Beauty & Make-up

Plimbare la Balcic cu miros de trandafiri

DSC_1001

Buna fetelor! Astăzi vreau să vă povestesc despre weekendul prelungit de 1 mai pe care eu l-am petrecut la Balcic, un orasel-statiune din Bulgaria cu ieșire la Marea Neagra. Am fost curioasa inca de acum cativa ani ce a atras-o pe Regina Maria atât de mult la acel loc încât a decis să aibă reședința de vară acolo. Castelul Reginei Maria este modest, mic, total opus opulenței de la Peleș și este așezat exact pe plajă. Ce m-a impresionat cu adevărat este Gradina Botanică ce-l înconjoară. Este un peisaj cu adevarat superb, mai ales acum primăvara. Plaja este inexistentă în Balcic, imediat după faleză începe marea, tocmai de aceea nu ai de ce să stai mai mult de două zile, timp suficient să-l vizitezi și să te relaxezi.

Foarte aproape de hotelul unde am stat era un magazin denumit ”Roses of Bulgaria”, n-are cum să nu-ți atragă atenția, deoarece înăuntru se vede muuult roz. Cred că majoritatea ați auzit de trandafirii bulgărești, pe care vecinii noștri îi folosesc intensiv pentru obținerea produselor cosmetice. Nu pot spune că sunt eu o mare fană a mirosului de trandafir in cosmetice, mi se pare prea intens, însă nu puteam să plec cu mâna goală, mai ales că acel magazin te provoca cu ambalajele atât de drăgălașe. Am luat foarte puține, dar erau multe game cu de toate (creme , săpunuri lichide, geluri de duș, unturi de corp, șampoane etc.) Majoritatea conțineau ulei de trandafir, dar mi-au atras atenția și câteva cu extract de bujor sau de liliac.

20150502_19271920150502_192857

Și să vă arăt cu ce am plecat:

DSC_1075

În primul rând, am luat două creme de noapte cu apă de trandafiri pe care le voi dărui drept suvenir din mini-vacanța în Bulgaria.

DSC_1081

DSC_1083

Următorul produs este un spray leave-in pentru păr. Trebuie să recunosc că l-am luat în primul rînd pentru recipientul atât de drăguț în care se află. Nu e adorabil? Și mi-a plăcut mult că nu are alcool, deși este spray. Conține ulei de trandafir și de argan.

DSC_1077

Apa de trandafiri (și atât) avea un raft special dedicat, în sticluțe de diferite mărimi, toate cu pulverizator. Am luat sticluța cea mai mică pentru că nu știam ce reacție va avea tenul meu la ea, mai mult am vrut să o testez din curiozitate. După 2-3 aplicări pe fața curată pot spune că mirosul nu este așa intens cum mă așteptam (ceea ce mă bucură), iar tenul rămâne fresh, o senzație foarte faină.

DSC_1078

Ultimul produs l-am ”agățat” chiar la casă înainte să plătesc și este un balsam de buze. Mi-a atras atenția că este cu ulei de trandafir alb și un ambalaj de asemenea simpatic. După câteva folosiri, pot spune că este foarte hidratant și rămâne mult pe buze. Seamănă destul de mult cu strugurelul din copilărie.

DSC_1079

DSC_1080

Dacă sunteți curioase de prețuri, vă spun că sunt foarte prietenoase, la fel sau chiar mai mici decât cele de la noi. Deși erau afișate in leva, moneda bulgărească, am fost surprinsă că am putut plăti în lei. Crema de noapte a fost in jur de 15 lei fiecare, Spray-ul leave in pentru păr aproximativ la fel, apa de trandafiri de 35 ml – 5 lei, iar balsamul de buze vreo 7-8 lei.

Chiar dacă până acum aveam o oarecare preconcepție legată de produsele cosmetice bulgărești, acum mi-am schimbat părerea și cu siguranță aș încerca și altele dacă aș mai avea ocazia.

Vă las cu câteva fotografii din Balcic:

DSC_0831

DSC_0861

DSC_0929

DSC_0928

DSC_1018

DSC_1031

DSC_0815

Cu drag,

SElena

2 thoughts on “Plimbare la Balcic cu miros de trandafiri

  1. Frumoasa vacanta! Nu am ajuns (inca) in Balcic, desi am vizitat si eu Bulgaria in urma cu doi ani. Fotografiile sunt incantatoare, fac cinste locului, pe care deja l-am notat si eu pentru o viitoare vacanta… o parte dintre amicii mei au vizitat si ei locatia si au ramas, la fel, cu impresii foarte placute. Magazinele cu produse pe baza de trandafiri m- au atras si pe mine, mi-am achizitionat cateva lucrusoare, pe care odata ajunsa acasa, le-am mai si daruit prietenelor… mi-a parut rau apoi ca nu imi luasem mai multe, dar iata inca un motiv pentru a mai ajunge o data pe acele meleaguri😀 Noroc ca mi-am luat si ceva “neconsumabil”, ca sa imi ramana amintire :)) Un ceainic dragalas si o ceasca pe care e pictat un trandafir.

    1. Eu chiar nu ma asteptam sa gasesc cosmetice acolo, tocmai d-asta nici nu am avut un buget pentru asa ceva. Dar data viitoare stiu. 🙂

Leave a Reply

