Fără categorie

Favoritele lunilor Mai & Iunie 2015

DSC_1246Salutare! Atât de repede trece o lună, că m-am convins că e mai bine să vin cu favoritele la fiecare două luni. In primul rând pentru că mi se pare că sunt puține produse pe care le folosești doar o lună ș-apoi gata treci la altele, dar și pentru că așa îmi dau seama cu adevarat dacă sunt favorite. Nu am avut atât de multe preferate în ultimele două luni, dar cele care au fost, chiar au fost folosite intensiv.

1. Gel de duș exfoliant și lapte de corp cu ceai verde și ulei de macadamia Herbosophy

DSC_1247Deși le-am primit încă din martie, abia acum le-am folosit mai mult ca oricând. Gelul de duș are particule exfoliante și deși nu face spumă, curăță foarte bine pielea, care râmâne foarte fină. Laptele de corp completează gelul de duș. Este intr-adevăr hidratant datorită uleiului de macadamia, pe care îl conține din plin (după cum se poate vedea în fotografie, s-a ales în partea de jos a recipientului, nu știu dacă e de bine sau de rău :D). Ce nu prea îmi place e că nu intră repede în piele ca o loțiune. Fiind lapte de corp, este mai lichid și trebuie să masez bine pielea. În ceea ce privește mirosul, nu pot spune că sunt dată pe spate, dar având în vedere că are puțin parfum adăugat și mai multe extracte naturale, nu trebuia să mă aștept la mai mult. Gelul de duș are un parfum mai intens, laptele de corp mai puțin. Am și unt de corp din aceeași gamă, dar îl păstrez pentru sezonul rece. Despre crema de mâini Herbosophy puteți citi aici.

2. Spumă de duș cu extract din frunze de bambus Evoka

DSC_1248Este prima spumă de duș pe care o am și mi se pare un produs inovator. Nu mai trebuie să torn jumătate de sticlă de gel de duș ca să fac spumă (exagerez), așa o am de-a gata. Mirosul este unul tropical-fresh și fără să exagerez de data asta, mă duce cu gândul la o plajă pustie cu palmieri. Iar ce-mi place cel mai mult este că mirosul se menține destul de mult și după ce ies de la duș. (Poate fi achiziționată din Marionnaud).

3. Gel-anticelulitic Supliform de la Hofigal

DSC_1254Am revenit la acest gel după aproximativ trei ani. Nu o să zic că face celulita să dispară cu totul, dar cu siguranță schimbă felul în care arată pielea afectata de celulită. Intră extrem de repede în piele și relaxează picioarele. Are un miros mentolat, puternic, însă în cazul meu nu s-a înroșit pielea și nici nu am simțit usturime (asemenea altor creme anticelulitice). Pielea rămâne foarte catifelată după utilizare. Conține extract de iederă și castan, ulei de mentă, de lavandă, de salvie.

4. Ser intensiv hidratant pentru picioare  Scholl Velvet Smooth (cu acid hialuronic și caviar)

DSC_1253Atât de mic, dar atât de eficient. Serul Scholl Velvet Smooth este cel mai bun produs pe care l-am folosit până acum pentru hidratarea călcâielor. Hidratează foarte repede pielea călcâielor, mirosul este unul suav (nu mentolat așa cum sunt majoritatea cremelor pentru picioare), intră repede în piele. Înainte de aplicarea lui, folosesc pila electronică de la Scholl cu cristale de diamant, despre care am scris aici.

5. CC cream Elmiplant cu extract de gutuie

DSC_1255Deși îl am de ceva vreme, o perioadă lungă l-am lăsat deoparte în favoarea fondului de ten. Odată cu încălzirea vremii, am revenit la acest CC cream și mi-am adus aminte cum m-a cucerit prin descoperirea lui într-o mostră pliculeț. Este foarte hidratant, are o acoperire medie și oferă tenului iluminare. Îl recomand pentru zilele călduroase, când fondul de ten este poate prea mult, dar vreți totuși o uniformizare a pielii feței.

6. Mascara Studio Lash 3DVolumythic miss sporty

DSC_1260Am mai avut mascara de la miss sporty când eram în primii ani de facultate, adică acum vreo 4-5 ani. Nu mai știam cum este, ci doar că este foarte ieftin. După ce am mai citit review-uri pozitive despre rimelurile miss sporty, am zis să-l reîncerc si eu. Și nu m-a dezamăgit deloc, ba din contră. L-am ales pe acesta datorită periuței curbate. Este de un negru intens și dă volum genelor, dar și o ușoară alungire. Singura diferență față de alte mascara este că încarcă destul de mult genele, însă nu atât cât să parcă ”împăienjenite”.😀 Sigur voi cumpăra mai des mascara de la miss sporty, sunt ceea ce se spune ”ieftin și bun”. (Costă între 12-15 lei).

