Beauty & Make-up · Reviews

Review: L’Oreal Accord Parfait – fond de ten

fdt-002

Toamna trecută a fost lansată o variantă îmbunătățită a fondului de ten Accord Parfait de la LOreal. Pe prima nu am încercat-o, dar acum l-am văzut promovat de foarte multe bloggerițe de la noi, așa că m-am hotărât să îl încerc și eu.

Conform descrierii de pe site-ul accordparfait.lorealparis.ro, aceasta este o formulă perfecționată, se aplică mai uniform ca oricând, pentru o senzație de ten proaspăt și natural. Se găsește în zece nuanțe în acord perfect cu fiecare tip de ten.

loreal accord parfait

Pe același site, în urma completării unui quiz, veți descoperi care nuanță vă este cea mai potrivită. Totuși, eu vă recomand să încercați și în magazin măcar încă două față de ce vă dă rezultatul quiz-ului. Eu mi-am luat alta decât cea rezultată, care îmi venea bine, dar mi s-a părut că pigmentul rozaliu din cea cumpărată mi se potrivește și mai mult.

Nuanța mea este 2.R/2.C (Rose Vanilla).

DSC_0465

După prima utilizare, îmi amintesc că mi s-a părut prea lichid, prea prăfos odată întins pe ten și mi-a dat senzația că e prea evident pe fașă, ca o mască. Însă pe măsură ce treceau zilele, părerea mea despre el s-a schimbat  total. Nu știu cum, dar parcă a devenit altul. Trebuie să recunosc că și tenul meu este ceva mai hidratat față de cum era acum aproape două luni când l-am folosit prima oară. Acum mi se pare că are consistența perfectă, se întinde ușor și dă o strălucire aparte feței (nu uleioasă), are particule strălucitoare care luminează plăcut tenul.

Se uniformizează foarte frumos. În pozele demonstrative de mai jos, nu am avut eu răbdarea necesară să îl așez perfect (și nici nu mă ajută prea tare lumina din locul unde mă machiez). În plus, în poze nu sunt dată cu fond de ten și pe gât și totuși diferența dintre gât și ten nu se observă aproape deloc, ceea ce înseamnă că își face bine treaba. Și mi-am ales nuanța potrivită tenului meu.

Nu obișnuiesc să fixez tenul cu pudră decât la ocazii speciale, totuși acest fdt rezistă câteva ore bune și nici nu am observat că îmi strălucește exagerat tenul în zona T. La transfer nu excelează, îmi cam râmâne pe telefon, gulerul de la geacă, dar nici nu aveam așteptări mari din acest punct de vedere.

Acoperirea este medie. După cum vedeți, tenul meu nu este nici pe departe perfect și a acoperit mulțumitor imperfecțiunile.

În acest moment, Accord Parfait este în top 3 fonduri de ten pe care le-am încercat eu. Nu l-aș recomanda persoanelor cu un ten uscat. Cel puțin la mine nu a avut un rezultat bun decât atunci când tenul meu a devenit normal și a fost mai bine hidratat.

L-am luat din Auchan cu 49 lei (dacă îmi amintesc bine) . Am vazut că în general se comercializează la aprox. 60 și nu toate nuanțele au același cost.

fdtDSC_0458fdt-001

Voi ați încercat fondul de ten LOreal Accord Parfait în varianta îmbunătățită?

Cu drag,

SElena

3 thoughts on “Review: L’Oreal Accord Parfait – fond de ten

    1. Tenul meu este mixt, dar am avut o perioada prin noiembrie-decembrie cand a fost uscat. Ma bucur ca si-a revenit, desi nu e placut nici cand incepe sa luceasca. Dar e mai bine decat uscat, clar.

Leave a Reply

