Beauty & Make-up

Preferatele lunii IANUARIE :)

DSC_0518Bine v-am regasit! Odată cu razele de soare încep să ies şi eu din hibernare. Nu vreau să-mi găsesc scuze pentru lipsa mea, deşi ar fi câteva, aşa că tot ce vă spun e că am revenit pe blog cu un tip de postare pe care îl apreciez în blogosferă şi anume “Preferatele lunii”.

Am împărţit produsele cele mai folosite, dar şi preferate în luna ianuarie pe categorii. Probabil că unora le voi face şi review-uri separate, dacă voi considera că merită şi bineînţeles dacă exista interes.

DSC_0527În ceea ce priveşte curăţarea şi îngrijirea corpului, Dove primeşte premiul I cu coroniţă din partea mea. Gelul de duş este foarte cremos, plăcut mirositor, hrănitor. Este varianta clasică de gel de duş de la Dove, dar niciodată demodat. Laptele de corp Dove a completat perfect gelul de duş. Este hrănitor şi intră atât de repede în piele. Cred că nu am avut niciodată un lapte sau loţiune de corp care să fie absorbit aproape instantaneu în piele ca acesta. Iarna purtăm adesea dresuri pe sub haine, iar la mine cel puţin, purtarea lor are ca rezultat deshidratarea pielii picioarelor. De aceea, prefer să folosesc loţiune. Nu atât de des pe cât mi-aş dori, că na, lenea e cucoană mare.😀

DSC_0522Având în vedere că sunt “regina părului predispus uscării şi deteriorării”, nu puteam să nu iau în seamă gama nou lansată de Garnier Fructis, “Goodbye Damage”. Aceasta se adresează părului extrem de deteriorat şi promite să-l revitalizeze. Nu pot spune că a făcut minuni într-o lună, tot a trebuit să-mi tai vîrfurile despicate😀, plus că în ultima vreme am băgat intens nişte măşti naturale (cu miere şi ulei de măsline) şi parcă-parcă arată mai bine. Sper să mă ţin în continuare de treabă. Revenind la gama Goodbye Damage, îmi place că şamponul nu încurcă părul, miroase plăcut, iar balsamul îşi face treaba lui de balsam, adică lasă părul mai moale. Uleiul de păr de la Pantene nu pot spune că m-a dat pe spate, însă cum eu aproape că nu mai pot trăi fără un ulei pentru vîrfuri, mi-a fost alături în luna ianuarie la bine şi la rău. Motivul pentru care nu îl pot pune prea sus în prefeinţele mele este acela că încarcă destul de rău părul. Nu acelaşi lucru pot spune despre serul cu ulei de argan de la Avon, la care am revenit şi pe care îl ador.

DSC_0530Pentru îngrijirea feţei am folosit iniţial crema hidratantă Triple Active de zi de la L`Oreal pentru ten mixt de care sunt mulţumită (intră repede în piele și hidratează) şi am trecut ulterior la crema-gel Ivapur K de la Ivatherm (ten sensibil şi gras cu tendinţă acneică). Acesta din urmă dă un aspect mat tenului, este sub formă de gel şi este excelent ca bază pentru fond de ten. În ceea ce priveşte eficienţa lui împotriva acneei, aş prefera să-l mai folosesc o perioadă. Zona maxilarului inferior îmi cam dă bătaie de cap. Fondul de ten Joviale de la Ivatherm mi l-am dorit foarte mult şi de mult timp. Acum îl am în sfârşit şi am “abuzat” doar de el luna trecută și probabil voi face la fel și luna aceasta. Îmi place foarte mult că nuanţa nr 2 se potriveşte foarte bine cu nuanţa tenului meu, are o acoperire bună, însă aşteptările mele cred că erau şi mai mari în ceea ce priveşte aspectul final al tenului. Îmi place, dar parcă voiam şi mai mult de la el…Apreciez însă foarte mult că are SPF 25 şi este dermatocosmetic.

DSC_0532În ceea ce priveşte machiajul, bineînţeles că am folosit mai multe produse de atât, doar că spre cele din imagine am întins mâna mai des. Fardul de la Avon are nuanţe nude pe care eu le ador, creionul negru de la Revlon l-am folosit pe post de tuş (este rezistent, dar nu foarte intens, ceea ce nu e neapărat rău, mai ales că l-am folosit în machiajul de zi). Mascara Falsies de la Maybelline mi-a plăcut mult acum câţiva ani când am mai avut-o. Şi-a făcut treaba şi acum, prin urmare am şi terminat-o zilele trecute. Blush-ul roz de la Essence este perfect pentru iarnă  şi pentru tenurile albe.  Vara prefer nuanţele de piersică. Declar Baby Lips Cherry balsamul meu de buze preferat. Nu credeam că va putea să-i ia ceva locul celui de la Nivea (căpşuni, cireşe sau pepene). Baby Lips este perfect: hidratant, lucios dar nu lipicios şi o nuanţă perfectă şi naturală de roz. Având în vedere că adesea am preferat nuanţele nude la ochi, pentru buze am ales o nuanţă de roşu-cărămiziu mat de la Avon (Fairy Red).

DSC_0536Unghiile le-am purtat mai mult scurte în luna ianuarie şi am preferat lacul roşu de la Rimmel 60 seconds, dar şi nuanţa Capuccino de la Oriflame (gama The One). Ca şi textură şi pensulă, ambele sunt printre preferatele mele.

DSC_0539Aşa cum aţi putut observa, laitmotivul fotografiilor mele a fost lumânarea de la Glade cu miros de scorţişoară și măr. Am vazut-o atât de des pe Facebook, dar mai ales pe Instagram, aşa că mi-am cumpărat-o şi eu. Nu pot spune că sunt genul care să aprindă des lumânări prin casă, dar aceasta chiar îmi place mult. Am avut-o şi de Sărbători şi am tot aprins-o şi în ianuarie. Oricum mie mi se pare că miroase chiar şi atunci când nu este aprinsă, dar nu este un miros pregnant, ci unul foarte relaxant.

Sper că v-au plăcut produsele mele preferate din luna ianuarie şi sunt curioasă dacă vă tentează ceva sau ce părere aveţi despre produsele pe care le-aţi folosit în caz că se regăsesc în lista mea.

Dacă ţi-a plăcut postarea, urmăreşte-mă pe pagina de facebook, Selena – fii mai frumoasă!

2 thoughts on “Preferatele lunii IANUARIE :)

Leave a Reply

