Tips&Tricks

Mască de păr homemade cu lăptișor de matcă și bere

DSC_1123

Salutare! Nici nu va imaginați cu ce mască de păr complexă mi-am rasfațat eu părul astăzi.😀

V-am mai spus că primavara-vara mă apucă, așa că și acum am creat ceva extrem de hidratant și sănătos pentru păr, dar absolut dizgrațios din punct de vedere vizual, din păcate. Iubesc măștile de păr din comerț pentru textura și mirosurile incredibile, dar din când în când îmi place să-mi pun imaginația la bătaie cu ce am prin frigider.

Este vorba de o măscuță ce conține patru ingrediente:

– Lăptișor de matcă pur de la Apiland

– 1/4 Banană

– 50 ml bere #BergenbierMunțiAlbaștri

– un Galbenuș de ou

DSC_1124

DSC_1127

Am început prin a pasa banana, după care am omogenizat-o cu gălbenușul de ou. Ulterior am adăugat o linguriță de lăptișor de matcă pur de la Apiland. Conținutul l-am adăugat peste bere și am amestecat bine. Masca rezultată am aplicat-o pe tot părul și am stat cu ea 2 ore pe păr. Ulterior, m-am spălat ca de obicei.

Ce-mi place foarte mult este că părul rămâne mai moale ca alte dăți. Sper să-mi mențin obiceiul cu măștile homemade, căci sunt conștientă că doar așa pot vedea rezultate vizibile pe părul meu. Ce nu-mi place și mă împiedică să-mi aplic mai des măști naturale este textura lor, faptul că nu ies așa ușor din păr, și de multe ori mirosul, care nu este chiar apetisant.

Voi ce părere aveți despre măștile făcute în casă din ingrediente naturale? Ați încercat?

Cu drag,

SElena

4 thoughts on “Mască de păr homemade cu lăptișor de matcă și bere

  1. buna! sunt foarte bune mastile facute in casa… Eu incerc sa-mi fac macar de doua ori pe luna. De obicei are urmatoarele ingrediente: galbenus de ou, miere, ulei de masline, ulei de argan, ulei de ricin, ulei de canepa. Am parul cret si uscat si imi permit sa pun si la radacina… O zi buna!🙂

    1. Este foarte hidratanta si masca pe care o faci tu. Si eu imi permit sa pun la radacina. Mi-as dori sa fiu mai perseverenta si sa o aplic si eu macar de 2 ori pe saptamana.

  2. I’m not a big fan of homemade masks actually but I anyway decided to read this post:) . I tried, I know people who tried and the only homemade masks I accept now is those made from oils.🙂 Other things I better eat and they will work from inside:D

Leave a Reply

