Beauty & Make-up

Cum am iesit portocalie în păr dintr-un salon bucureștean

DSC_0648

Buna fetelor! Astazi vreau sa va relatez o experiență recentă, mai exact de saptămâna trecută. Acum vreo lună mi-am pus în gând să-mi deschid părul, având în vedere că vine sezonul cald, iar culorile deschise, calde mă prind cel mai bine (am tenul deschis și ochii verzi). Aveam rădăcinile crescute destul de mult, iar părul vopsit rămăsese un arămiu spălăcit, după nuanțator ciocolatiu (de Crăciun) și roșcat mai înainte. Am decis să merg la salon pentru a-mi face un decapaj și pentru a obține o culoare uniformă. În mintea mea era un șaten deschis, nuanța ”alună”, ceva de genul acesta:

coafuri-par-cret-de-zi-300x238                                                                                        Sursă foto: http://www.girlsgocrazy.info

Am ajuns la Salonul Magic din Militari cu foarte multa încredere și după multe zile în care le urmăream cu interes pagina de facebook, după ce am aflat de acest lanț de saloane de pe un alt blog (din păcate, nu-mi amintesc acum exact unde am citit prima oara despre ei, dar cred ca era vorba de salonul Magic Pantelimon în respectiva postare). Am vorbit cu hairstilista (nu o sa ii dau numele, ca persoană mi s-a părut draguță, probabil că și tunde foarte bine, dar cam atât, cel puțin pe părul meu), am stabilit să-mi facă un decapaj si un vopsit și săptămâna următoare am ajuns la programare. Am stabilit de la început culoarea din catalog, care era aproape identică sau chiar puțin mai deschisă decât cea din imaginea de mai sus (un blond închis, alună). Și a început decapajul și apoi vopsitul. După vreo 2 ore jumătate eram gata. În oglindă, care era ceva mai departe de scafa unde m-a decapat și vopsit, vedeam puțin din păr, care părea un portocaliu, dar am tot zis că poate nu-mi dau eu bine seama. Când am ajuns în fața oglinzii am avut un șoc. De ce mi-era cel mai frică, adică acea nuanță de portocaliu-morcoveață, pe aia o aveam în păr. Inițial, mi s-a părut că rădăcinile erau mai deschise, dar după ce m-a uscat, nuanța era destul de uniformă. I-am spus că nu pot rămâne așa și s-a simțit destul de ofuscată, de parcă aia era culoarea din catalog. Mi-a spus ceva de genul că ”Nu știu ce culoare vreau”, când dovada cea mai clară era diferența dintre șuvița-mostră din catalog și părul meu ”morcoveață”. Am vrut să mă fac din nou, dar subtil încerca să mă atenționeze că trebuie sa-mi bage alte două tuburi (adică un cost total mult mai mare), de parcă nu ar fi fost greșeala ei, ci a mea. Când mi-am văzut tot părul uscat, m-am mai liniștit, nu-mi stătea neapărat rău, însă diferența era foarte mare față de ce trebuia să fie și la fel și șocul meu. Am plătit și am plecat. Toată seara respectivă am stat in fața oglinzii și parcă nu-mi venea să cred ce culoare aveam în păr. Am mai rezistat și a doua zi, până seara când mi-am luat o vopsea spumă de la L’Oreal, într-o nuanță de șaten deschis și am mai potolit un pic ”culoarea vântului turbat”. Acum am un arămiu frumos, sunt mai mult decât mulțumită.

Am stat foarte mult să mă gândesc dacă sa relatez sau nu întâmplarea și, mai ales, dacă să dau sau nu numele salonului, însă mă deranjează foarte tare așa-zișii specialiști care nu pot recunoaște că nu pot obține ceea ce îți dorești și măcar să pleci doar resemnat, nu cu părul într-o nuanță dubioasă pe care nu ți-ai dori-o vreodată sau poate chiar cu el  distrus. Din fericire, părul meu arată la fel ca înainte, având în vedere că a trecut printr-un decapaj, apoi vopsit, iar la o zi un alt vopsit (însă acum bag măști la greu). Iar și mai mult m-a deranjat că greșeala nu a fost asumată și a trebuit să o plătesc tot eu (și nu cu puțin).

 

Așa arăta părul meu înainte de a merge la salon:

20150301_144831

20150214_170424

După ce m-am decapat și vopsit la salon:

DSC_0645

DSC_0648

Părul meu acum, după ce m-am vopsit singură cu LOreal Sublime Mousse 623 (”maroul deschis delicios”):

sublime-mousse-623-kuhles-hellbraun

(interior)

DSC_0681

(exterior)

20150307_140454

După prima spălare, părul începe să se deschidă, dar este o culoare plăcută, pe care încă mă gândesc cum să o obțin și în viitor, când îmi va crește părul. A fost și prima oară când m-am vopsit singură, tocmai de aceea am ales o vopsea spumă. Pot spune că mi-a plăcut, este ușor de aplicat și mi-a ajuns un tub pentru tot părul. Să vedem acum cum rezistă.

Mi-aș dori ca postarea mea să vă fie folositoare, să vă alegeți cu grijă hairstilistul, căci până la urmă el/ea contează, indiferent de salonul unde prestează.

Dacă v-a plăcut postarea, urmăriți-mă și pe Facebook!

Cu drag,

SElena

 

12 thoughts on “Cum am iesit portocalie în păr dintr-un salon bucureștean

  1. Wow! Loreal hair dye covered very good and hair after looks natural. I think that orange color looks good on you also. But it’s shocking that stylist didn’t see at all what is happening on your head. I know a story from a salon I went few times how blond came and stylist by mistake put different shade in mixture and blond became .. deep vinete color:D And she just went brunette. Unexpected style change. The problem with orange is that it’s hard to cover and get rid of it.

