Nails

(NOTD) Colorama – Maybelline No.91 & 83 – vara pe unghiile mele

DSC_0949  Bună fetelor! Astăzi vreau să vă arăt două lacuri de unghii de care eu m-am îndrăgostit în vara aceasta și le-am avut pe unghii aproape mereu. Este vorba de gama COLORAMA de la Maybelline. Lacurile Colorama sunt produse în Franța, au 7 ml si costă aproximativ 9 lei. La reduceri, cum le-am luat și eu, ajung pe la vreo 5 lei și ceva. Sunt foarte mulțumită de ele, chiar sunt niște oje care merită încercate. Acoperă bine unghia dintr-un singur strat, eu însă îl prefer și pe al doilea pentru intensitate. Gama de culori este mare, cu greu m-am hotărât doar la două. Se usucă destul de repede pe unghii, nu am avut probleme să mi le stric, așa cum mi s-a întâmplat alte dăți cu alte lacuri.

DSC_0948

No. 91 este un corai cuminte, o culoare foarte plăcută, care nu este deloc  stridentă, foarte potrivită dacă vreți ceva decent, care să nu iasă în evidență.

DSC_0952

DSC_0954

DSC_0955

No. 83 este un ciclam, o culoare ce iese mai mult în evidență, dar nu neon, ci doar foarte veselă și perfectă pentru vară. Am purtat-o mai des decât pe cea dinainte, deși aceea pare a fi mai degrabă pe stilul meu. În special pedicura mi-am făcut-o cu No. 83, arată foarte bine pe unghiile de la picioare.

DSC_0966

DSC_0967

DSC_0962

Și la sfârșit vreau să vă arăt o bază de unghii întăritoare pe care eu am descoperit-o recent și de care sunt foarte mulțumită, mai ales după dezamăgirea numită Kallos.  Îmi pare rău că nu mi-am luat-o mai demult, dar o să o folosesc intens de acum încolo.

DSC_0971

Voi ce părere aveți despre lacurile Colorama? Vă plac nuanțele alese de mine pentru vara asta?

Dacă ți-a plăcut postarea, urmărește Selena- fii mai frumoasă și pe facebook!

Leave a Reply

