Health

Cum țin răceala departe de mine

DSC_0225

Nu am mai răcit de mai bine de doi ani și mi-am propus ca în iarna ce vine să reușesc aceeași performanță, deși în jurul meu sunt din ce în ce mai multe persoane cu năsucul în batistă, care se vaită că le-a ”luat” răceala.

Nu cred că există cineva căreia să-i placă să fie răcită, să aibă nasul roșu (pe care nici un fond de ten să nu-l acopere :P), să strănute sau să tușească, ce să mai zic de insuportabilele dureri în gât. Așa că m-am gândit să fac o listă cu sfaturi despre cum este mai ușor să prevenim decât să tratăm și cum încerc să țin răceala departe de mine.

1. Mă îmbrac corespunzător temperaturii de afară. În sezonul rece, confortul (termic) ia de multe ori locul eleganței, din păcate. Deși puloverele, cardiganele sau rochiile tricotate sunt frumoase, nu au aceeași eleganță ca rochiile și cămășile purtate vara sau la începutul toamnei. Foarte rar fac compromisuri în ceea ce privește vestimentația în timpul sezonului rece. Mă îmbrac gros, port aproape mereu maiou și dresuri pe sub haine.

black-seedless-grapesSursa foto: livemans.com

2. Mai ales toamna, mănânc mulți struguri. Strugurii sunt printre fructele mele preferate și încerc să profit de ei cât mai mult. Îi prefer pe cei negri care conțin resveratrol, cel mai puternic antioxidant și un întăritor al imunității. Bineînțeles că și fructe precum merele, citricele și altele care conțin vitamina C sunt la fel de bune pentru a crește imunitatea și pentru a ține departe răceala.

3. Că tot a venit vorba de vitamina C, anul trecut am redescoperit gustul acrișor (acru de-a binelea ar spune alții) din copilărie al tabletelor de vitamina C. De câte ori știu că am fost mai expusă fie frigului, fie am petrecut mai mult timp în preajma persoanelor răcite, iau o pastilă de vitamina C. Pe lângă efectele sale asupra sistemului imunitar, vitamina C este cea mai bună prietenă a tenului nostru. Reface fibrele de colagen și ne protejează pielea de radicalii liberi la care suntem expuse zi de zi.

4. În sezonul rece beau mai mult ceai ca oricând. Din păcate, găsesc tot mai puține care să nu aibă arome și coloranți, dar mai sunt și excepții. Îl prefer pe cel verde, care are mulți antioxidanți, dar și pe cele din fructe de pădure (zmeură, afine, cătină, merișor, măceșe etc.).

5. Anul trecut, timp de o luna, am luat în fiecare dimineață înainte de masă câte o linguriță dintr-un amestec simplu și plin de vitamine. Este vorba de fructe de cătină amestecate cu miere. Un borcănel mi-a ajuns mai bine de o lună și am convingerea că este unul dintre cele mai bune lucruri pe care le-am făcut pentru sănătatea mea. Cu siguranță voi repeta.

nanoxyn-alpha1Sursa foto: nanoxyn.ro

6. Datorită celor de la AnionCare, anul acesta am descoperit un antioxidant natural, sub formă de tablete, Nanoxyn Alpha. Deși a fost și este o perioadă de tranziție cald-rece și am în jurul meu din ce în ce mai multe persoane răcite, microbii au stat departe de mine până acum.

Nanoxyn Alpha este produs prin combinarea unor suplimente antioxidante naturale:

  • extract de vin roşu,
  • extract de seminţe de struguri
  • extract de frunze de măslin
  • nanoSOF, ingredient natural produs integral din sâmburi uscați de măsline
  • structură nanometrică bazată pe carbune vegetal, cu triplă acţiune de susţinere a funcţiilor corpului uman

Nanoxyn Alpha conţine tablete cu eliberare lentă pe parcursul a 24 de ore, asigurând astfel absorbția treptată, în corp, a cantităţii optime de supliment antioxidant, de-a lungul întregii zile, fără a exista riscul de supradozaj.

Mai multe despre beneficiile Nanoxyn Alpha puteți afla pe site-ul Anion Care, care este distribuitorul autorizat.

În ceea ce mă privește, după 30 de zile în care am luat Nanoxyn Alpha, am observat că :

  • Mă trezesc mai ușor dimineața și cu mai multă energie.
  • Nu mai simt nevoia să beau cafea la prima oră, dar recunosc că este un tabiet la care nu vreau să renunț.
  • Am un apetit mai mare pentru fructe și legume. Mănânc zilnic mere de plăcere și nu pot spune că sunt o fană a acestor fructe, deși știu cât sunt de bune pentru sănătate.
  • Nu mai am picioarele așa reci. Stau destul de prost cu circulația periferică, cum e puțin mai frig afară, picioarele mele sunt la fel de reci ca un sloi de gheață. Totuși, în ultimele 2-3 săptămâni, nu am resimțit acest efect al frigului asupra picioarelor. Aș vrea să cred că este datorită acestui supliment de antioxidanți. Au fost câteva zile destul de friguroase, mai ales dimineața.
  • Tenul meu arată destul de bine, față de alte perioade. Deși îmi mai apare câte un monstruleț, impresia mea este că se vindecă mult mai repede ca de obicei (ce-i drept, nici nu-i chinui, ci îi las să treacă de la sine).

DSC_0267

Pentru că am terminat Nanoxyn Alpha săptămâna trecută, am vrut totuși să-i mai ofer beneficii corpului meu la sfârșit de toamnă, așa că de câteva zile am început niște vitamine dedicate sănătății pielii, părului și unghiilor. Le iau conștiincios dimineața și seara și sper din suflet să văd efecte pozitive cât de curând. Dacă vor fi, o să vă le recomand și vouă aceste vitamine în care eu mi-am pus speranța pentru mai puțin păr căzut, unghii mai rezistente si o piele mai sănătoasă și hidratată.

Sunt curioasă dacă voi aveți vreun truc/sfat pentru a vă întări imunitatea odată cu începerea sezonului rece. Vă aștept părerile în comentarii.

Dacă ți-a plăcut postarea mea, urmărește-mă și pe Facebook!

Selena

4 thoughts on “Cum țin răceala departe de mine

    1. Asta nu vrem noi sa intelegem. Daca am apucat sa racim, raceala nu trece in 2-3 zile oricate pastile si siropuri am lua. De asta e mai bine sa prevenim. Sanatate multa!

Leave a Reply