    1. Thank you, Anastasi! I had that color only one day and some people told me that I look good with it, but I didn’t like it. It was too much for me.😀

  2. Doamne, deci bine ca ai scris!!!!!
    Noi am vazut la Rux de la Gold and Silver Sparkles ca s-a tuns acolo, la Magic Pantelimon si a tuns-o super. Vroiam sa ne ducem si noi: Cristina sa se tunda, iar eu vreau sa ma vopsesesc cu tehnica balayage. Noroc ca am vazut acum la tine, ca nici daca ar fi singurul salon din Bucuresti nu m-as mai duce acolo. Cred ca eu ceream balayage si ieseam patlajica :)))

    Am ras cu Cristina sa lesinam la faza cu patlajica :)))
    Eu daca as iesi portocalie, nu stiu ce as face, as innebuni :)))
    Urasc nuanta aia si mi se pare ca arata ca si cum te-ai facut singura acasa si te-ai gresit😦

    Ti-a iesit super nuanta acasa, mai bine te faceai tu singura de la inceput. Eu inca nu stiu sigur unde sa ma duc, dar acolo sigur nu calc :)))
    Te pup! :*

    1. :))) M-ai amuzat cu patlajica. Poate ai noroc de hairstilist care sa se priceapa sau macar sa intrebi si sa-ti spuna de la inceput daca e in stare sa faca cum vrei tu. Depinde foarte mult si de firul de par. Poate al meu e mai pretentios. Am vazut si eu fotografia lu’ Ruxi pe Instagram. D-asta am si scris in postare ca hairstilistul conteaza mai mult decat salonul, dar na’ e si renumele lui in joc…

  3. Am patit si eu asta la Abbate 13 Septembrie 222. am iesit portocalie din brunet. Iar eu voiam un saten mai deschis doar decat ngrul pe care il aveam eu.

    1. Off…îmi pare rău. Dar e bine de știut de ce saloane sa ne ferim când vrem o schimbare de genul ăsta.

  4. La acelasi salon am intampinat si eu probleme ,culmea ,de 2 ori. Aveam un par frumos ,lung ,negru. Ma hotarasem sa il tund pentru ca ma saturasem de el si vroiam o schimbare. Prima oara m-a tuns o femeie ,trecuta de vreo 30 si ceva de ani. I-am aratat ,nu doar o poza ,ci vreo 3-4 ,cum as vrea sa ma tunda. Initial am crezut ca a inteles. I-am repetat ,cred ca mai bine de 3 ori ,ca nu vreau tunsa drept ,ci in scari ,evident ca m-a tuns drept. Era un fel de bob ,cu 2 plete mai lungi in parti ,iar la spate tunsa drept. La inceput ,sa zicem ,ca mi-a placut. Asta din cauza ca ma uscase cu feonul si cu peria ,iar la final statea cat de cat bine ,nu se vedea ca sunt tunsa drept ,la spate. Dupa prima baie ,imi statea parul in cap ca o matura. Se vedea oribil! Am asteptat o luna ,dupa care m-am programat ,greseala vietii ,la acelasi salon. De data asta fiind alta tipa care avea sa experimenteze tunsori pe parul meu. M-am gandit ,bai ,poate asta are experienta ,intelege ce vreau. I-am aratat si ei ,tot cam 3 poze. Precizez ca il vroiam un pic mai scurt decat mi-l facuse precedenta ,tocmai din cauza ca era drept la spate ,lucru pe care nu il suport! Initial ,mi-a spus ca nu are cum ,din parul meu ,sa iasa exact ca in poza. Ca domne ,respectiva din poza era si coafata. Apoi ma intreaba daca vreau sa ma si coafeze. Ma bucur ,sincer ,ca nu i-am spus ca da. In fine ,incepe tipa asta sa ma tunda ,pe la jumatatea lucrari ,imi pune oglinda la spate si ma intreaba daca e ok. Ce naibi sa mai spun ,cand raul era deja facut. Continua ea sa ma tunda ,dupa 2 ore ,termina intr-un final. Rezultatul? Tuns baieteste la spate ,iar in parti ,tot 2 plete lasate ,mici ,de aceasta data. Ah ,sa nu spun ca ,la cat de retardata era si nu avea nici o treaba cu tunsul ,i-a spus unei alte tipe sa ma ia cu masina de tuns ,la spate ,ca ei ii e frica sa se bage. Evident ca ,cum ai spus si tu ,de ce mi-a fost frica nu am scapat. Mi-a facut un mare cacat in cap. Am platit si am plecat. Acum trebuie sa astept cel putin 2 ani sa-mi creasca parul cum era inainte. Si stau eu sa sufar din cauza unor retardati necalificati si neexperimentati in aceasta meserie. Dupa aceasta experienta ,am spus ca nu ma mai tund niciodata😂 bine ,poate n-am sa fac asta ,dar multa vreme de acum incolo ,nici ca se va mai atinge cineva de parul meu. Am stricat ,defapt ,au stricat ,frumusete de par ,dupa care acum sufar enorm.

    1. îmi pare tare rău. Mă gândeam ca măcar la tuns se pricep dacă la vopsit n au nicio treaba. M as fi ofticat și mai rău. La mine, a fost mai trist la bani, dar măcar într o zi l am făcut la loc. Așa de crescut, mai ai de așteptat.

Leave a Reply

