Health

Campania Gerblé de la Buzzstore

DSC_0469Bună fetelor! Dacă mă urmăriți și pe Facebook, ați văzut probabil că de săptămâna trecută pe pagina mea au apărut niște imagini cu gustărele ce au în componență biscuiții dietetici de la Gerblé. Asta pentru că am fost aleasă de Buzzstore printre cele 100 de persoane care testează acești biscuiți în noua campanie. Eu sunt una dintre acele fete care nu se poate abține să nu mănânce un pic de dulce în fiecare zi, deși știu că nu face bine la siluetă. Biscuiții Gerblé au venit la fix, pentru că alături de un fruct, chiar nu mai simt nevoia, nu numai de dulce, dar nici de prea multă mâncare. Totuși, combinați cu înghețată, sunt un adevărat deliciu. Un review mai amănunțit voi face la sfârșitul campaniei, acum să vă povestesc câte ceva despre Gerblé.

Supranumiți secretul dietei franceze, biscuiții Gerblé sunt produși din ingrediente naturale, sunt dietetici, au un conținut redus de sare, zahăr și grăsimi. Gerblé este o marcă de tradiție de peste 30 de ani din Franța și a fost votată de franțuzoaice drept marca preferată de dietetice.

Kit-ul de BUZZ pe care l-am primit conține:

– 1 pachet Gerble Expert Dietetic Biscuiți Muesli- Fructoză, 290g

– 1 pachet Gerble Expert Dietetic Biscuiți Omega 3 Castane- In, 200g

– 1 pachet Gerble Expert Dietetic Biscuiți Soia-Smochine, 270g

– 1 pachet Gerble Expert Dietetic Biscuiți Tărâțe- Ovăz, 144g

– 1 pachet Gerble Expert Dietetic Biscuiți Miere-Susan, 200g

– 1 ghid de BUZZ

– 6 cupoane de discount

DSC_0470

DSC_0469

Până acum am încercat trei dintre cele cinci pachete si mi-au plăcut mult cei cu Muesli-Fructoză. Biscuiții au un gust predominant de cereale, chiar este o mare deosebire față de biscuiții clasici din comerț. Și țin foarte bine de foame. Mai multe detalii, în curand🙂.

Puteți și voi să deveniți buzzeri în următoarele campanii, dacă vă înscrieți pe Buzzstore.ro.

DSC_0473

 

Urmăriți-mă și pe Selena- Facebook!

2 thoughts on “Campania Gerblé de la Buzzstore

Leave a Reply