7. Ruj Ultimate Colour de la Catrice (nuanța 390 On the pink side of life)

DSC_1261L-am cumpărat în luna mai din Cora împreună cu rimelul de mai sus și a fost o alegere bună, pentru că l-am folosit aproape exclusiv. Se vede un roz suav pe buze (nu pițiponcesc). Îmi place mult rozul, dar când vine vorba de ruj, mereu îl aleg cu oarecare teamă, tocmai pentru a nu fi prea mult. Puteți vedea cum arată pe buze în această postare. Este mat, însă nu deshidratează buzele și îmi place mult că are miros de brioșe cu bombonele. Cam așa ceva:

Cup-Cake-Photo-Gallery-HD-Wallpaper

8. Parfum 212 VIP Rose de la Carolina Herrera

DSC_1256Dacă ați mai trecut pe la mine pe blog, poate ați văzut că mi-l doream demult. L-am primit în mai de ziua mea și l-am folosit aproape zilnic. Ador mirosul lui fin, are ca note de vârf mirosul de fructe, șampanie și floare de piersic, iar ca note de bază chihlimbar, lemn și mosc.

9. Spumă de păr Vidal Sasson Pro Series

DSC_1252Am avut o perioadă în liceu și în primii ani de facultate când foloseam spumă de păr după fiecare spălare. Apoi am renunțat la ea și acum am început să o refolosesc atunci când vreau ca buclele mele să stea cu adevărat definite și mai ferme. O aplic pe părul umed după ce mi-am dat pe vârfuri cu puțin ulei hidratant. În combinație cu uleiul mi se pare că încarcă puțin părul, dar atât de mult îmi place să-mi văd buclele bine definite, că nu mai contează.

10. Random Favourite: Cartea Proiectul Rosie, de Graeme Simsion

proiectul-rosieUn roman altfel, despre un profesor de genetică la o universitate din Australia care încearcă să-și găsească soția perfectă prin intermediul unui chestionar dur pe care îl aplică tuturor femeilor pe care le întâlnește. Rosie nu îndeplinește niciun criteriu din chestionar și totuși ceva îi pică cu tronc perfecționistului Don. Ar fi mai multe de spus, însă vă las pe voi să descoperiți citind acest roman.

Sunt curioasă voi ce ați folosit din produsele de mai sus și ce părere v-au lăsat.

Cu drag,

SElena

6 thoughts on “Favoritele lunilor Mai & Iunie 2015

  1. Imi doresc demult sa incerc un ruj Catrice, dar momentan nu ma indur sa iau unul pentru ca avem prea multe, unele chiar nefolosite😛
    Ce dragut e parfumul, chiar o sa il testez in magazin sa vad cum miroase, nu stiu de ce, niciodata nu am mirosit nimic de la CH.
    Te pup! :*

    1. Te cred, Cris…Mie îmi place mult cum îmi stă când mă dau cu ruj, dar din comoditate, balsamul e buze e cel mai des utilizat. Sa-mi spui cum ți s-a părut parfumul. Sau poate ne vedem și îl mirosi direct la mine😀 Te pup si eu!

  2. Minunate toate produsele. Eu astept pe viitor un review cu samponul uscat de la Klorene. Pupici si ” Esti cea mai frumoasa…”

    1. Multumesc! Nu stiu mare lucru despre samponul uscat de la Klorene, nu prea am nevoie de sampon uscat, din fericire. Insa am auzit foarte multe pareri bune si foarte bune despre samponul uscat de la Batiste. Sunt multe fete care il adora din ce am mai citit eu.

  3. Am tot citit despre Supliform si nici acum nu stiu ce sa cred. L-as incerca, macar sa sim pe pielea mea de ce este atat de iubit. Este clar ca doar o crema nu te poate scapa de celulita, oricum. Si mie mi-a placu mult CC-ul Elmiplant, iar cartea recomandata de tine imi surade. Doar de nu as avea atatea la rand..
    Te pup!
    Ramona
    http://www.beautyandbargainsbyr.wordpress.com

    1. Supliform nu face minuni, dar pentru pretul mic pe care il are, merita o incercare. E super cartea. Si se citeste foarte repede. Perfecta pentru vacanta.

Leave a Reply

