Reviews

(Review) Creion de sprâncene Essence

essenceBună fetelor! Tot trag de mine de câteva zile să scriu postarea această, mie parcă timpul nu-mi mai ajunge deloc, deși mai toata lumea este în vacanță și pare că dispune de timp liber și relaxare. Produsul despre care scriu astăzi este unul dintre preferatele mele dintotdeauna dacă stau să mă gândesc și mă bucur că l-am descoperit. Așa cum v-ați dat seama din titlu este vorba de creionul de sprâncene Essence (în nuanța Blonde 04). Dacă acum vreo 2-3 ani, nici nu aveam în vedere că  machiajul feței ar include și conturarea sprâncenelor, în acest moment pasul acesta  este unul peste care nu sar niciodată. Ba chiar dacă m-ai pune să fac un top 3 de produse de care nu m-aș lipsi, oricât de puțin timp aș avea la dispoziție să mă machiez, aș alege fondul de ten, creionul de sprâncene și mascara.

Deși creionul poate părea a fi unul dedicat blondelor, nu vă lăsați înșelate de acest aspect. În funcție de cât insistați, sprâncenele vor arăta așa cum vă doriți. Mie îmi plac sprâncenele pensate cât mai puțin posibil, naturale, care să contureze frumos trăsăturile feței. Creionul Essence este perfect pentru a acoperi spațiile goale și pentru a face sprâncenele să arate și mai bine, fără a părea încărcate sau nenaturale.

Am și kit-ul pentru sprâncene de la Essence care are o groază de review-uri în blogosfera românească. Si mie mi-a plăcut mult, foloseam doar nuanța deschisă, dar de cînd am descoperit creionul, mi se pare mult mai simplu de folosit, iar efectul este cel așteptat.

Acest creion se găsește în trei nuanțe Blonde, Dark Brown și  Black. Eu n-aș alege nici Dark Brown, Black nici atât. Mi se mai întâmplă să văd câte o femeie cu sprâncene conturate cu negru și trebuie să recunosc că mi se pare una dintre cele mai horror ”priveliști”. Cu maro sau maro închis mi-aș contura sprâncenele dacă aș fi brunetă, iar pentru șaten, roșcat și evident blond, nuanța Blonde este ideală. În funcție de cât insiști cu creionul, pe sprâncene se vede din ce în ce mai închis.

Foarte important este că spre deosebire de alte creioane maronii pentru sprâncene pe care le-am mai încercat, acesta nu are acel ton roșiatic, care vă spun, nici măcar la roșcate nu se vede estetic. Rezistă toată ziua foarte bine. Am observat că dacă e ceva care să arate mai mult decât bine seara dintre toate produsele de machiaj pe care le folosesc, creionul de sprâncene este acela și în consecință, sprâncenele.

Creionul Essence este singurul cu care am ajuns la această mărime minusculă  dintre toate creioanele/dermatografele mele și sunt absolut convinsă că voi cumpăra unul identic zilele următoare.

DSC_0846DSC_0841

Prețul acestui creion este unul accesibil, aproximativ 8-9 lei și ține destul de mult. Un plus este și periuța încorporată în capac, cu care ne putem aranja firele din sprâncene mai bine.

Mai jos câteva fotografii cu sprâncenele mele înainte și după folosirea acestui creion:

ÎNAINTE:

DSC_0831

DUPĂ:

DSC_0835

Sunt curioasă care este părerea voastră despre conturarea sprâncenelor și o aștept în comentarii (părerea :D  ).

Dacă ți-a plăcut postarea, urmărește Selena și pe Facebook!

6 thoughts on “(Review) Creion de sprâncene Essence

  1. Il am si eu de nici nu mai stiu cand, dar cred ca stiai deja asta ca ti-am zis. Stiu cand l-ai luat din Crangasi ca erai cu noi :)))
    Eu nu l-am consumat nici acum si il am dinaintea ta, dar am mai folosit si un gel.
    Si mie imi place mult si chiar merita toti banii🙂
    Ai sprancenele foarte frumoase, ti-au mai crescut, ai o forma mai groasa si mai frumoasa acum🙂
    Si eu urasc sprancenele conturate cu culori inchise sau conturate prea rau, mi se par artificiale si de-a dreptul ingrozitoare si imi fac instant o parere proasta despre persoana respectiva, desi poate nu e deloc intemeiata😛
    Te pup! :*

Leave a Reply

