Fashion

OOTD: Casual-șic cu accent tradițional

Astăzi este o zi specială pentru noi, femeile. Hai să zâmbim mai mult, să ne bucurăm de flori, de cadouri, de răsfăț dar, dincolo de toate acestea, mi-aș dori ca mai multe dintre noi să cunoască adevarata semnificație a zilei de 8 martie. O zi în care să ne străbată un gând de recunoștință pentru femeile militante de acum mai bine de 100 de ani care au luptat pentru ca noi, femeile din ziua de azi, să avem dreptul la educație, dreptul la vot, dreptul la proprietate, la asistență socială, la contracepție sau la divorț. Este atât de interesantă istoria acestor femei temerare, nu ai cum să  nu rămâi impresionată de cât de mult au luptat ele pentru ceva ce astăzi noi avem de-a gata ca drepturi, așa cum ar fi fost normal dintotdeauna. Dar din păcate nu a fost mereu așa, și cred că asta ar trebui să știm și să apreciem mai mult.

Acum, că v-am transmis gândul meu pentru 8 Martie, vreau să vă înveselesc ziua cu o ținută  pastelată.  Pentru mine, pastel= primăvară, așa că am alcătuit  o ținută casual cu nelipsiții skinny jeggings,  într-o nuanță de albastru deschis potrivită sezonului. Am adăugat o cămașă albă care devine deosebită prin broderia tradițională, de pe ia românească. Pentru că am încercat ca prin ținuta de astăzi să ajung cât mai aproape de culorile anului 2016, mi-am pus pantofiorii mei roz, stiletto. Sunt conștientă că bleu nu este serenity și nici roz nu este rose quartz, dar am încercat, da?😀 Cred că sunt pe aproape.

Mi-am dorit mult ca prin această ținută să sărbătoresc feminitatea, eleganța, primăvara, Ziua Femeilor și nu în ultimul rând,  fix 4 ani de când am urcat prima postare pe acest blog, așa că prin pălăria burgundy, am dorit să aduc un aer șic-elegant și mai deosebit întregului outfit, care este unul casual.

Sper din suflet să vă placă și vă doresc o primăvară minunată!

DSC_0661DSC_0668DSC_0674DSC_0687DSC_0699DSC_0701DSC_0704DSC_0715DSC_0717DSC_0718DSC_0739DSC_0745

Jeggings Pull&Bear / Cămașă cu broderie tradițională no name –  magazin local / Pantofi stiletto lac Marelbo / Pălărie burgundy Palmi / Geantă magazin local / Ceas Lorus

DSC_0746

Cu drag,

SElena

3 thoughts on “OOTD: Casual-șic cu accent tradițional

  1. Imi place mult toata postarea ,de la cuvintele frumoase de inceput ,pana la pozele fenomene de la sfarsit, e o tinuta impecabila ,imi plac culorile alese , felicitari si La multi ani😘

Leave a Reply

