Fără categorie

Liebster Award- un fel de oracol :)

12802713-floral-background-in-vintage-stileAm primit de la Cossa (Mulțumesc mult!) un Liebster Award și cum n-am mai facut demult o astfel de postare, m-a încântat foarte tare ideea, așa că iată regulile:

A.Trebuie să prezint 11 lucruri despre mine

B. Să raspund la 11 întrebări puse de Cossa

C. Sa pun  11 întrebări altor fete cărora le dau acest Liebster Award

Deci să încep!

A. Câte ceva despre mine

1. Luna asta împlinesc 24 de ani. Nu știu dacă e mult sau puțin, dar eu simt că e vârsta aia la care nu-mi doresc să fiu nici mai mare, dar nici mai mică. La vârsta asta mă pot numi femeie, dar în sufletul meu, încă sunt o fetiță.

2. Cu o oarecare legătură cu punctul anterior, anul viitor, la o lună după ce împlinesc 25 de ani, mă voi căsători.

3. Atunci când o sa am un copil, îmi doresc enorm să fie fetiță, să o îmbrac drăguț și să-i fac codițe. Deja am în cap o grămadă de nume de fată.

4. Momentan locuiesc în Bucuresti, iar când sunt întrebată de unde sunt, îmi este greu să dau un răspuns. Am locuit în copilărie în Curtea de Arges, apoi 2 ani în Pitesti până am plecat la facultate, iar acum părinții mei s-au mutat în Călimănești (locul de unde este mama mea), deci acolo merg acasă la părinți. Un orășel verde, linistit, cu panoramă către munte și aer super curat, o plăcere când evadezi din Bucuresti.

5. M-am născut la Râmnicu Vâlcea, locul de unde este și logodnicul meu.

6. Noi doi ne-am cunoscut în Parcul Herăstrău, dintr-o întâmplare. Sau poate că așa trebuia să se întâmple.

7. Anul acesta termin Master-ul și abia aștept!!!

8. Ador dulciurile! Pot să înlocuiesc orice fel de mâncare cu dulciuri.

9. Și mie și logodnicului meu ne place să gătim. Ne uităm împreună la Paprika Tv.

10. Mi-ar fi plăcut să fiu învățătoare. Este un vis pe care îl am de când eram mică și care nu se va îndeplini niciodată, din păcate.

11. Îmi iubesc blogul, simt că fac ce-mi place scriind pe blog și sper să am mereu timp pentru această plăcere.

DSC_0269 - Copy

B. Întrebările de la Cossa:

1. Seriale sau filme? Ce gen de seriale sau ce gen de filme preferi?

Urmăresc foarte rar seriale, dar când mă pun pe vreunul, îl văd până la capăt. Îmi plac cele care mă țin în suspans sau cele care mă amuză foarte tare. Același lucru este valabill și pentru filme.

2. Ce stil de imbracaminte ti se potriveste cel mai bine?

Cel mai bine mi se potrivește stilul casual-chic, cu accente feminine (rochițe baby-doll, blugi skinny cu o bluziță dantelată etc.)

3. Ce preferi pentru machiaj si unghii: culori tari, pasteluri sau nude?

Pentru machiaj, folosesc mai mult pasteluri și o dunguliță de tuș, un gloss. Pentru unghii, îmi plac foarte mult pastelurile, dar și culorile tari.

4. Te uiti la televizor? Care este programul tau preferat?

Îmi plac emisiunile-concurs: Masterchef, Vrei să fii milionar?, și altele. Acum ceva vreme, era o emisiune pe Euphoria, se numea Shopping-ul, pasiunea mea. Adoram emisiunea aia.

5. Care este melodia ta preferata?

Îmi plac mai multe, și romantice și dance, chiar și rock. Nu pot spune că am una preferată.

6. Ai prefera sa cumperi un ruj mai scump sau un produs de make-up si sa ramai fara bani pentru transport o saptamana sau invers?

Nu aș da foarte mulți bani pe un produs cosmetic. Îmi plac cosmeticele mult, dar sunt rațională, îmi cunosc prioritățile.

7. Iti place sa citesti? Care este cartea ce ti-a ramas in suflet, te-a impresionat cel mai mult?

Îmi place foarte mult să citesc și mi-ar plăcea să o fac mai des. Cred că foarte mult m-a impresionat Coliba unchiului Tom.

8.  Cum iti place sa iti porti parul?

Îl port liber, mi se pare că mă avantajează cel mai mult. Foarte, foarte rar mi-l prind când ies.

9. Crezi in dragoste vesnica?

Sunt convinsă că la un momentdat, dragostea este mai mult  obișnuință, respect, iar dacă niciuna dintre cele două persoane nu se schimbă, da, dragostea poate fi veșnică.

10. La ce nu ai renunta daca ar trebui sa folosesti un singur produs de machiaj? 

Mascara.

11. Cum iti place sa te relaxezi?

Mă relaxează să scriu pe blog, dar asta e ușor de dedus. Îmi place să mă plimb, să citesc sau să gătesc ceva dulce.

 

C. Întrebarile mele pentru Lore- de la culore.blogspot.ro, Andreea- de la nuntastilata.blogspot.ro,   Alexandra de la alexantza.com

1. În afară de blog, ce alt hobby mai ai?

2. Ce culoare are ultima oja cumpărată?

3. Ai vreun produs de make-up fară de care nu ai ieși din casă dacă nu l-ai aplicat?

4. În ce ai investi mai mult: o geantă sau o pereche de pantofi?

5. Când este ziua ta de naștere și ce zodie ești?

6. Preferi părul bucle sau super drept?

7. Dacă ai putea să schimbi ceva la aspectul tău fizic, ce ar fi?

8. Ai vreun produs cosmetic/make-up (același brand, același produs) pe care l-ai cumpărat de mai mult de două ori?

9. La ce vârstă ai început să te machiezi?

10. Ai vreun accesoriu pe care nu-l dai niciodată jos? (inel, cercei, piercing etc.)

11. Ce bloggeriță din România ți-ar plăcea să o cunoști personal?

Dacă ți-a plăcut postarea, urmărește Selena și pe facebook!

7 thoughts on “Liebster Award- un fel de oracol :)

Leave a Reply

