Fashion

OOTD: Casual winter outfit

DSC_0481

Nu am mai postat de o groază de timp un outfit, iar după gerul îndurat încercând să facem pozele de mai jos, nici nu mă miră de ce. Destul de greu mi se pare la noi și să găsești un locușor în aer liber care să nu fie cu mormane de zăpadă murdară sau gheață sau mai puțin negru, gri, maro. Dar să nu ne întristăm, vine ea și primăvara.

Tocmai pentru a înveseli un pic peisajul, m-am gândit să pun puțină culoare în ținutele pe care le port zilele astea. Iar mai jos am creat un outfit simplu, la care apelez  tot mai des în zilele astea friguroase, și anume jeans de diferite culori, pulovere groase și pufoase, geaca burgundy, care este nouă în garderoba mea și pe care o iubesc (aș purta-o numai pe ea, pentru că îmi place foarte mult culoarea). Cizmele sunt o achiziție din toamnă și recunosc că îmi place să le port mai ales cu rochii sau fuste. Nici nu știu cât a trecut de când nu mi-am mai pus o rochie pe mine. Tot sper că gerul nu va mai ține așa mult. Sau o sa îi fac în ciudă și o să-mi iau o rochie cu dresuri la peste 100den😀.

După cum puteți vedea, de curând sunt și purtătoare de ochelari. Deși mai am vreo două perechi pe acasă (deci tentative au mai fost), abia acum m-am hotărât să-i port permanent și mă bucur că am găsit o pereche care să îmi placă.

DSC_0469

DSC_0470

DSC_0474

DSC_0476

DSC_0478

DSC_0483

DSC_0482

DSC_0484

Port: Geacă burgundy (Kenvelo), jeans (H&M), pulover (no name), cizme (Deichman), geantă (C&A)

Cu drag,

SElena

4 thoughts on “OOTD: Casual winter outfit

Leave a Reply

