Reviews

Review: Produsele The One- Oriflame

Buna, fetelor! Pentru mine a fost o duminică splendidă, sper că și pentru voi și vreau să o închei prin prezentarea și părerea mea despre produsele The One, primite spre testare de la Oriflame. Știu că deja este plină blogosfera de review-uri și păreri, majoritatea pozitive, așa cum veți vedea că este și a mea. Chiar sunt mulțumită de cosmeticele din gama The One și le recomand.

DSC_0137

Să le luăm pe rând, zic!

FAȚĂ

DSC_0143

The One Illuskin fond de ten–  este disponibil în 6 nuanțe și la fel ca celelalte bloggerițe, am primit nuanța Natural Beige, care este o idee cam închisă pentru tenul meu de acum, cel mai probabil la vară, când voi fi mai bronzată va fi ideală. Este un fonde de ten fluid, cu acoperire mică și cu un efect iluminator asupra feței. Cred că este mai potrivit celor cu ten normal sau uscat. Pentru mine și fetele cu ten mixt gras este compatibil doar dacă este fixat obligatoriu cu o pudră, altfel riscăm să lucim prea rău. Îmi place foarte mult că are SPF 20. Preț redus 27.99 lei, întreg 44.90

Înainte:                                                                                                                                                             După:

DSC_0166DSC_0169

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Corector The One Illuskin- recunosc că eu nu prea obișnuiesc să folosesc anticearcăn, pe acesta l-am folosit mai mult pe post de corector pentru pete. L-am folosit în același timp cu fondul de ten, care având acoperire mică, era necesar ca petele mai roșiatice lăsate de acnee, să le acopăr suplimentar. Are o acoperire bună și se întinde frumos. Se găsește în trei nuanțe și costă la preț redus 9.99 lei.

Pudra Illuskin The One – am folosit-o de fiecare dată după aplicarea fondului de ten din aceeași gamă. V-am explicat mai sus de ce. Am un ten mixt, care tinde repede să lucească în zona frunții, așa că trebuia să aplic și pudra, mai ales că fondul de ten este iluminant. Nu încarcă tenul și din fericire am primit nuanța Medium, care se potrivește perfect tenului meu. Îmi place foarte mult ambalajul, burețelul și faptul că are oglindă. Și aceasta este disponibilă tot în trei nuanțe, la fel ca și corectorul și costă 27.99 lei redusă.

OCHI

DSC_0145Fardurile cremă pentru pleoape The One Colour Impact: Beige Pearl/Olive Green/Golden brown

Îmi place foarte mult textura lor, sunt sclipicioase și totuși discrete, oricât de ciudat ar suna. Nuanța Beige Pearl (cea mai deschisa) este perfectă pentru iluminarea arcadei, Olive Green scoate foarte frumos în evidență ochii verzi, iar Golden Brown în combinație cu Beige Pearl dau un make-up natural foarte frumos. Au o rezistență medie pe pleoape, însă depinde și de tipul de pleoape și cât de uleioase sunt. De vreo două săptămâni, decând le-am primit, le folosesc aproape numai pe ele. Sunt disponibile în 8 nuanțe și costă 19.99 lei la preț redus și 34.90 preț întreg.

DSC_0149Mascara The One Volume Blast- nu știu să mai fi avut un rimel cu o periuță așa subțire și niciodată nu mi s-a părut așa simplu ca acum să aplic mascara pe gene. Creează volum genelor, dar aplicat în mai multe straturi. Eu am insistat ceva, ca să fiu mulțumită. Costă 17.99 lei la preț redus în catalog.

BUZE

DSC_0160Luciu de buze The One Power Shine: Rose Glacier/Trendy Berry

Mi-au plcut ambele nuanțe la fel de mult și le-am folosit în mod egal. Rose Glacier la un make-up mai intens al ochilor, pentru că este un roz-nude, iar Trendy Berry atunci când am ales un machiaj nude pentru ochi. Sunt foarte sclipicioase, creează volum, iar de miros nu știu ce să zic, este pur și simplu adorabil, îți vine să-l mânânci. Rezistă binișor pe buze și se aplică foarte frumos, fără să fie lipicios și enervant, în ciuda sclipiciului. În catalogul Oriflame veți mai găsi încă 6 nuanțe pe lângă cele prezentate, este micuț (5ml) și costă 15.99 lei pret redus.

Cam așa arată fața mea cu fondul de ten, anticercănul, pudra, fardurile cremă (Beige Pearl și Olive Green), mascara și luciu de buze Trendy Berry:

DSC_0180

DSC_0211

DSC_0215

UNGHII

DSC_0153Lac de unghii The One- nuanțele Ni Orchid și Cappucino

Sunt foarte încântată de aceste lacuri de unghii, consistența este ideală, acoperă frumos unghiile, chiar și dintr-un strat (în două arată perfect), se usucă frumos și au un luciu ideal, unghiile arată îngrijite. Când am deschis prima sticluță și am văzut pensula, am fost bucuroasă că are acel tip de pensulă lată, cu care aplici imediat pe o unghie, dintr-o mișcare, maxim două.

Nuanța Cappucino este perfectă pentru sezonul rece toamnă iarnă, iar pe Ni Orchid o voi folosi intens în vara ce urmează, doar e culoarea anului, nu?

Nu au apărut încă în catalogul Oriflame, dar abia aștept să se întâmple asta, pentru a descoperi și alte nuanțe.

DSC_0157

DSC_0309

Cu drag,

Selena

Nu uitați să mă urmăriți și pe facebook! Selena- fii mai frumoasa

Leave a Reply

