Fashion · Wedding

OOTD: Și am spus ”DA!”

DSC_1225

Salutare tuturor! Sâmbăta trecută, pe 6 iunie, a fost o zi de neuitat pentru mine, pentru noi doi… Am spus un ”Da!” hotărât după 4 ani și jumătate de când suntem împreună. Suntem o familie acum și sperăm să fim mereu așa de fericiți ca în aceste momente.

Am hotărât să separăm cununia civilă de cea religioasă (și nunta), așa că mireasă voi fi la sfârșitul lui august, când abia aștept să port ROCHIA. Până atunci însă, aș vrea să vă arăt ținuta mea de la cununia civilă. Mi-am pus în cap să port ceva roz pudrat încă de acum un an și ceva de când m-a cerut. Am urmărit multe site-uri din afară și magazine fizice în căutarea modelului și culorii perfecte de roz. Am găsit-o însă unde mă așteptam mai puțin și mai la îndemână. Am vrut ceva simplu, chiar dacă de multe ori am suspinat la tulle și volănașe. În mintea mea, am știut mereu că tot ceva simplu mă caracterizează cel mai bine.

Cu pantofii este o altă poveste. După ce am luat rochia, m-am tot gândit ce culoare de pantofi ar merge cel mai bine. Prima oară, mi s-a pus pata pe verde mint, însă nu am găsit ce voiam, așa că am renunțat. Ulterior, am avut dilema dacă să aleg pantofi sau sandale și am ajuns la concluzia că tot pantofii sunt mai potriviți pentru rochia mea cu mâneci trei sferturi. Când mai era doar o săptămână pâna la eveniment și eu nu găseam nimic, aproape că nu mai conta dacă sunt pantofi sau sandale, nude, mint sau altă culoare. Iar cu vreo 3-4 zile înainte, i-am găsit pe EI. Simpli, stiletto, de lac, cu 1 cm de platformă, aceeași culoare cu rochia. M-am gândit că o ținută monocromă are mai puține șanse să dea greș decât o combinație trăznită de culori. Sper că mi-a reușit…🙂

DSC_1233

DSC_1171

DSC_1170DSC_1169DSC_1179

DSC_1208

DSC_1195

DSC_1187

DSC_1219DSC_1221

DSC_1224Cu drag,

SElena

10 thoughts on “OOTD: Și am spus ”DA!”

Leave a Reply

