Beauty & Make-up · Reviews

Review: Londa Professional Color Radiance- șampon păr vopsit

color_radiance_s_4e5d1509b62b4Buna, fetelor! Vă spuneam nu demult pe facebook că părul meu se răsfață cu un șampon profesional, Londa Color Radiance pentru păr vopsit. De fapt cu două, pentru că în dulăpior mă așteaptă și șamponul pentru păr ondulat, Londa  Curl Definer, pe care mi-l doream demult, curioasă fiind cu ce e mai special un astfel de șampon.  Am decis ca primul folosit să fie Londa pentru păr vopsit, deoarece de Paște mi-am împrospătat puțin culoarea (nu mă mai vopsisem de la Crăciun, deci era cazul) și voiam să mențin cât mai mult timp strălucirea părului vopsit.

E aproape o lună de când m-am vopsit și deși rădăcinile deja încep să se vadă, am surpriza ca persoanele cu care mă văd să mă întrebe dacă m-am vopsit recent. Sa ne înțelegem, pentru mine recent înseamnă maxim o săptămână. Asta pentru că nuanțele de roșcat, așa cum am și eu (un roșcat-arămiu) se trec cel mai repede, iar părul devine tern după maxim trei spălări.

DSC_0268 - Copy

Descrierea oficială: Șamponul pentru strălucire protejează părul vopsit și îl hidratează instantaneu. Conține extract de fructe exotice (fructul pasiunii) și lipide din coajă de portocale.

Descrierea mea:

Consistență și culoare: șamponul acesta este mai dens decât cele mass-market și are acea culoare alb-sidefiu pe care o întâlnim la majoritatea. Îmi place că folosesc mai puțin pentru a face spumă destulă.

Curățare: am avut și ulei de cocos pe păr înainte de a-mi spăla părul și am fost surprinsă că face spumă încă de la prima șamponare și curăță destul de bine rezidurile de ulei. La a doua șamponare, e nevoie de foarte-foarte puțin șampon pentru muuultă spumă.

Textura părului după: îmi place foarte mult că nu lasă părul enervant de moale, dar se simte mult mai hidratat și descurcat.

Culoare și strălucire: chiar dacă mi se mai scurge din vopsea atunci când îl spăl, părul are o nuanță plăcută, s-a mai deschis, dar nu pare tern sau neîngrijit.

Am de gând ca în perioada următoare să-mi vopsesc doar rădăcinile,, tocmai pentru că am ajuns la o culoare ceva mai deschisă, care-mi place (bineînțeles că eu mi-aș dori și mai deschis). O sa-l îngrijesc în continuare cu șamponul pentru păr vopsit, după care trec la cel pentru păr ondulat.

DSC_0204

Șampoanele Londa Professional sunt concepute pentru a fi comercializate în coafor la fel ca și alte produse de păr profesionale, însă avem noroc că acum le găsim și în magazinele online la prețuri tot mai accesibile, mult mai convenabile decât în salon. Un astfel de magazin am găsit și eu, comercializează doar produse profesionale destinate părului, Haircare.ro. În vreme ce în alte magazine online, șamponul Londa despre care v-am vorbit mai sus costă 32-34 lei, pe Haircare este 27 lei (250 ml). Un preț și mai convenabil îl veți descoperi pe site la varianta de 1000 ml, pe care o voi achiziționa și eu de îndată ce mă hotărăsc dacă să fie pentru păr vopsit, ondulat, deteriorat. Sau poate până atunci voi vrea să încerc și Wella Professional.  Pe voi (de parcă pe mine nu)  s-ar putea să vă tenteze mai mult produse de la branduri precum Nashi Argan, Keune, BaByliss PRO, Indola etc….Of, of, de ce trebuie să fie atât de multe?😀

Dacă ți-a plăcut postarea, urmărește Selena și pe facebook!

5 thoughts on “Review: Londa Professional Color Radiance- șampon păr vopsit

  1. Esti frumoasa si iti sta bine. Alte sampoane de la ei ai mai incercat? Eu nu am parul vopsit si de aceea vreau ceva in genul Vital Booster sau pt par mixt. Daca ma poti ajuta cu o informatie…

    1. Multumesc frumos, Crina! Din pacate, n-am mai incercat altceva in afara de cele mentionate de la Londa. In momentul asta folosesc un sampon de la Dove si nu observ foarte mari diferente fata de Londa, poate doar de pret…

  2. Ok. Mersi mult. Asa am auzit si eu ca nu par atat de profesionale…ma refer la sampoane pt ca de masti e cam multumita lumea. Cred ca ma voi orienta spre o alta firma de produse profesionale gen Wella P sau L’oreal P.
    Te pup.

Leave a Reply

