Reviews

(Review) Bioderma Photoderm Max SPF 50+ Ultra-fluid

Photoderm_MAX_Ultra-fluid_Claire__SPF_50___UVA_31__40ml_01Bună fetelor! Avem de-a face cu o vară pretențioasă și nehotărâtă, când prea cald, când prea multă ploaie, dar nu trebuie să uităm de protecția solară, razele ultraviolete există și când sunt nori, deși sunt convinsă că știți deja asta. La fel cum majoritatea cred că știe că soarele și razele lui nocive sunt principalele vinovate pentru îmbătrânirea prematură a pielii și a apariției ridurilor. Dincolo de îmbătrânire și riduri, ce m-a făcut pe mine să folosesc protecție solară foarte ridicată a fost și este tenul meu destul de deschis, predispus la pistrui pe nas și câteva alunițe de pe obrazul drept care nu-mi plac deloc și cărora vreau să le stopez mărirea sau înmulțirea. De fapt, alunițele reprezintă una dintre problemele cu care mă confrunt pe tot corpul, nu înțeleg de unde tot apar, dar se pare că n-am ce să le fac mai mult decât să încerc să nu stau prea mult la soare și să folosesc pe cât posibil creme cu factor mare de protecție.

Revenind la ten, de mai bine de o lună am introdus în îngrijirea zilnică  a tenului meu fluidul Photoderm Max SPF 50+ de la Bioderma. După ce am studiat ceva timp pe Internet ce ar putea să-mi mulțumească mai bine tenul și să corespundă cu pretențiile mele, am ajuns la achiziționarea acestui produs.

Ce spune  producătorul:

– ultra-fluid cu grad foarte mare de protecție (50+ SPF)

– este adresat pielii sensibile

– nu are parfum, parabeni

– este rezistent la apă

– textură non-grasă

DSC_0497

Părerea mea:

– Am apreciat încă de când am început să mă documentez faptul că fluidul Photoderm Max SPF 50+ este dermatocosmetic, se adresează pielii sensibile plus celelalte calități enumerate mai sus. Mai puțin despre ultima se poate spune că este adevărată. Am ales fluidul în locul cremei tocmai cu gândul că va fi mai puțin gras și nu va lăsa acea peliculă albă pe față. Nu mă pot văita că lasă vreo peliculă, însă se simte pe față mai gras decât mă așteptam, iar asta se vede și pe zona obrajilor unde am ten normal, nu doar în zona T, care este mai lucioasă oricum. Am fost puțin dezamăgită de acest aspect.

– Un mare plus îi dau pentru protecția solară mare de peste 50. Sunt nevoită să plec zilnic prin soare atunci când este cel mai puțin recomandat, dar am folosit de fiecare dată acest fluid și asta chiar se vede. Am tenul la fel de alb ca astă primăvară, iar pistruii de pe nas abia se văd în condițiile în care în perioada asta erau mult mai pronunțați atunci când nu foloseam produse cu SPF.

– Intră destul de repede în piele și este fluid, așa cum îi spune și numele, însă tenul rămâne lucios, dacă nu aplic măcaro pudră peste.

– Nu am avut probleme cu coșurile, cel puțin nu mai rău decât altădată. După curățarea tenului, aplic fluidul de la Bioderma, apoi fond de ten și de multe ori și o pudră pentru matifiere. Știu că aceste produse pentru protecție solară nu înlocuiesc o cremă hidratantă, însă eu recunosc că nu am folosit-o de fiecare dată. Să nu faceti ca mine.😀

Pe scurt, este un produs bun, pe care îl recomand. Dacă își îndeplinește sarcina de a proteja de razele UVA și UVB și este  blând cu tenul, adică nu favorizează apariția acneei, atunci pentru mine este un produs destul de bun. Aș putea trece peste dezavantajul că lasă tenul lucios…

Acest fluid se găsește și în variante pigmentate, în două nuanțe : Claire (nuanță deschisă) și Doree (nuanță închisă). Eu l-am preferat pe cel incolor. Pe ten este incolor, el este un fluid alb, de fapt.

Preț: 44 lei /40ml (vă recomand Farmacia BellaDonna, au cele mai mici prețuri, atât la medicamente, cât și la cosmetice).

Aștept cu drag comentariile voastre legate de un produs asemănător de care sunteți foarte mulțumite sau de care ați fost dezamăgite și nu l-ați mai cumpăra.

Dacă ți-a plăcut postarea, urmărește Selena- fii mai frumoasă și pe Facebook!

Sursă foto thumbnail: http://www.bioderma.com

5 thoughts on “(Review) Bioderma Photoderm Max SPF 50+ Ultra-fluid

  1. Am observat ca toate cremele cu SPF mare lasa tenul lucios. Am incercat multe, acum avem Paula’s Choice pentru ten gras, deci la tenul nostru uscat nu ar trebui sa ne lasa nimic, dar tot apare acea “unsoare”:P
    E bine ca nu iti lasa pelicula alba, le urasc pe cele care fac asta.
    Eu ador produsele Bioderma, sunt perfecte pentru ten sensibil si nu mi s-a intamplat vreodata sa am probleme cu ele.

    1. Adevarul este ca am ajuns la Bioderma, dupa ce am vazut cat de mult iubiti voi acest brand. Inclinam destul de mult si spre La Roche Posay, Anthelios XL. Dar daca n-am sanse sa scap de luciu orice produs ar fi, nu ma mai agit atat😛

  2. Elta MD are variante pt ten gras cu spf mare, ofera protectie contra uva si uvb, este mat, nu lasa pelicula alba, se absoarbe rapid (vb despre varianta uv clear spf 46, pe asta o folosesc eu), ba mai are si ceva antioxidanti in formula, DAR, ca nu se putea fara un “dar”, nu se gaseste la noi, si nici nu e tocmai ieftin.
    Si eu sunt in cautarea SPF-ului perfect, pana acum asta a fost cea mai ok varianta pt tenul meu gras pe care am gasit-o.

    1. Multumesc pentru recomandare, Maria. O sa am in vedere si acest produs. Eu nu am un ten foarte gras, dar in zona fruntii, a nasului si a barbiei luceste si la doua-trei ore indiferent ce produse de matifiere as folosi inainte.

Leave a Reply

