Reviews

Review: Bioliv Hydra -cremă hidratantă

Folosesc de aproape o lună o nouă cremă hidratantă de zi și cred că mi-am format o părere pe care vreau să o împărtășesc. Eram în căutarea unei creme hidratante după ce tenul meu arăta destul de uscat prin decembrie și a fost suficient să-mi sară în ochi un articol despre cum ”compania clujeană Cosmetic Plant a câştigat marele premiu pentru crema BIOLIV Antirid de zi la World Quality Selection 2014, cel mai important concurs internaţional de calitate a produsului din lume organizat de către Monde Selection” (Sursa: adevarul.ro)

Ajunsă în fața raftului de creme de față, am fost plăcut surprinsă că Bioliv nu este numai în varianta antirid, ci și hidratantă sau hidratantă nutritivă. Am ales cea de-a doua variantă pentru simplul motiv că are SPF 15.

Bioliv Hydra – cremă hidratantă de zi- se adresează tenului normal și este recomandată persoanelor cu vârsta cuprinsă între 20-50 ani.

Descriere oficială:
Destinată îngrijirii pe parcursul întregii zile, crema hidratantă de zi BIOLIV HYDRA aduce un plus de hidratare la nivelul pielii. Conţinutul în ulei de măsline BIO* cu proprietăţi emoliente şi hidratante alături de extractul BIO din frunze de măslin* cu efect tonifiant, calmant, antioxidant, susţine echilibrul natural al pielii. Protejează tenul de agresiunea factorilor externi, iar prin filtrele solare UVA-UVB şi vitamina E, de radiaţiile ultraviolete, cauzatoare de îmbătrânirea prematură a pielii. Ingredientul activ cu structură similară factorului natural de hidratare, alături de pantenol, realizează o hidratare intensă şi de lungă durată.
Protectoare şi intens hidratantă, este o bază ideală pentru machiaj.
* ingrediente certificate organic
Ingrediente: Aqua, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Octocrylene, Caprylic/Capric Triglyceride, Potassium Cetyl Phosphate, Stearic Acid, Methylpropanediol, Butyl Methoxydibenzoylmethane, C12-15 Alkyl Benzoate, Olea Europaea Fruit Oil*, Isopropyl Myristate, Titanium Dioxide(nano), Diethylhexyl Carbonate, Polyglyceryl-6 Polyhydroxystearate, Vitis Vinifera Seed Oil, Triticum Vulgare Germ Oil, Pentylene Glycol, Fructose, Urea, Citric Acid, Sodium Hydroxide, Maltose, Sodium PCA, Sodium Chloride, Sodium Lactate, Trehalose, Allantoin, Sodium Hyaluronate, Glucose, C13-14 Isoparaffin, Laureth-7, Polyacrylamide, Caprylyl Glycol, Phenylpropanol, Panthenol, Olea Europaea Leaf Extract*, Retinyl Palmitate, Tocopheryl Acetate, Helianthus Annuus Seed Oil, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Sodium Gluconate, Tocopherol, Propanediol, Coumarin, Linalool, Limonene, Parfum, BHA, BHT 
(Sursa: http://www.cosmeticplant.ro)

Părerea mea:

În primul rând, trebuie să precizez că este într-adevăr hidratantă. Asupra tenului meu a avut exact efectul așteptat, deoarece acum arată și se simte într-adevăr hidratat. Întră foarte repede în piele, astfel că pot să aplic imediat  fondul de ten. Este de asemenea o bază foarte bună pentru fondul de ten.

Are un miros plăcut, subtil, se poate observa din lista de ingrediente menționată mai sus că parfumul este la coadă, ceea ce este foarte bine. Nu are parabeni.

M-a încântat mult că are factor de protecție, chiar dacă nu este unul mare, dar care pentru sezonul rece este suficient, SPF 15.

Este comercializată într-un borcănel de sticlă de 50 ml. Mi-ar fi plăcut și mai mult dacă se găsea într-un recipient cu pompiță pentru mai multă igienă. Cred că este singurul minus pe care îl văd eu la acest produs, având în vedere prețul foarte mic. Eu am achiziționat-o dintr-un hypermarket cu aproximativ 18 lei.

Deși am aflat de Bioliv încă de la lansare, nu știu cum de nu am avut până acum curiozitatea să o încerc. Mă bucur însă că o folosesc acum și mă bucur să văd că produsele românești sunt calitative și cred că ar trebui să le acordăm mai multă atenție. Și bineînțeles să le introducem în rutina de îngrijire a tenului nostru.

DSC_0498

DSC_0523

DSC_0514

DSC_0508

Tu ai încercat până acum Bioliv?

Cu drag,

SElena

 

 

 

3 thoughts on “Review: Bioliv Hydra -cremă hidratantă

    1. Eu am cumpărat aceasta crema și pentru mama mea și pentru soacra mea, dar varianta antirid. Îmi place mult.

Leave a Reply

