Beauty & Make-up · Reviews

Review: 3 Produse Himalaya Herbals

HIMALAYA LOGO 2004

Am revenit cu o postare-review la trei produse de la Himalaya Herbals. M-am tot gândit dacă să scriu sau nu această postare, dar cum este luna cadourilor si gasim o grămadă de seturi de cosmetice, printre care și produsele Himalaya Herbals, m-am gandit că nu strică o recomandare. De fapt, două dintre produsele despre care vă voi vorbi chiar asa le-am primit, într-un set. Este vorba de crema hidratantă  de zi cu aloe vera și cireș de iarna (winter cherry) și loțiunea tonică revigorantă.

1. Cremă hidratantă cu aloe vera și cireș de iarnă 50 ml

N1_8901138506377.pngSursa foto: carrefour-online.ro

Am terminat-o acum ceva timp, dar mai am și acum cutiuța, tocmai pentru că doream să-i fac acest review. Este o cremă potrivită pentru sezonul rece, hidratează perfect pielea normală și mixtă (un ten uscat s-ar putea să aibă nevoie de ceva mai mult). Intră repede în piele, care rămâne catifelată și pregătită pentru aplicarea fondului de ten (mie mi-a plăcut ca și bază pentru machiaj). Am un ten mixt, iar această cremă s-a comportat bine pe zonele mai grase ale feței (frunte, nas). Însă repet, am folosit-o doar pe vreme rece. Este o alternativă accesibilă și de o calitate bună. Mirosul este unul de plante, specific produselor Himalaya. În magazinul online Himalaya nu am gasit-o printre cremele de față, însă sunt convinsă că alternativele nu sunt cu mult diferite (cremă energizantă pentru zi, cremă revitalizantă pentru noapte, cremă antirid).

2. Loțiune tonică revigorantă 200 ml

Refreshing_Clarifying_Toner_Front-340x340Sursa foto: hboutique.ro

Această loțiune o folosesc și acum, iar caracteristica pe care o apreciez foarte mult la ea este aceea că nu are alcool. Este foarte blândă cu tenul. Eu nu pot spune că sunt un fan al produsului loțiune tonică (în general), însă așa cum am spus mai sus, aceasta a venit la pachet. O folosesc după ce mă demachiez și nu am dispoziția să folosesc și gelul de curățare, hihihi. Chiar dacă demachiantul face treabă bună, este evident că impurități tot mai rămân pe ten, iar după utilizarea loțiunii îmi simt pielea mult mai curată. Este recomandat pentru tenul normal și mixt, are un efect ușor astringent, dar nu simt că mă strânge pielea.

3. Balsam pentru buze cu unt de cacao

lipBalm_mare-340x340Sursa foto: hbotique.ro

Este un produs hidratant, dar m-am așteptat să fie ceva mai cremos. Poate fi folosit și de bărbați (dacă se confruntă cu buze crăpate). Are un miros subtil și nu este deloc lucios. Este de ceva vreme balsamul meu de rezervă (atunci când nu găsesc prin geantă Nivea și mai nou BabyLips) și este perfect pentru a fi folosit ca bază pentru ruj, nu afectează consistența rujului, așa cum o fac alte balsamuri mai lucioase și mai cremoase. Am descoperit că există și o variantă cu ulei din semințe de căpșuni care are efectul pe care îl doresc eu, adică ușor lucios.

În încheiere,  vreau să vă spun că am fost surprinsă să aflu cât de mare este gama de produse Himalaya Herbals. Pe rafturile magazinelor vedem din ce în ce mai multe, însă ele sunt și mai multe, iar asta am aflat-o frunzărind magazinul online.

Cu drag,

Selena

Leave a Reply

