Fashion

3 ținute- un singur magazin: rainbowoutlet.ro

hjh

Toamna este pe sfârșite, însă eu încă nu aș vrea să mă gândesc la asta, deși tot mai multe decorațiuni de Craciun au început să își facă apariția prin magazine. Dacă vremea ar fi așa frumoasă ca zilele astea, mi-aș dori să dureze la nesfârșit. Nici nu vreau să mă gândesc că în curând trebuie să ne îmbrobodim. Vreau să mă bucur în continuare de ploaia de frunze colorate în galben și ruginiu și de soarele blând. Și nu în ultimul rând, vreau să mă bucur de reduceri. De câțiva ani, sfârșitul lui noiembrie și implicit al toamnei este asociat cu reducerile. BlackFriday nu mai este demult doar o zi din an, așa că nici sfârșitul toamnei nu mai este chiar așa de trist când ne gândim cu câte chilipiruri ne vom alege.

Dacă vă plac hainele din mall, dar de prea multe ori vi se pare că prețurile lor depășesc cu mult valoarea reală, aveți la îndemână outlet-urile. Iar ca totul să devină și mai simplu, cu câteva click-uri puteți avea articole de la branduri precum Zara, Bershka, Mango, Stradivarius la ușa voastră. Un astfel de outlet online este rainbowoutlet.ro. În acest magazin online veți găsi multe haine outlet potrivite pentru toamnă (geci de piele, veste de blană, hanorace, pulovere, blugi, fuste de piele, accesorii statement etc.) chic și la prețuri rezonabile.

Astăzi m-am gândit să creez câteva ținute inspirate de culorile toamnei și bineînțeles potrivite acestui anotimp. Nu ne oprește însă nimic să le purtăm și la iarnă pentru o pată de culoare. Iată wishlist-ul meu pentru toamna asta cu articole vestimentare de pe rainbowoutlet.ro:

  1. Ținuta CASUAL de TOAMNĂ alcătuită din pulover Zara Tuscan Sun (59.99 ron), blugi outlet Urban Surface Blurry ripped (reduși la 59.99 ron), colier Zara Blue Petals (49.99 ron), geantă Stradivarius Ingrid Gray (39.99 ron), botine Stradivarius dark leather (79.99 ron), vestă BSK Furry Love (99.99 ron).

Am creat această ținută gândindu-mă că aș purta-o la o plimbare de duminică prin parc, într-o zi în care vreau să mă relaxez tocmai de aceea am ales un pulover galben (culoare care îmi dă o stare de bine), blugi ripped atât de moderni în ultima vreme, o vestă de blană pentru un plus de confort termic, dar și un aspect chic, botine comode. Totul accesorizat cu o geantă simplă și un colier statement care scoate ținuta din anonimat.

pizap.com14471066539661

2. Ținuta OFFICE – Rock de TOAMNĂ alcătuită din: camașă cu mâneci lace BSK (49.99 ron), palton Zara Lipstick Red (139.99 ron), fusta Zara Sienna B (49.99 ron), botine BSK Pleather classic (79.99 ron), geantă Zara Outlandish (29.99 ron), colier Zara Rose Smoke (29.99 ron)

Aș purta această ținută la serviciu, pentru că deși este una sobră (alb-negru) are niște elemente la care eu aș apela oricând în alcătuirea unui outfit, bluză de dantelă elegantă, fustă de piele, botine moderne, o gentuță rock și un colier care aduce un strop de culoare și bineînțeles un palton într-o nuanță perfectă pentru toamnă, cărămiziu.

pizap.com14471064729121

3. Ținuta ÎNTÂLNIRE romantică de TOAMNĂ, alcătuită din: rochie Zara (59.99 ron), blazer BSK black vines (59.99 ron), pantofi NLY ladyinblack (59.99 ron), colier Zara Melody (49.99 ron)

Cea de-a treia ținută compusă de mine folosind articole din magazinul rainbowoutlet.ro este una romantică, perfectă pentru o întâlnire sau una de cocktail, de ce nu? Rochia este una în culoarea anului, adică marsala, are dantelă atat în față, cât și în spate. Pe deasupra aș purta un blazer ca cel din imagine pentru un plus de eleganță, pantofi simpli negri, din piele întoarsă și un accesoriu special, un colier statement.

pizap.com14471571673171

După cum puteți vedea, am ales să trec și prețurile pentru a vedea că putem purta haine de calitate bună, moderne și la prețuri accesibile. Sper că vă plac alegerile mele în alcătuirea celor trei ținute perfecte pentru toamnă!

Cu drag,

S.elena🙂

2 thoughts on “3 ținute- un singur magazin: rainbowoutlet.ro

Leave a Reply

