Beauty & Make-up

Preferatele lunii FEBRUARIE (2015)

DSC_0633
Bună, fete dragi! În primul rând vreau să vă urez să aveți o primăvară minunată! Eu ador acest anotimp, este preferatul meu și întotdeauna îl aștept cu nerăbdare. Va fi o primăvară destul de încărcată, se va solda cu câteva schimbări, dar și cu achiziții, sper eu inspirate.
În luna februarie nu am avut prea multe preferate, mai mult produse de îngrijire uzuale, accesibile, dar de care sunt mulțumită și pe care le recomand.
                         * Crema de mâini Nivea Smooth Sensation
DSC_0638Am folosit intensiv crema de mâini de la Nivea cu ulei din nuci de macadamia, după cum se poate observa este aproape terminată. Este o cremă care intră foarte repede în piele și îmi simt mâinile hidratate după fiecare folosire. În unele zile o folosesc și de câteva ori (după ce mă spăl pe mâini deoarece săpunul de la serviciu mi le usucă foarte tare, dar și după ce spăl vase).
                          * Deodorant Nivea invisible for black&white
DSC_0640Continui tot cu un produs de la Nivea. Deodorantul de la Nivea își face foarte bine treaba în ceea ce privește protecția împotriva mirosului neplăcut (mai ales după o mare dezamăgire cu un deodorant avut recent de la Garnier). Nu am fost foarte atentă dacă pătează sau nu hainele albe sau negre, însă nu am observat ceva deranjant. L-am folosit de multeori chiar imediat după epilare și nu m-a usturat, nu m-a iritat. Este un produs bun.
                          * Balsam tratament Dove pentru păr uscat cu fire rebele
DSC_0636Balsamul tratament de la Dove tratează părul asemenea unei măști. Lasă părul foarte moale, fin și se simte mai hidratat. Eu am stat și mai mult cu el pe păr, tocmai pentru că îmi doream un păr mai moale la vârfuri. Părul meu se dezhidratează foarte repede, dar mi s-a părut că efectul de hidratare a ținut mai mult decât de  obicei. Miroase foarte frumos, ca toate produsele Dove.
                       * Tratament leave-in cu ulei de argan  Advance Techniques – Avon
DSC_0644Iubesc acest tratament leave-in! Folosesc mereu un tratament/ulei/cremă care să fie leave-in și îl aplic de fiecare dată după ce mă spăl, pe părul umed și doar de la jumătatea părului în jos, insistând pe vârfuri. În primul rând hidratează părul și dacă aveți părul creț, buclele se formează mult mai frumos și sunt mai bine definite folosind acest tratament uleios. Din când în când mai încerc ceva nou, dar mai mereu m-am întors la tratamentul cu ulei de argan de la Avon. Cred că este unul dintre cele mai bune produse ale lor.
                         * Parfum My Red de la Oriflame
DSC_0634 - CopyAm parfumul My Red de aproximativ un an și am preferat să-l folosesc în sezonul rece sau ca parfum de seara. Este destul de puternic, dar nu exagerat (eu prefer de obicei parfumurile florale, cât mai fresh, acesta nu este unul dintre ele). Îmi place că este un parfum care îți induce acea stare de senzualitate, de putere așa cum face și culoarea roșie atunci când o purtăm și rezistă binișor.
                        * Random favourite – Biscuiții Sondey de la Lidl
DSC_0646Închei preferatele lunii februarie cu ceva dulce. Cutia rotundă cu biscuiți cu unt Sondey i-am descoperit inițial și mi-au plăcut la nebunie. Sunt fragezi și foarte buni la gust, nu sunt exagerat de dulci și au constituit în multe dimineți gustarea de la micul dejun alături de o cafea cu lapte sau un iaurt.  Ulterior, i-am cumpărat și pe cei cu glazură, care mi se par și mai fragezi, dar sunt și mai dulci datorită glazurii de ciocolată. Delicioși alături de o cafeluță!🙂
Sper că v-a plăcut postarea mea și să rămâneți pe aproape căci revin în curând cu produsele care m-au dezamăgit recent și pe care sigur nu le mai cumpăr altădată.
Urmăriți Selena – fii mai frumoasă și pe Facebook!
Cu drag,
SElena

5 thoughts on “Preferatele lunii FEBRUARIE (2015)

  1. I liked this Dove mask! Also good one was in the same tube but for colored hair but I don’t see it any more in Auchan. I tried new conditioner from Loreal Ulei Extraordinar Nourishing conditioner did you try such? I heard that shampoo is very good from a girl with very dense and coarse hair. I have different hair and I decided to try conditioner and it’s very good:)

    1. I’m very curious about L’Oreal Ulei Extraordinar. I think i will buy it soon because I’ve heard a lot about it.. Right now I’m using Elseve from L’oreal as shampoo.

      1. I hope you like it! I’m going to try shampoo also , even my hair is fine for nourishing shampoo but may be it won’t weigh down my hair as conditioner doesn’t but moisturizes very good:)

Leave a Reply

