Beauty & Make-up · Nails · Reviews

Recolta de toamnă – tiny haul

DSC_0418Zilele trecute mi-a sosit o comandă micuță de la Avon la care am mai adăugat și eu câte ceva. Nu mi-am mai comandat de ceva vreme produse de la Avon, desi mi-a trecut catalogul prin mâini la fiecare campanie. Am avut vreo 2-3 luni în care mi-am impus să nu-mi mai cumpăr produse de îngrijire/cosmetice/machiaj până nu termin din cele pe care le folosesc deja. În parte mi-a reusit pentru că am observat că în fiecare săptămână arunc câte un recipient gol.

Chiar dacă ador să-mi cumpăr produse noi, încerc să fiu rațională și să le termin pe cât posibil pe cele pe care le am. Am observat că atunci când am mai multe de același fel, întotdeauna cel nou are prioritate, iar cele vechi doar ce-mi ocupă spațiul inutil. Chiar dacă sunt o persoană care se machiază zilnic, aloc maxim 15 minute și întotdeauna cu ce am mai la îndemână. Așa că să am cinci produse de același fel, nu m-ar ajuta prea mult în ceea ce privește timpul și nici spațiul.

DSC_0410Comanda Avon este compusă din patru produse. Cele care m-au tentat cel mai mult din campania trecută. Este vorba de o bază de unghii Avon nail experts (11 lei) pentru unghii fragile și casante. În luna septembrie am avut unghiile făcute cu ojă semipermanentă. Deși a fost un inofensiv french, atunci când am hotărât să-si sterg unghiile singură, a trebuit să le pilesc destul de mult. Până imi crește unghia sănătoasă mai am de așteptat. Nu îmi pun baza în soluția de la Avon, sper doar să actioneze ca o bază înainte de a aplica lacurile colorate (și destul de închise pe care le folosesc toamna și iarna).

Gelul de duș Senses Andalusian bliss este de fapt o cremă de duș, acesta fiind și motivul pentru care m-a convins să îl cumpăr. Acum ceva timp, mi-am promis că nu mă mai ating de gelurile de duș de la Avon după o dezamăgire, dar nu am rezistat la o cremă de duș ce promite să conțină extracte de rodie, migdale și trandafir. Plus un preț foarte bun de 10 lei pentru 500 ml de produs. Miroase super, să vedem și cât de hidratant e!

Fullscreen capture 1112015 95551 PM.bmp

Am revenit la creionul contur pentru ochi Avon super shock, formulă gel, după ce l-am mai avut acum ceva timp și a fost una dintre descoperirile de care am fost foarte mulțumită. Este un creion, dar se comportă și arată exact ca un tuș. Foarte pigmentat, intens, rezistent. Perfect pentru cat-eyes! De mâine il pun la treabă.

DSC_0426Rujul Ultra Colour, nuanța burnished red, m-a tentat pentru că mi s-a părut foarte natural, potrivit pentru toamnă. In catalog arată ceva mai deschis decât este în realitate. M-am dat deja cu el de câteva ori și pot spune că este foarte-foarte hidratant, are un ușor luciu (nu este mat) și are și în realitate o nuanță foarte naturală și cuminte.

Fullscreen capture 1112015 95940 PM.bmpAsa arată pe buze:DSC_0482 - CopyDSC_0422Ador să-mi colorez unghiile în nuanțe de vișiniu/burgundy/marsala în sezonul rece, așa că am pus mâna pe oja Full Color de la Flormar. Mi-a plăcut la nebunie culoarea. Imi place și pe unghii cum arată, însă după prima aplicare sunt destul de dezamăgită de consistența sa. Este foarte lipicioasă, neuniformă pe unghie. Are o pensulă subțirică cu care se aplică destul de greu. Un strat e prea puțin, două sunt prea mult… Având în vedere că face parte din gamele mai scumpe de la Flormar, adică 12 lei, mă așteptam la mai mult. Nu mi se pare cu nimic diferită de Gabrini, care costă 5-6 lei. Ca să nu mai zic că atunci când am sters-o de pe unghii, pielea din jur s-a colorat într-un maroniu destul de dubios. Îi mai dau șanse, dar presimt că va trece pe lista de dezamăgiri ale sezonului rece.

Pe unghii arată așa:

DSC_0505 - Copy

DSC_0424Tot de curând mi-am luat de la Flormar un lac cu sclipici din gama Plus Quartz. Acesta este o salvare pentru mine atunci când vreau să-mi reziste manichiura mai mult sau când nu am o manichiură așa reușită (acoperă practic imperfecțiunile cu sclipiciul). L-am folosit și singur pe unghii și arată onorabil, nicidecum kitschos. A costat 9 lei.

Într-un colțișor în prima fotografie este deodorantul solid de la Dove go fresh cu extract de castravete. Toată vară și până acum am folosit doar deodorant spray, cu dezamăgiri dar și mulțumiri, despre care voi face în curând o postare. Cred ca am mai avut deodorantul de la Dove cu castravete, însă nu mai știu cum era. Sper să nu mă dezamăgească, este unul dintre produsele de la care am mari pretenții.

Cu drag,

S.elena

Follow Selena pe instagram si facebook!

Leave a Reply

