Fashion

Bijuterii handmade de la Velbi Shop

pizap.com13997552906721Buna, fetelor! În ultima vreme am tot vorbit pe blog despre cosmetice, fie nou-apărute, fie ce mi-aș mai dori eu sau review-uri la ce-am mai folosit. Așa că în postarea de astăzi, o să schimb puțin tematica și o să  readuc în discuție tema accesoriilor,  pentru că n-am mai făcut-o demult și pentru că primăvara am mai multă dispoziție  ca oricând să mă accesorizez.

Primăvara-vara este sezonul în care ne îmbrăcăm mai mult în culori deschise, pastelate, așa că putem da o pată de culoare cu bijuterii colorate, unice, care să ne definească personalitatea și care să ne facă să atragem atenția într-un mod pozitiv și admirativ.

Eu am pus ochii pe bijuteriile handmade de pe Velbi Shop– magazin online cu o multitudine de coliere, cercei, inele, realizate prin tehnica quilling, din plexiglas, piele, rășină sau pictate. Dacă v-am făcut curioase, vă prezint mai jos câteva modele de bijuterii handmade de pe velbi.ro :

colier-statement-florance-600x600

set-piele-penelope-600x600

colier-handmade-old-love-600x600

bijuterii-handmade-black-horses-600x600

colier-quilling-blue-tones-600x600

bijuterii-pictate-lemn-painters-paradise-600x600

set-bijuterii-piele-semipretioase-aimi-600x600

bijuterii-handmade-city-lights1-600x600

bijuterii-handmade-peacefully-600x600

Atunci când am ales imaginile cu bijuteriile mele preferate de pe Velbi Shop, m-am gândit cu ce piese vestimentare  s-ar potrivi. Și în mintea mea au rezultat ținute boeme, feminine, potrivite pentru întâlniri romantice, plimbări pe faleză seara…Știu, sunt o romantică, dar asta-mi inspiră mie ținutele accesorizate cu aceste bijuterii handmade.

Vouă vă plac bijuteriile handmade?

Dacă ți-a plăcut postarea, urmărește Selena și pe facebook!

Leave a Reply

