Health · Reviews

(Review) Lady Anion – absorbantele cu anioni

absorbant-bumbac-organic-de-zi-3-picaturiBună fetelor! Trebuie să recunoaștem că majoritatea dintre noi suntem preocupate de ce fond de ten să ne mai cumpărăm, ce nuanță de ruj sau de ojă, ce outfit-uri să mai purtăm decât de ce absorbante să mai folosim. Mai puțin ne preocupă subiectele legate de sănătate, mai ales cea intimă, ba mai mult, le considerăm tabu. Mie îmi este greu să înțeleg de ce ceva ce ni se întâmplă tuturor este considerat rușinos sau tabu, mai ales când vine vorba de sănătate. Menstruația este o  experiență feminină căreia ar trebui să-i acordăm mai multă atenție și să avem mai multă grijă de noi în cele câteva zile din lună. Îmi vin acum în minte  aberațiile din reclame la absorbante, în care toate femeile dansează și sunt fericite că pot purta pantaloni albi mulați. Trebuie să recunoaștem că nu ne simțim deloc așa, indiferent ce absorbante am folosi, dar putem măcar să ne asigurăm igiena și sănătatea dacă folosim ce trebuie.

Am aflat de curând că absorbantele pe care le găsim pe rafturile hypermaketurilor au foarte mult plastic în componență, dar și materiale reciclabile, care sunt înălbite cu clor. Clorul conține dioxină, o substanță cancerigenă, care creează iritații în cazul absorbantelor externe și este eliberată direct în sânge, în cazul tampoanelor interne. Că tot am adus vorba de tampoane, știu fete care le folosesc în exclusivitate, fiind convinse că sunt foarte igienice. Poate că este mai comod și ne simțim mai sigure, dar sănătatea ne este pusă în pericol, nici nu ne imaginăm câte bacterii se dezvoltă în aceste tampoane. În cazul absorbantelor externe, plasticul care menține lichidul este foarte dăunător pielii, deoarece nu permite aerului să circule și de aici rezultă senzația de umezeală și mirosurile neplăcute. În plus, eu n-am să înțeleg niciodată de ce unele absorbante au parfum. Acesta chiar este un produs la care nu trebuie să ne intereseze mirosul, ci eficiența, felul în care ne face să ne simțim și mai ales cum ne ferim de infecții. Ne întrebăm de ce România este pe primul loc la numărul de cazuri de cancer de col uterin. Aceste absorbante nesterile, cărora nu le acordăm deloc importanță, se pare că reprezintă 62% dintre cauze.

O alternativă sănătoasă la absorbantele pe care vrem nu vrem, trebuie să le folosim, este acum disponibilă și pe piața românească. Este vorba de absorbantele Lady Anion distribuite de AnionCare în România.

Produsele AnionCare aflate la vânzare – gama LADY ANION, confecţionate din materiale de primă clasă, biodegradabile, nontoxice, fac din fiecare tip de produs al acestui producător partenerul imbatabil în prevenirea apariţiei problemelor de sănătate intimă. Toate produsele sunt confecţionate din bumbac organic, steril şi au în componenţă elementul inovativ, unic pe piaţa absorbantelor igienice din Europa: banda patentată de anioni (rezultat al celor peste 5 ani de cercetări în domeniul nanotehnologiilor – tehnologiile moleculare ale mileniului III), în care „materia primă” sunt atomii. (anioncare.ro)

dsd

Personal, am încercat aproape toate brandurile de absorbante existente la noi pe piață. Unele m-au mulțumit mai mult, altele mai puțin sau deloc, dar mai toate au avut aceleași caracteristici mari și late. Am auzit de absorbantele Lady Anion acum aproximativ un an, dar recunosc că nu le-am acordat prea mare atenție, crezând că este doar un nou brand, deci nu poate fi cu mult diferit de ce-am mai folosit. Acum,  după ce am avut ocazia să le testez, îmi dau seama de ce sunt diferite, începând de la aspect și până la efecte.

Absorbantele Lady Anion vin într-un pachet din aluminiu alimentar, care se sigilează după fiecare deschidere. De asemenea, fiecare absorbant este sigilat individual, deci nu permite trecerea microbilor și a umezelii în timpul dintre menstruații. Trăsătura unică a acestor absorbante este banda cu turmalină, care emite anioni și infraroșii, cu rol antibacterian, care protejează zona intimă de iritații și infecții.

Ce-mi place foarte mult la aceste absorbante e că sunt foarte subțiri, nici nu se simt, au bumbac organic, care este foarte fin. Gradul de absorbție este mare, pielea respiră și se simte uscată. Eu le-am încercat pe cele cu 3 picături, potrivite pentru un flux normal, în primele zile de menstruație și pe cele cu 2 picături, potrivite la sfârșitul mentruației. Ultimele mi s-au părut puțin cam scurte, dar nu am avut probleme să  mă pătez. Iritații din cauza absorbantelor nu am mai avut din adolescență, dar dacă vă confruntați cu așa ceva, nu trebuie să credeți că vi se întâmplă orice ați folosi. Lady Anion promite că datorită anionilor nu veți mai avea probleme cu iritațiile și cred că merită macar o șansă.

DSC_0951

Absorbantele Lady Anion îmi inspiră încredere prin toate calitățile lor și nu prin reclame stupide. Se merge pe ideea de conștientizare a sănătății mai presus de orice outfit-uri albe și zile în care dansezi cu prietenele în club fără stresul că te pătezi.

Eu declar Lady Anion absorbantele mele preferate si vi le recomand, dacă doriți să faceți un pas important în prevenția infecțiilor și pentru igiena zonei intime. Un alt pas important este consultul ginecologic măcar o dată pe an, indiferent dacă aveți 18 sau 30 de ani, dacă v-ați început viața sexuală sau nu. Nu vreau să sperii pe nimeni, dar surprize pot fi, deși ești convinsă că nu ai nicio problemă, doar pentru că nu există niciun simptom.

Prețul absorbantelor Lady Anion este între 12-15 lei și se găsesc în 8 variante în funcție de necesități:

– Pantiliner – 1 picătură

– Tangaliner – 1 picătură

– Absorbant de zi – 2 picături

– Absorbant de zi – 3 picături

– Absorbant de noapte – 4 picături

– Absorbant de noapte – 5 picături

– Absorbant menopauză – 2 picături

– Absorbant incontinență urinară

AnionCare ne mai pune la dispoziție teste pentru determinarea propriului PH vaginal, despre care puteți afla mai multe accesând următorul link:  http://anioncare.ro/importanta-evaluarii-ph-ului-vaginal/

DSC_0965

Pentru mai multe detalii despre Lady Anion, intrați pe site-ul anioncare.ro și urmăriți pagina de facebook Anion Care

Aceste absorbante  pot fi comandate direct pe site sau prin rețeaua de distribuitori autorizați ale căror date sunt disponibile pe anioncare.ro.

Cei de la AnionCare își vor mări gama de produse în curând, iar eu abia aștept să aduc noutățile împreună cu alte bloggerițe. Râmâneți pe aproape și aveți grijă de voi!

Dacă ți-a plăcut postarea, urmărește Selena- fii mai frumoasă și pe facebook!

Leave a Reply

