Fashion

OOTD: Office outfit – Royal Blue

Cred că știți deja că sunt o mare iubitoare a culorii roz, însă pe lângă aceasta, n-am să refuz niciodată o piesă vestimentară în culoarea albastru regal. Am un palton pe care l-am purtat cu mare drag vreo patru ani și încă îmi place foarte mult, am avut la un moment dat și o geantă, o rochie de seară. Albastru regal este o culoare puternică, elegantă, care-i transmite și purtătoarei din caracteristicile ei.

Rochia pe care v-o arăt astăzi, pe lângă faptul că este albastru regal are și elemente animal print, gulerul și manșetele, ceea ce mi se pare mie îi ia puțin din duritate și o accesorizează într-un mod frumos.

Ce îmi place foarte mult la această rochie este materialul care se șifonează foarte greu, faptul că este petrecută în partea din față, dar mai ales croiul, se așază frumos pe corp și ascunde micile imperfecțiuni.

Deși albastrul regal este o culoare tare, este complementară cu o culoare la fel de puternică, portocaliu, cu care se armonizează foarte bine. Îmi place foarte mult combinația albastru-portocaliu, o combinație îndrăzneață, care te face să te simți plină de încredere atunci când o porți.

DSC_0547DSC_0563DSC_0565DSC_0569DSC_0570DSC_0591DSC_0592DSC_0595DSC_0599DSC_0600DSC_0602

Am purtat: Rochie (local store – no name), cizme (Salamander), geantă (David Jones), Ceas (Fossil)

Nu uitați să mă urmăriți pe Facebook și Instagram!

Cu drag,

Selena

2 thoughts on “OOTD: Office outfit – Royal Blue

  1. Deci geanta ta e minunata! Ce-i drept, per total arati super, dar geanta este preferata mea de pana acum! Te pup Elena!

  2. Mulțumesc mult! Și mie îmi place mult, dar din păcate nu o port atât de mult pe cât mi as dori. Nu este o culoare care poate fi asortata așa ușor. Sper sa o port mai mult la vara când mă voi imbraca mai deschis. Te pup! 😙

Leave a Reply

