Beauty & Make-up · Reviews

Review: 5in1 wonderlash mascara The One – Oriflame

12620459_10201428941640825_19189333_o(1)Am avut ocazia acum vreo doi ani să folosesc produse din gama The One de la Oriflame și mi-au plăcut foarte mult, așa că atunci când am văzut o apreciere la adresa rimelului  The One 5 in 1 wonderlash pe unul dintre blogurile pe care le urmaresc, nu mi-a mai trebuit mult și l-am comandat și eu.

Nu mi s-a întâmplat ca o mascara să aibă efectul scontat încă de la prima aplicare. Întotdeauna a trebuit să-l las să treacă câteva zile până să-mi faca cu adevarat genele mai lungi și cu mai mult volum. Însă The One 5in1 a avut acest efect de la prima aplicare.

Nu numai că le alungește, dar le dă și destul volum. Uneori pare ca încarcă un pic, dar nu mi se pare deranjant. Le defineste destul de bine. Din pacate, eu am niste gene neascultatoare (se cam duc in toate directiile atunci cand le rimelez, dupa cum se poate vedea si in fotografii).

În pozele demonstrative, recunosc că am insistat un pic, însă mi-am dorit să se vadă cu adevărat diferența înainte și după. Eu mi-am luat varianta Black, care este într-adevar un negru intens și creează acel efect de gene false. Nu lasă “firimituri” pe obraji și se curată destul de ușor la demachiere.

Periuta este din silicon, are o mărime medie si este ușor arcuită pentru a ușura aplicarea inclusiv pe firele de la extremitățile genelor.

Costa aprox. 18 lei. Este un produs pe care îl recomand pentru prețul bun pe care îl are și rezultate mai mult decat mulțumitoare.

Inchei prin a vă lăsa link către review-urile pe care le-am făcut altor produse The One: https://elenastefanoiu.wordpress.com/2014/05/18/review-produsele-the-one-oriflame/ 

12647845_10201428939120762_432992027_n(1)theonetheone1

Downloads

Nu uitați să mă urmăriți pe Facebook si Instagram!

Cu drag,

SElena

7 thoughts on “Review: 5in1 wonderlash mascara The One – Oriflame

  1. Ce frumoasa esti Selena! Foarte drăguț blogul tau. Chiar o sa-ti urmaresc postarile.
    Sa ai o zi minunata!

  2. Buna , tocmai ce ti am gasit blogul uitandu ma la comentariile unei postari de al Amaliei Avram , desi sunt reprezentanta Oriflame de mai bine de 1 an , n am incercat pana acum acest rimel si l am avut in multe comenzi .
    Te astept si pe la mine lifeismakeup.com

    1. Mă bucur ca m ai găsit. Acum ajung și eu la tine pe blog. Este un rimel foarte bun, îl recomand cu drag. 😘

Leave a Reply

