Fashion

(OOTD) Windy Sunday – primul outfit pe blog

DSC_1017Bună fetelor! Am avut o duminică călduță și liniștită, deși noaptea ce a trecut m-a cam speriat (am sărit de vreo 2-3 ori din pat din cauza tunetelor). Din timpul săptămânii era plănuită o ieșire la piscină, însă meteorologii m-au cam speriat, așa că m-am mulțumit cu plimbărică, relaxare, frappe.

Nu am plecat cu ideea de a face un OOTD pentru blog, dar cum s-a întâmplat ca fotograful meu să aibă aparatul la el, m-am gândit că e un început și acesta. Știu că mai avem de învățat, atât eu ca ”model”, cât și el ca fotograf, dar măcar mi-am făcut curaj pentru acest tip de postare. Sunt o persoană care se îmbracă lejer, simplu, căreia îi plac mult pastelurile și nu în ultimul rând, încerc să fac cât mai mult smart shopping. Nu prea sunt genul care să se uite după ce brand sunt hainele, ci mai degrabă mă interesează cum se așază pe mine, din ce materiale sunt și cum se îmbină piesele astfel încât să rezulte ceva care să arate bine.

Ținuta de astăzi am purtat-o la o simplă plimbare de duminică, dar acesta este stilul pe care îl adopt și la birou într-o zi oarecare de vară (poate cu excepția că aș adăuga niște tocuri :D). Locurile în care am pozat sunt aleatorii, pur și simplu trecea mai puțină lume pe acolo. Nu-mi plac deloc privirile oamenilor care te văd că pozezi și nu cred că sunt singura. Dar o să trec eu și peste asta de dragul unor postări mai drăguțe. Vântul n-a fost deloc prietenos, am făcut mult mai multe fotografii, dar în majoritatea eram cu părul vâlvoi așa că am renunțat la ele.

Sper să vă placă!

DSC_0999

DSC_1003

DSC_1006

DSC_1013

 

DSC_1017

DSC_0991

DSC_0987

Sandale de piele (local store), Pantaloni (Koton), Bluză (local store), Colier (Koton), Geantă (David Jones)

Dacă ți-a plăcut postarea, urmărește Selena- fii mai frumoasă și pe facebook!

8 thoughts on “(OOTD) Windy Sunday – primul outfit pe blog

  1. E foarte draguta tinuta, imi place.
    Te felicit ca ai trecut peste emotiile de inceput si ai postat un OOTD. O sa vezi ca de acum o sa fie mai simplu, ca incepi sa te obisnuiesti.
    Sper sa postezi des , da?🙂
    Te pup! :*

  2. Buna! Bine te-am gasit!🙂

    Ai trasaturi expresive, Elena! Si un ten frumos!
    Imi place mult tinuta ta, are eleganta simplitatii si o cromatica frumoasa! Cel mai important e faptul ca te reprezinta! Geanta e o piesa extraordinara!
    In privinta postarilor tip ootd… vei vedea ca iti va parea foarte simplu, in timp!🙂

    Am avut si eu de luptat cu vantul si cu pletele, ne-am amuzat copios inainte de a sterge marea majoritate a fotografiilor unei viitoare postari!

    Te pup!
    Ilda
    Lavender Thoughts

Leave a Reply

