Reviews

Rutina de îngrijire a părului meu creț

DSC_0948 (3)Hello girls! Astăzi m-am gândit să fac o postare despre produsele pe care le folosesc în acest moment pentru a-mi îngriji părul crețofolin, vopsit, uscat și destul de dificil. Spun că este dificil pentru că rareori mi se întâmplă să fiu mulțumită de cum arată. Nu întotdeauna se așază frumos după ce îl spăl, iar atunci când o face, nu mă aștept să-și păstreze aspectul mai mult de două zile. A treia deja buclele încep să se strice, să se umfle și să nu mai arate foarte aranjat. Nu îl pieptăn tocmai din acest motiv, pentru ca buclele să-și păstreze forma. Este și un sfat pe care îl am pentru toate crețele: Nu vă pieptănați părul, ci doar aranjați-l cu degetele, în special  atunci când este umed.

Puține produse pentru păr le-am cumpărat și a doua oară, în minte îmi vine acum doar tratamentul cu  ulei de argan de la Avon, care mi s-a terminat acum ceva timp și am zis sa mai încerc și altceva. Mai jos vă prezint produsele pe care le folosesc în acest moment, unele mă mulțumesc mai mult, altele mai puțin, dar iată-le:

DSC_0948 (3)

 

1. Curățare

DSC_0952 (2)În ultimele luni am folosit doar cele două șampoane de la Londa, unul este pentru păr vopsit, celălalt pentru definirea buclelor. Mă vopsesc roșcată, așa că imediat după vopsire folosesc  șamponul pentru păr vopsit. După vreo 3 săptămâni trec la cel pentru definirea buclelor. Totuși, nu mi se pare că  cel pentru păr vopsit mi-a făcut culoarea să reziste mai mult sau celălalt că mi-a definit buclele mai mult decât le am. Sunt șampoane bune, au o consistență ce le deosebește de cele mass-market, dar în rest nu pot spune că părul meu s-a schimbat prea mult. Mirosul ambelor îmi place foarte mult, dar și faptul că nu-mi încurcă părul (arată și se simte ca și cum aș fi folosit și balsam). Mai am puțin din fiecare și apoi abia aștept să încerc Dove Intense Repair, care mă așteaptă cumințel în sertar.

2. Hrănire și descurcare

DSC_0949 (3)Pentru hidratarea părului folosesc din când în când uleiul de cocos pe care îl țin câteva ore în păr. De curând am aflat că pentru menținerea strălucirii părului vopsit roșcat foarte bun este uleiul de morcov, așa că amestec câteva picături cu uleiul de cocos și îl întind pe tot părul sau măcar de la jumătate spre vârfuri. Uleiul de cocos l-am cumpărat din DM, iar uleiul de morcov de la un magazin naturist. Balsamul Cien pentru păr vopsit și degradat l-am luat din Lidl ca o rezervă. Își face treaba destul de bine pentru prețul minuscul, dar de când am descoperit masca Le Petit Marseillais, abia m-am mai atins de el. Masca LPM cu lapte de karite si miere am descoperit-o tot acum câteva luni, odată cu lansarea oficială a produselor LPM în România și am fost foarte curioasă să o încerc. Într-adevăr, îmi simt părul foarte hidratat după utilizare, iar mirosul este demențial, însă cred că părul meu are nevoie de și mai mult de atât (și încă nu am terminat lista de produse pentru hidratare).

3. Produse leave-in pentru hidratare, strălucire, definire

DSC_0954 (2)Atunci când am terminat a doua sticluță de tratament leave-in cu ulei de argan Avon, mi-am zis că e momentul să încerc ceva nou. Mi-am cumpărat un ulei de păr cu keratină și vitamina E de la Pantene. Îmi place că hidratează părul destul de bine și miroase bine. Nu știu însă dacă am eu tendința să pun prea mult, dar parcă este ceva mai uleios decât tratamentul Avon, care parcă intra ceva mai repede în păr. Îl aplic doar pe vârfuri. Totuși, recunosc că l-am cam neglijat de când am pus mâna pe elixir-ul leave-in de la Matrix, care este un fluid alb, hidratant și care imi place foarte mult că nu încarcă părul și îi dă o formă frumoasă după ce se usucă. Și pe acesta îl aplic de la jumătatea părului spre vârfuri. Am făcut prostia să-l aplic pe părul uscat și a avut un efect asemănător cu cel al gelului pentru păr, adică a devenit bățos. Așadar, chiar dacă este un produs leave-in, îl recomand doar după spălare, atunci când părul încă este umed.

În același timp cu tratamentul Matrix, am achiziționat și spray-ul uleios cu particule strălucitare  Bonacure de la Schwarzkopf pentru protecția solară a părului. Deși dă o strălucire specială părului, are o cantitate extrem de mare de alcool, de care n-am avut idee, așa că nu este un produs pe care îl recomand, deși este unul profesional și nu este tocmai ieftin. Îl folosesc ocazional acum, când vreau mai multă strălucire în păr (are niște particule ce se aseamănă cu firul de aur) și când soarele arde foarte tare.

Voi ați încercat vreunul dintre produsele de mai sus sau vă tentează vreunul? V-ar interesa un review detaliat la vreunul dintre produsele de mai sus? Dacă sunt crețe printre cititoare, chiar sunt curioasă ce produs preferat aveți pentru buclele voastre.

Dacă ți-a plăcut postarea, urmărește Selena- fii mai frumoasă și pe facebook!

DSC_0599 - Copy

2 thoughts on “Rutina de îngrijire a părului meu creț

  1. Pana acum,am folosit doar samponul Londa,dintre cele folosite de tine.E un sampon bun,nu-mi usuca parul.Si eu am parul cret si uscat la varfuri.Mie imi place mult uleiul de par de la Elseve.

    1. M-am mai uitat si eu dupa uleiul de la Elseve, dar parca mereu mi-am luat altceva. Cred ca data viitoare cand mi se termina uleiul, o sa ma hotarasc la Elseve.

Leave a Reply

