Fashion · Wedding

Pantofi de MIREASĂ românești (pe comandă)

shoes

Bună, fete dragi și viitoare miresici! M-am gandit să fac această postare pentru cele care vă pregătiți să fiți mirese și ați început căutarea celor necesare pentru ziua nunții. Cum și eu sunt în această situație și încerc să-mi gasesc ceva perfect, cotrobăi întruna internetul cu acest scop. Postarea de astăzi este dedicată pantofilor de piele românești, făcuți pe comandă sau nu, dar care să aibă acel ceva special pentru o asemenea zi în care vrem să ne simțim cu totul unice.

Îmi doresc pentru ziua nunții o pereche de pantofi cu toc, dar și comozi, delicați și care să se potrivească cu rochia și cu stilul meu. Alte fete poate vor ceva fără toc sau ceva sexy sau sau…

Cu ocazia căutărilor mele, am aflat că la noi încă se fac pantofi din piele de calitate și foarte frumosi. Prețurile sunt discutabile. Ceva ce mie poate mi se pare scump, unora dintre voi poate vi se pare accesibil și viceversa. Pentru o zi ca cea a nunții, avem însă tendința să cheltuim mai mult pentru a ne simți perfect. Iar comercianții profită din plin de asta, din păcate.

Încă nu sunt convinsă dacă vreau o pereche de pantofi albi, tocmai pentru că îmi doresc sa-i mai port și după nuntă, iar pantofii albi sunt mai greu de asortat. Avem însă de unde să alegem pantofi nude, bej, roz pal, dar și culori mai îndrăznețe (depinde foarte mult de stilul rochiei de mireasă).

Am găsit câteva magazine online (unele au și magazine fizice în Bucuresști) unde ne putem face pantofii pe comandă. Bineînțeles că nu doar cei de mireasă. Mie mi-au plăcut câteva modele și cred că alegerea mea, cel puțin o dată,  va fi dintre ele.

Țin să precizez că articolul nu este sponsorizat, nu am făcut încă nicio comandă pe niciunul dintre cele trei site-uri prezentate, dar modelele (așa cum se văd online) par unele foarte reușite.

1. Încep cu primul magazin care m-a impresionat prin modelele deosebite: pantofica.ro

dsc_0186-pantofi-stiletto-crem-cu-funditrapantofi_din_piele_stiletto_ivoire_toc

 

 

dsc_0266-pantofi-mireasa-ivoire-piele-toc-platformadsc_0357-sandale-toc-platforma-piele-alb

Cei stiletto de mai sus mi se par foarte eleganți, însă cred că purtați o zi întreagă se va lăsa cu daune în tălpi, tocmai de aceea înclin mai mult spre cei cu platformă, peep-toe, chiar dacă nu au același efect sexy. Poate că multe dintre voi o să ziceți că pantofii nici nu se văd de rochie, dar eu cred că ar trebui să le acordăm mai multă importanță, măcar pentru comoditate, dacă nu pentru aspect.

Și câteva modele mai îndrăznețe decât clasicul alb și care pot fi purtați și cu alte ocazii sau la cununia civilă, de ce nu?

pantofi-stiletto-piele-flori-lac-nude                               dsc_0892-pantofi-din-piele-toc-mediu-comod-crem-cu-fluturi

 

 

dsc_0346-pantofi-dama-online-toc-stiletto-piele-gri-funda-roz  pantofi-din-piele-roz-toc-comod-fundita-auriu-glitter

 

Bineînțeles că modele sunt mult mai multe și mai variate și le puteti admira pe site, de unde am preluat și eu fotografiile (pantofică.ro).

2. Un alt magazin de încălțăminte care mi-a plăcut și pe care l-am descoperit la un târg de nunți este yvettes.ro

Și iată preferații mei:

Pantofi-White-Rhombus2-b-447x413pantofi_golden_straw-b-447x413

 

 

 

Pantofi-Nude-Ribbon1-b-447x413pantofi_capuccino_bow-b-447x413

Culorile și tipul materialului (mat, lac, piele intoarsă) vi le puteti alege singure dacă vă veți face perechea la comandă.

Pont: Mai am o precizare legată de modelul al treilea (decupat în partea interioară). Deși arată foarte elegant, nu vă sfătuiesc să vă achiziționați astfel de pantofi. Cu atât mai mult cu cât nu ați mai avut un medel asemănător și îl luați pentru prima oară la nuntă. Eu am avut o experiență neplăcută la banchetul din clasa a 12-a, atunci când am avut o astfel de pereche și mi-au scăpat la greu din picioare toata seara. M-am jurat că nu mă mai ating de un astfel de model.

3. Am lăsat la sfârșit o marcă de pantofi românești care mie mi-au plăcut foarte mult pentru originalitate. Au modele de pantofi pictați cu care orice mireasă ar fi deosebită. Asta se simte însă și la buzunar. Dacă perechile arătate mai sus se încadrează între 250- 3oo lei, cei de mai jos sunt undeva la 350 sau mai mult. Este vorba de magazinul online anafashion.ro

dsc_7460_2_mpantofi-la-comanda-pictati-manual

img_9097m_mimg_7880_m

 

 

 

pantofi-mireasa-p67fm-pink-bride-2570-1p66pv-2355-1-anafashion

Ultima pereche de pantofi (îmbrăcați în dantelă) se adresează mireselor care vor să-i poarte doar în ziua nunții și care cu siguranță nu se uită la bani când vine vorba de ziua în care vor fi mirese. Mai multe modele  puteți vedea pe site-ul lor (anafashion.ro)

Alte magazine în București despre care am auzit că au pantofi de mireasă sunt Giulio si ProAlex. Pe mine nu m-au impresionat în mod special modelele văzute pe site-urile lor. Sunt frumoase, dar parcă mult prea simple pentru o mireasă.

Pont: Nu ezitați să mergeți în centrele comerciale precum IDM Basarab sau SIR. Deși predomină marfa adusă din China sau Turcia, veți găsi câteva magazine cu încălțăminte din piele, modele foarte reușite. Acestea sunt în mare parte italienești (nu românești), dar prețurile rar depășesc 200 lei. Evident, nu se pot face pe comandă, asemenea magazinelor menționate în postare.

Of, presimt că va fi mai complicat să-mi găsesc pantofii de mireasă decât rochia. Deși port un număr normal (36) și am un picior îngust, parcă toate mă bat, mă freacă, îmi dau dureri de tălpi etc. Dar va trece și asta…

Sper că v-a fost de folos postarea mea și sunt curioasă dacă voi știți alte magazine unde mi-aș putea găsi pantofii perfecți.

Cu drag,

Selena

Dacă ți-a plăcut postarea, urmareste Selena- fii mai frumoasa și pe Facebook!

Leave a Reply

