Nails

NOTD: Kiko – albastru metalic

Pentru astăzi, plănuiam să vă arăt un haul pentru că mi-am dat seama că luna asta a fost tare darnică cu mine și m-am ales cu o grămadă de produse noi, fie că au fost cumpărate de mine, primite de la prietene sau dăruite cu ocazii  precum Valentine’s sau Dragobete😀.

Aseară însă cum plănuiam eu să-mi fac unghiile într-o nuanță nude potrivită pentru primăvara ce vine repede repede și uitându-mă printre lacurile de unghii, mi-a sărit în ochi o ojă pe care recunosc că nu prea am purtat-o din cauza culorii excentrice. Totuși, am zis că ar merge pe unghii vreo 2-3 zile măcar până vine cu adevărat primăvara, chiar și calendaristic. Sunt sigură că sunt multe fete care iubesc culorile excentrice, metalice pe unghii. Recunosc că si eu am avut o perioadă, dar mai acum 5-6 ani.

Este vorba de un lac de unghii de la Kiko, un albastru irizant, care aplicat într-un singur strat este aproape transparent, abia la al doilea strat se vede precum în fotografii, adică foarte intens și ușor texturat. Mie mi se pare că încarcă puțin cam mult unghia în două straturi, face bule de aer (cred că știți despre ce vorbesc), iar doar într-unul nu este uniform și lasă dâre  . Îmi aduc aminte că prin clasa a zecea am fost îndrăgostită de un albastru metalic, care era mult mai intens ca și culoare față de acesta, era de la Golden Rose sau ceva asemnător, dar ca și aspect pe unghie se vedea mult mai bine. Ca și concluzie, nu întotdeauna lacurile scumpe sau de firmă se aplică neapărat mai bine sau sunt mai rezistente. Cel puțin asta a fost experiența mea de pănă acum.

20160228_123534

20160228_123612

20160228_122701

20160228_123249

20160228_123603

Cu drag,

SElena

Leave a Reply

