Health · Reviews

Review: Pila electronica Scholl Velvet Smooth cu cristale de diamant

SchollVelvetSmooth-Acasa

Fetelor, nu stiu dacă și voi, dar eu una abia aștept să vină vremea sandalelor și a unghiuțelor colorate și vesele la picioare. Sandalele sunt printre puținele obiecte de incălțat care nu-mi fac picioarele să sufere prea tare, așa că n-am cum să nu le aștept cu nerăbdare. Există însă un inamic al sandalelor și acela este aspectul inestetic al călcâielor (piele îngroșată, crăpată etc.). Știu persoane care evită să poarte sandale din acest motiv.

Eu am descoperit un produs datorită căruia nu trebuie să ne mai rușinăm cu călcâiele noastre. Este vorba de pila electronica Scholl Velvet Smooth, cu cristale de diamant.

Pila Scholl are un design ergonomic, ușor de folosit, cu un capăt rotativ abraziv care ne ajută să avem rezultate similare cu cele de la salon, chiar la noi acasă.

Eu am folosit-o de cîteva ori de când o am și mă declar mulțumită de rezultate. Trebuie însă să recunosc că tălpile și călcâiele mele nu arătau prea rău nici înainte de folosire. Vă voi arăta câteva poze before și after. În timpul folosirii, se observă cum celulele moarte sunt îndepărtate (un ”praf” foarte fin ar putea fi o descriere potrivită). Pe tălpi aveam niște bătături (bășici mai vechi îngroșate produse de încălțămintea cu toc) pe care mai mult mi le-a ”zdrențuit”, am insistat destul de mult până le-a eliminat, lucru care nu este recomandat deoarece pila nu trebuie lasată să acționeze într-un singur loc mai mult de 3-4 secunde. Am observat că ustură puțin dacă se insistă prea mult pe o porțiune mică. Chiar dacă nu aveam călcâiele crăpate, pielea a devenit cu mult mai catifelată după folosirea pilei electronice.

DSC_0760

DSC_0767

DSC_0768

DSC_0778

DSC_0782

buzz

DSC_0796

DSC_0798

După fiecare utilizare a pilei electronice Scholl Velvet Smooth, m-am dat cu serul intensiv Velvet Smooth cu acid hialuronic și caviar. Este unul dintre produsele de îngrijire cele mai bune pe care le-am folosit eu până acum. Extrem de hidratant și cu un miros atât de plăcut, încât îți vine să-l folosești mai mult decât doar pe tălpi. Eu l-am folosit și pe coate, pe care adesea le am deshidratate, iar efectul a fost unul care m-a încântat.

Revenind la pilă, recomandarea mea este să citiți și review-urile persoanelor care au testat-o și care au avut călcâie crăpate, cu piele mult mai îngroșată decât au avut ale mele. Cu siguranță veți găsi foarte multe păreri. Pila electronica Scholl Velvet Smooth este testată în acest moment de 500 buzzeri datorită Scholl România și Buzzstore.

Capătul cu cristale de diamant se poate schimba în momentul în care devine ineficient (se gasesc separat rezerve de cumpărat). După fiecare utilizare, capătul poate fi detașat și curățat sub un jet de apă. De asemnea, pila vine împreună cu un capac transparent care o protejează și patru baterii AA..

Dacă v-a plăcut postarea, urmăriți Selena- fii mai frumoasă și pe Facebook!

Cu drag,

SElena

One thought on “Review: Pila electronica Scholl Velvet Smooth cu cristale de diamant

Leave a Reply

