Beauty & Make-up · Reviews

(Review) Nivea Pure Effect all-in-1 Extra Deep Cleansing- cu extract de magnolie

NIV8031_1Buna fetelor! După o pauză cam lungă, astăzi am revenit cu un review la un produs pe care îl folosesc de câteva luni, uneori zilnic, alteori mai rar. Nu prea sunt eu adepta produselor 2 în 1, 3 în 1 și așa mai departe, însă alte lucruri m-au făcut să cumpăr produsul despre care vă vorbesc acum. Este vorba de o cremă de curățare cu particule abrazive, care-i dau și calitatea de scrub, iar producătorul spune că poate fi folosit și ca mască.

Ce m-a convins pe mine să cumpăr acest produs este faptul că promite un ten mat și curățat în profunzime, este antibacterian și nu irită. Și apoi, m-a făcut curioasă acel extract activ de magnolie pe care nu-l mai întâlnisem/folosisem până acum și care ar avea calități antibacteriene.

Producătorul îl intitulează ALL-IN-1 EXTRA DEEP CLEANSING și-l prezintă așa:

Acționează imediat datorită formulei sale cu acțiune multiplă, îmbogățită cu extracte active de Magnolie:

1. Complexul său de curățare în profunzime elimină impuritățile pielii

2. Proprietățile sale antibacteriene previn reapariția coșurilor

3. Particulele sale de exfoliere ajută la curățarea porilor și eliminarea punctelor negre

4. Formula delicată nu irită pielea

NON-COMEDOGENIC: Nu astupă porii.

PĂREREA MEA:

În primul rând, eu l-am folosit doar ca și cremă de curățare. O singură dată l-am aplicat ca  mască și a început să mă cam usture pomeții. În rest nu mi-a creat nicio neplăcere. Îmi plac foarte mult gelurile de curățare care au particule așa ca și acesta. Pe lângă faptul că îți curăță tenul și porii mai bine, ele fac și un masaj plăcut tenului. Mi-a plăcut foarte mult că îmi simt tenul extrem de curat după utilizare și nu mă strânge pielea așa cum mi s-a mai întâmplat la alte geluri de curățare dedicate tenului gras/mixt sau acneic. Nu știu dacă este doar meritul lui, dar la o folosire zilnică după demachiere, chiar mi-a dat impresia că am avut mai puțini monstruleți care să apară ca din senin.

Consistența sa este asemănătoare cu cea a pastei de dinți, din acest motiv eu îl consider o cremă de curățare și nu un gel, iar particulele ușor exfoliante cred că reprezintă calitatea principală a acestui produs.

Mirosul este unul plăcut, dar cam prea puternic, deși parfumul este ultimul ingredient pe listă. L-aș fi preferat ceva mai suav, floral.

Un minus al acestei creme de curățare este acela că are în componență alcool (Alcohol Denat., Cetearyl Alcohol), însă având în vedere că nu stă mai mult de 30 de secunde pe față,  pe mine nu mă deranjează foarte tare. Și apropo de asta, trebuie spălat foarte bine cu apă, nu se lasă plecat așa ușor, mai ales de pe nas😛.

DSC_0688

DSC_0691

All-in-1 Extra Deep Cleansing de la Nivea este un produs bun, mă bucur că l-am găsit și cred că îl voi mai cumpăra și altă dată.

Preț: aprox. 15 lei/ 150 ml

Dacă ți-a plăcut postarea, urmărește Selena și pe Facebook!

Leave a Reply

