Beauty & Make-up · Reviews

3 produse care m-au dezamăgit

products

Nu mi-a plăcut niciodată să scriu review-uri negative, însă pe mine m-au ajutat astfel de articole și întotdeauna sunt interesată să citesc experiențele altor bloggerițe cu produsele cosmetice, fie ele bune sau rele. Așa că astăzi vă scriu despre 3 produse pe care le-am cumpărat entuziasmată și care m-au dezamăgit enorm. Nu omit însă să precizez că aceasta este experiența mea cu aceste produse, poate voi sunteți mai norocoase.

1. Cremă depilatoare Elmiplant (3 minute)

DSC_1352

Am stat cu ea mai mult de 3 minute și m-am dat și cu un strat mai gros de fiecare dată, crezând că poate nu am pus eu destulă și tot degeaba. Firele de păr rămân neclintite. Nu folosesc des crema depilatoare, prefer epilatorul, însă uneori, din lipsă de timp, mai recurg la acest tip de produs.  De câteva ori am avut Farmec, însă nu știu ce m-a apucat acum să iau Elmiplant. Probabil experiența mea pozitivă cu produsele Elmiplant și dorința de a încerca ceva nou. Sunt extrem de dezamăgită de acest produs. Poate că este ea mai blândă cu pielea și conține ulei de argan, dar dacă nu-și îndeplinește scopul principal, acela de a ne scăpa de părul nedorit, este în zadar. Am utilizat acest produs pe picioare, unde am fire destul de rare și subțiri, având în vedere că folosesc epilatorul frecvent. Este o cremă depilatoare pe care n-aș mai cumpăra-o. Cred că rămân fidelă Farmec în ceea ce privește cremele depilatoare. Nu o fi ea perfectă, dar cu siguranță bate Elmiplant.

2. Ulei-spray protector cu particule strălucitoare BC Bonacure de la Schwarzkopf

DSC_1231

Un alt produs care m-a dezamăgit este un ulei pentru păr achiziționat în vara ce a trecut. Este un spray ce conține ulei de Monoi, creat pentru părul expus la soare. L-am cumpărat tocmai în acest scop, pentru a oferi și părului aceeași îngrijire pe care o ofeream pielii. Faptul că avea particule strălucitoare a venit ca un bonus, care nu a putut decât să mă încânte. Ce am primit în schimb? Foarte, foarte mult ALCOOL. Abia când mi-a ajuns coletul acasaă am văzut că primul ingredient al acestui produs este alcoolul. Așa că, o fi având el uleiuri și  filtru UV, dar după un așa tratament cu alcool, părul nu se simte nicidecum mai hidratat, ci chiar mai uscat și tern. L-am folosit de câteva ori, iar strălucirea dată de particulele strălucitoare ține foarte puțin, în schimb mirosul de alcool  mult. Un produs care nu-și merită banii (peste 30 lei) din cauza conținutului enorm de alcool.

3. Apă de parfum Nina Ricci L`Elixir

DSC_1233

Aș vrea să cred că nu acest brand m-a dezamăgit, ci doar site-ul de pe care îl am, adică un magazin online de parfumuri  extrem de cunoscut. Bănuiesc că o apă de parfum persistă mai mult de 2 ore, ceea ce nu s-a întâmplat cu acest produs. În ceea ce privește mirosul, ceva se simte extrem de înțepător, nu aș putea spune neapărat dulce, ci doar o notă pregnantă. Atunci când am mirosit mostre în magazinele fizice, mi-am dat seama că este un parfum mai tare, dar nicidecum nu era înțepător ca acesta. Noroc că nu se menține prea mult😛 . Nici nu știu ce aș putea să adaug mai mult. Probabil doar că nu mai am încredere să cumpăr parfumuri online.

Pe voi ce produse v-au dezamăgit în ultima vreme?

Dacă ți-a plăcut articolul, urmărește Selena- fii mai frumoasă și pe Facebook!

4 thoughts on “3 produse care m-au dezamăgit

  1. Eu de la Elmiplant am ramas dezamgita de benzile epilatoare, nu au fost bune de nimic, mi-au facut o gramada de nervi si le-am aruncat :))
    Chiar ma miram de ce ai pus parfumul aici, eu stiam ca e super😛

Leave a Reply

