Fashion

OOTD: Octombrie cu farmec și amintiri

DSC_0071

Bine v-am regăsit, fete dragi! Mi-a luat ceva timp să-mi regasesc energia de a scrie pe blog, am avut momente în care am zis ca vreau să renunț, dar pur și simplu n-am putut. Mi s-a făcut foarte dor. În timpul în care am lipsit, am avut un eveniment căruia i-am alocat toată energia si anume nunta mea. Abia aștept să vă arăt și vouă fotografii. A fost exact nunta pe care mi-am dorit-o si m-am simțit perfect. O sa fac o postare în care o să vă povestesc mai multe.

Octombrie este luna mea preferată din toamnă pentru că ne încântă cu atâtea culori frumoase, razele de soare sunt atât de plăcute și așteptate. Până și ploaia are ceva special. Mai ales atunci când e weekend, stai în casă sub plapumă cu o cană din ceaiul tău preferat și citești o carte bună sau vezi un film alături de persoana iubită.

Ziua de astăzi m-a inspirat la o postare ”outfit of the day” cu o rochie care te duce cu gândul exact la culorile frumoasei luni octombrie. Fix acum 5 ani, intr-o zi de octombrie l-am întâlnit pe soțul meu pentru prima oară. Totul a început ca și acum, o joacă de-a pozatul, așa că aș vrea să îi dedic această postare lui, fotograful meu preferat din ultimii 5 ani.

DSC_0029DSC_0014DSC_0025DSC_0021DSC_0030DSC_0037DSC_0043DSC_0044DSC_0045DSC_0047DSC_0048DSC_0049DSC_0050DSC_0055DSC_0066DSC_0071DSC_0075DSC_0076DSC_0081DSC_0033Cu drag,

SElena

Leave a Reply

