Reviews · Tips&Tricks

Review: Sampon uscat Batiste (Cherry& XXLvolume)

12400318_10201295061933916_746425711_o

Am auzit de șamponul uscat de la Batiste de mai bine de 2 ani, dar trebuie să recunosc că până luna trecută nu îl încercasem. Nici nu aveam cum să nu aud pentru că este mare isterie în blogosferă cu acest șampon. Isterie în sensul bun, pentru că am auzit doar laude.

Îmi spăl părul de 2 ori pe săptămână și, din fericire, o fac nu neapărat pentru că părul este gras  sau murdar, ci mai degrabă nu mai arată așa cum mi-aș dori ca și aspect (păr creț, pe care nu îl pieptăn, doar îl aranjez cu degetele).

Totuși, Batiste mi-a stârnit curiozitatea. Ce face el așa grozav, de toate fetele care l-au încercat, i-ar ridica o statuie?

Atunci când cei de la Buzzstore au anunțat campania de testare Batiste, nu m-am putut abține să nu încerc și eu acest șampon. Și nu îmi pare rău.

12405293_10201295061853914_623592306_o

12398283_10201295062013918_286357334_o

Șamponul uscat Batiste este mai exact o pudră din amidon de orez care poate fi pulverizată cu ajutorul spray-ului. Odată ajunsă pe păr, excesul de sebum va fi absorbit, iar părul se revitalizează și arată curat și cu mai mult volum.

Este recomandat a se folosi între  două spălări. Se pulverizeză de la 30 cm de păr și cât mai aproape de rădăcină (nu pe tot părul ca fixativul), însă nu înainte de a se agita bine. Prima oară când l-am utilizat, l-am ținut prea aproape de păr și am avut senzația că părul este încărcat. Următoarele dăți am învățat mișcarea și a fost mult mai bine.

Variantele pe care le-am testat eu au fost Cherry și XXL Volume, însă Batiste se găsește în mult mai multe variante (Original, Blush, Tropical, Hint of Colour).

Eu nu aș putea spune că am nevoie de volum, așa că de departe Cherry este preferat și folosit mai mult. Mirosul este subtil, ceea ce îmi place mult (urăsc produsele de păr care miros prea tare, mi se pare că interferează prea mult cu parfumul pe care îl folosesc și nu e ceea ce îmi doresc). Eu l-am aplicat atunci când mi-am dorit să amân cu o zi spălatul pe păr din lipsă de timp. Și și-a făcut bine treaba, deoarece mi-am simțit într-adevăr părul revitalizat la rădăcină. Vă spuneam și mai sus că deoarece părul meu este creț și nici nu îl pieptăn (se strică buclele :D),  este și destul de aspru, chiar uscat la vârfuri, așa că pe lungime, un șampon uscat este inutil. Doar apa îl poate rearanja. După pulverizarea pe păr, se va vedea acea pulbere albă, însă nu e nicio panică, deoarece după puțin masaj al scalpului, aceasta nu se mai vede.

Șamponul uscat Batiste în varianta XXL Volume mi-a dat senzația că încarcă ceva mai tare părul decât Cherry, însă chiar oferă mai mult volum și chiar o fixare mai bună a părului, dacă vreau să îi dau o anumită formă.

Mă bucur că am avut ocazia să testez Batiste și sunt de părere că oricine ar trebui să aibă un tub în casă pentru momentele de criză de timp, chiar dacă nu l-aș recomanda între fiecare două spălări. E posibil ca un scalp sensibil să nu fie prea fericit dacă este agresat mereu cu alcohol denat., iar din păcate acest șampon uscat îl conține.

12394718_10201295062133921_1806144202_o

 

12584071_10201399067773997_645563586_n

 

Batiste se găseste în farmaciile Sensiblu, la Douglas, Hello Free Z One Discount sau pe aoro.ro, în trei variante de gramaj 50 ml (13-15 lei), 200 ml (22-25 lei)  și 400 ml .

Voi l-ați încercat? Ce părere aveți?

Cu drag,

SElena

One thought on “Review: Sampon uscat Batiste (Cherry& XXLvolume)

  1. am avut si eu placerea de a testa noile sampoane uscate batiste,intradevar face minuni,te scoate din incurcatura in orice moment,il recomand cu drag tuturor!

Leave a Reply

