri, fie că sunt ale noastre sau ale persoanelor dragi nouă.

Eu mai am un pic și împlinesc un an de când am spus ”Da!”, dar nu pot să uit că anul trecut pe vremea acesta eram în căutare de ținuta perfectă pentru cununia civilă. Vrem să fim frumoase, speciale, delicate și feminine într-o asemenea zi, așa că eu m-am gândit să vin cu o mână de ajutor în alegerea pe care urmează să o faci și să îți propun câteva idei de rochii de ocazie pentru ziua cea mare.

Am  clasificat rochiile pe care ți le prezint în funcție de cum suntem fiecare dintre noi, adică mai îndrăznețe sau mai puțin îndrăznețe, mai plinuțe sau mai slăbuțe, dar toate feminine și elegante în ziua încheierii căsătoriei. Cuvântul-cheie este dantela, atât de delicată, pur și simplu nu ai cum să dai greș atunci când rochia pe care o porți are elemente de dantelă, indiferent de culoare.

  • Rochii baby-doll

Dacă nu ești tocmai ca trasă prin inel, dar esti o romantică incurabilă, cu siguranță te vezi îmbrăcată într-o rochie baby-doll. Și eu am optat tot pentru acest tip de rochiță și aș face-o de fiecare dată, indiferent de eveniment. Nu e vorba că nu îmi plac rochiile mulate, doar că nu am fost niciodată tipul de fată cu abdomenul plat. Recunosc, îmi plac prea mult dulciurile.🙂

270 - 5

 

270 -2

TB2j1mUfpXXXXbiXpXXXXXXXXXX_!!26937385

TB2Re2efpXXXXX6XXXXXXXXXXXX_!!269373852414405544_2142979617

Iubesc culorile tari, poate ați văzut și pe blog că adesea am postat ținute în albastru royal, roșu sau verde. Totuși, pentru cununia civilă mi se pare mult mai potrivită o nuanță mai deschisă, mai simplă, care să te ducă cu gândul la candoarea tipică miresei, iar rochia de la cununia civilă ar trebui să fie un preambul al rochiei de mireasă, care este de cele mai multe ori albă. Cu toate astea, gusturile nu se discută, așa că dacă ai visat dintotdeauna să spui ”Da!” îmbrăcată în pasionala rochie roșie, nimeni nu te poate opri!

270

270- 3

 

În fața stării civile, momentul încheierii căsătoriei este unul oficial și cât de poate de serios, de aceea, cred că ar trebui să ne gândim să ne îmbrăcăm cât mai decent și fără prea multe briz-brizuri. Poate că adori totuși rochiile fără bretele și nu te imaginezi altfel îmbrăcată. Îți recomand acest tip de rochie doar dacă ai brațe suple, întodeauna mi s-a părut că arată tare inestetic să vezi o mireasă grăsuță care se încăpățănează să poarte o asemenea rochie. Iar acum sunt atâtea modele frumoase de rochii care îți îmbracă brațele în dantelă care de care mai frumoasă, nu ai cum să nu găsești o rochie potrivită indiferent de constituția ta.

 

  • Rochii mulate

Dacă ești o norocoasă cu o siluetă clepsidră și abdomen  fără pic de colăcel, nu ai cum să nu-ți dorești să porți în ziua ta specială, o rochie mulată, care să-ți scoată în evidență toate atuurile. Iată propunerile mele pentru tine:

2138227698_7951385721141826447_928058301958498694_1112453570HTB1xBS5GXXXXXbTaXXXq6xXFXXX0

  • Rochii lungi

Cununia civilă este un eveniment de zi, de aceea eu recunosc că sunt adepta rochiilor de lungime medie pentru un asemenea moment, însă nu am să neg că am avut clipe când m-am gândit că mi-ar sta mai bine cu o rochie lungă. Fie că vrem să ascundem ceva, fie că pur și simplu ne plac mai mult rochiile până în pământ, dacă asta îți doresti să porți, nu trebuie să-ți pese de părerea nimănui.

Eu îți propun două rochii în nuanțe pastelate. Rochia roz pudrat este culoarea anului, eu sunt îndrăgostită iremediabil de această nuanță de roz.

Cea de-a doua, ivory sau culoarea untului, este o culoare ce nu se va demoda niciodată, iar felul cum este croită în față, o face potrivită pentru miresele mai plinuțe, cu burtică. De asemenea, este un model ce alungește silueta, te va face să pari mai suplă și mai înaltă.

2541170991_1579244807350

520 - 1fiorina-c

Sper că ți-a fost de folos postarea mea despre aceste rochițe, care bineînțeles că pot fi purtate și la alte evenimente, fie că vorbim de nunți, baluri, botezuri. Singurul sfat ar fi să eviți să te îmbraci în alb sau nuanțe nude la nunțile altora. Nu contează că rochia este scurtă și nu lungă ca a miresei. Este un gest de lipsă de respect față de aceasta să încerci să o eclipsezi.

Cu drag,

SElena

Pe mine mă găsești pe Facebook si Instagram.

4 thoughts on “Cum să te îmbraci la cununia civilă

  1. Foarte frumoase rochiile alese , desi nu sunt in cautare , mi a facut mare placere sa admir aceste modele

Leave a Reply

